Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Jest dobrze, nie patrz na kreski liczą się czasy;)
DARO MAZDA 323 napisał(a): Kierowca musi troche sie ogarnąć i nie redukowac z 3 na 2 przy 80 km / h ale to inna kwestia.
A mapy sie dopieści jak wcześniej skrzynia nie wybuchnie.
Skoro jemu nie wybuchła to myślę, że i mi to nie grozi.
W Poznaniu dzięki takiemu hamowaniu czasy wyglądały jak wyglądały.
weede napisał(a):Czyli wyszło standardowoMamusie oszukasz, tatusia oszukasz ale KL-a nie oszukasz
PS. generalnie dziwny ten AFR, bo u mnie silnik był mocno podlany nawet przy odcięciu, więc albo mają mega wydajny wentylator, który tyle dostarczył powietrza albo bym się tym nie przejmował i jeżdził.
Haha. AFR wysoki, bo jest rozwiercona przepustnica, bez strojenia okazała się overkillem.
misiak89-89 napisał(a):Jest dobrze, nie patrz na kreski liczą się czasy;)
Nie szukam wymówek, po strojeniu będzie grubo.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Komp seryjny KLZE czy k8 z wsadem KLZE nie ma to znaczenia.. mapa jest mapą i jest przystosowana do pewnych warunków i nie może robić korekt w nieskończoność..
Całkowicie inny dolot, większa przepustnica, przepolerowany dolot, odetkany wydech..
Kolejna rzecz, sonda bierze wartości z jednego cylindra nie z wszystkich.
Ja i tak jestem zdania że wszystkie modyfikacje które wprowadzamy najlepiej było by wystroić..
Całkowicie inny dolot, większa przepustnica, przepolerowany dolot, odetkany wydech..
Kolejna rzecz, sonda bierze wartości z jednego cylindra nie z wszystkich.
Ja i tak jestem zdania że wszystkie modyfikacje które wprowadzamy najlepiej było by wystroić..
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
O czym ty piszesz? Jak sonda może brać wartości z jednego cylindra jak ona jest wlozona w kolektor wydechowy jedna od jednej głowicy A druga od drugiej głowicy i bada skład spalin zatem o czym ty mówisz? Skoro klze kl31 ecu miało pracować z silnikiem 200KM to powiedz mi jak może nie być różnicy. Klze ma ostrzejsze walki które domyślnie wpuszczają więcej paliwa do komory spalania więc komp musi dostarczyć tego paliwa więcej i jest to bardzo dziwne że tego nie robi.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):O czym ty piszesz? Jak sonda może brać wartości z jednego cylindra jak ona jest wlozona w kolektor wydechowy jedna od jednej głowicy A druga od drugiej głowicy i bada skład spalin zatem o czym ty mówisz? Skoro klze kl31 ecu miało pracować z silnikiem 200KM to powiedz mi jak może nie być różnicy. Klze ma ostrzejsze walki które domyślnie wpuszczają więcej paliwa do komory spalania więc komp musi dostarczyć tego paliwa więcej i jest to bardzo dziwne że tego nie robi.
Patrz zdjęcie. Odnośnie wałków to przedewszystkim powietrze..
Nie zmienia to faktu że ZE w dobrym stanie wypluło po tych modach 180 koni.
Będzie miał chłopak kase, kupi deta, smt czy tam MS'a wystroi i wyjdzie ile silnik jest wart i jaki to wszystko ma tak naprawdę potencjał.
Trzymam kciuki tak czy tak
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Znaczy w sumie patrząc na te kreski są one i tak bardzo dobre jednak nie nastawiałbym się na 200KM nawet po strojeniu. Moment powinien wzrosnąć mocno jednak myślę że okolice 190KM jest do osiągnięcia. A już w tej chwili moc 180KM w zakresie ponad 1tyś obrotów od 6 do 7.2tyś to sporo i wystarczy żeby objechac inne auta o innej charakterystyce mocy silnika.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Marcin jakie ty masz doświadczenie, że piszesz te swoje "mądrości”?
Gdyby napisałby coś Marius, Capazo to ok, oni stroili, ale ty?
Nie chce Cb obrażać, ale od samego początku gadasz od rzeczy i śmiało mogę Cb określić "głupiomądrym". Wybacz mam nadzieje, że pomoże Ci to. Pytania są pytaniami retorycznymi.![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Gdyby napisałby coś Marius, Capazo to ok, oni stroili, ale ty?
Nie chce Cb obrażać, ale od samego początku gadasz od rzeczy i śmiało mogę Cb określić "głupiomądrym". Wybacz mam nadzieje, że pomoże Ci to. Pytania są pytaniami retorycznymi.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
W przeciwieństwie do Ciebie jakieś doświadczenie posiadam we wszystkim co pisze. Mam Ci przypomnieć jak to na pewno masz przelany silnik na wsadzie klze?
Ty swoją wiedzę czerpiesz głównie z tego co ktoś napisał wcześniej ja mam podobnie tylko zawsze staram się to jakoś zweryfikować do tego stopnia jak tylko mogę.
Zarówno u Capazo jak i ze Rafała moment był ogromny jak na klze bo były to granice 240-250nm u Rafała moc z 193 przed strojeniem po było 199KM. Stąd wnioskuje że u Ciebie będzie podobnie.
Używanie hamulca na hamowni obciazeniowej jest mocno dziwne Tak samo jak mierzenie samochodu N/A od 1 tyś obrotów i każdy kto coś wie o hamowaniu aut Ci to powie.
Jak się Ciebie pytałem czemu nie użyłeś chipa klze który mi sprzedales tylko kupiłeś inny odpowiedziałeś ze chcesz mieć przelany silnik gdy spytałem skąd wiesz że będzie przelany powiedziałeś mniej więcej ze po prostu wiesz to.
Pojedź kiedyś na hamownie jeszcze raz i sprawdź kompa od k8 i abyś się nie zdziwił ze będą lepsze kreski i lepszy AFR.
Z nas dwóch obserwując to co piszesz Ty i ja o wiele bardziej Ty pokazujesz jak pisać aby popisać a nie żeby to pisanie miało sens. Uważasz że we wszystkim co piszesz masz rację mam nadzieję że teraz już tak nie Uważasz.
Ty swoją wiedzę czerpiesz głównie z tego co ktoś napisał wcześniej ja mam podobnie tylko zawsze staram się to jakoś zweryfikować do tego stopnia jak tylko mogę.
Zarówno u Capazo jak i ze Rafała moment był ogromny jak na klze bo były to granice 240-250nm u Rafała moc z 193 przed strojeniem po było 199KM. Stąd wnioskuje że u Ciebie będzie podobnie.
Używanie hamulca na hamowni obciazeniowej jest mocno dziwne Tak samo jak mierzenie samochodu N/A od 1 tyś obrotów i każdy kto coś wie o hamowaniu aut Ci to powie.
Jak się Ciebie pytałem czemu nie użyłeś chipa klze który mi sprzedales tylko kupiłeś inny odpowiedziałeś ze chcesz mieć przelany silnik gdy spytałem skąd wiesz że będzie przelany powiedziałeś mniej więcej ze po prostu wiesz to.
Pojedź kiedyś na hamownie jeszcze raz i sprawdź kompa od k8 i abyś się nie zdziwił ze będą lepsze kreski i lepszy AFR.
Z nas dwóch obserwując to co piszesz Ty i ja o wiele bardziej Ty pokazujesz jak pisać aby popisać a nie żeby to pisanie miało sens. Uważasz że we wszystkim co piszesz masz rację mam nadzieję że teraz już tak nie Uważasz.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Marcin czytam i podziwiam.
Jak odpoczne od skarbonki...
Czy DET III FI w pełni obsługuje zapłon?
Jaką mają wydajność wtryskiwacze KL? Możliwe, że potrzebuję tych z 2.3 SC.
Czy ten schemat jest aktualny?
Pyton napisał(a):kupuj Det-a , gadaj z Misiakiem , on ma namiary na gościa co mu stroił
Jak odpoczne od skarbonki...
Czy DET III FI w pełni obsługuje zapłon?
Jaką mają wydajność wtryskiwacze KL? Możliwe, że potrzebuję tych z 2.3 SC.
Czy ten schemat jest aktualny?
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Takie Wtryski na handel miał chyba Piotrek "Setritus"
U niego przelewały.
U niego przelewały.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Det w pełni nie obsługuje zaplonu, emu dopiero. Wtryski niebieskie bodajże 220cc a czerwone 280cc. A schemat aktualny.
Zdaniem mojego znajomego byłego tunera jest potrzeba i jest sens zabawy w niezależny system zapłonu, za jakiś czas dam znać jak u mnie będzie to funkcjonowac.
wtryski mozesz dac wieksze skoro chcesz wkladac deta to nim regulujesz dawke odpowiednio ustawiając czas otwarcia wtrysku
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Niestety ale wiele osób się zdziwiło że uparłeś się na wsad z KLZE, zamiast od razu sensownie to wystroić. Co innego jeszcze może seryjny silnik, lecz u Ciebie to już niezłe przeróbki szły. Te ECU w maździe jest tak archaiczne, że chyba tego wszystkiego nie ogarnia
Coś mi się przypomniało

Coś mi się przypomniało
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość