Czateria...cd

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez nemi » 9 paź 2016, 20:44

Tak. Można mieć nawet dwa w bagażniku, w tym jedno 230V.
Z drugiej strony kosztował tyle, co całkowity golas 86 KM, więc nie będę aż tak wybrzydzać. Ale nawet Ropuch ma dwa. Na tunelu środkowym:
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Xenocyd » 9 paź 2016, 20:48

Beny, Legacy w dwulitrowej benzynie jak poczytać forum to największa padlina ;) więc ludzie się boją.
A ten egzemplarz ma jedną wadę – LPG w poliftowym silniku – regulacja luzów zaworowych płytkami jest kosztowna bo silnik nie jest łatwo dostępny.
Według internetów do LPG wersja 150 km lepiej się nadaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez Beny » 9 paź 2016, 21:06

Bri kiedyś pisał o tej regulacji,ale myślałem ze dotyczy wszystkich silników. ALe z tego co widzę to przed liftem też były wersje 165KM,cos pózniej zmienili ze sie nie lubią z LPG?
Xen podrzuć jakiegos linka do tematu z forum subaru do poczytania ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Xenocyd » 9 paź 2016, 21:23

Chyba wszystkie 165 km mają regulację płytkami i LPG znacząco skraca interwały.
Czytając forum subaru i tak spotkasz tylko opinie, że należy kupić silnik H6 bo przecież pali tylko trochę więcej niż 2.5 litra, który pali tylko trochę więcej niż 2.0 z którego 150 nie jedzie a 165 jest do pupy ;)
W lekturę się nie zagłębiem, pierwszy lepszy wynik z Google mnie załamał poziomem psychopatow tam :)
kupiłem bo było na sprzedaż, jak u Maćka działało 9 lat to co może pójść nie tak u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez Dominator » 9 paź 2016, 21:35

Demonizowanie z tymi słabszymi silnikami w subaru. Mazda niby tez ma plytkowa regulacje, przejechane kilkaset tys km w tym sporo na gazie i regulacji nie widziała. Jeździ.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Beny » 9 paź 2016, 21:47

Xenocyd napisał(a):pierwszy lepszy wynik z Google mnie załamał poziomem psychopatow tam :)
słyszałem ze sie licytują kto wiecej za naprawę wybulił pln <lol> Ty kupiłeś igłę od pierwszego właściciela,to pewnie polatasz trochę :)
Zakładaj temat w zastepczych,Dominik też byś się pochwalił :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Dominator » 9 paź 2016, 22:01

Nie, bo mnie zrugaja że jeżdżę anglikiem i sprawiam zagrożenie na drogach dla siebie i innych <lol>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Bartek1986 » 9 paź 2016, 22:43

Jak kupowałem 4 lata temu GT i zacząłem czytać forum subaru.. to wyszło, że w pierwszy rok na naprawy wydam ze 20k PLN <lol> w cztery lata nie wydałem 2k PLN :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez bieski » 9 paź 2016, 23:19

Bartek1986 napisał(a):naprawy wydam ze 20k PLN <lol> w cztery lata nie wydałem 2k PLN :D

A wiesz ze jak tak miałem z dieslem Mazdy :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Gib » 10 paź 2016, 00:25

Jeśli do regulacji zaworów trzeba wyciągać silnik to się robi drogo, jak ktoś jeździ dużo to wkłada LPG i chce żeby było tanio. Poprzedni właściciel Saaba jak już wcześniej pisałem zakupił właśnie super ciekawe auto mianowicie Legacy 3.0 R Spec-B w manualu, generalnie rzadki okaz (zwykle są w automatach), gazować tego nie chce ale mimo wszystko silnik i tak musi wyciągać bo UPG failure go dopadło chwilę po zakupie, cena wraz z planowaniem i zrobieniem wszystkiego co warto mając wyjęty silnik 7-8 tys pln. To już wiemy na co pójdzie lwia część kasy za Saaba ;)
HLA ma tylko jedną wadę, nie da się zakręcić wysoko (czyli ponad +/-8k) ale tendencje budowania silników są raczej takie żeby max ciosu było od 1500 obr bo i szybko się zbiera i CO2 niskie idzie zrobić.

Dopisano 10 paź 2016 0:33:

JohnnyB napisał(a):Jak jeszcze klekocze to raczej pojeździ. Tylko ile to może mieć na szafie.....tego nikt nie może wiedzieć.

Panowie, ktoś to testował całoroczne ? Gib czy ty w Jokerze nie miałeś całorocznych ?
Musze coś kupić do Mini, nie rozstajemy się raczej w tym roku, stąd sądze ze całoroczne to lepszy wybór niż najańśze zimówki i ewentualny komplet na lato...


Ogólnie Nememu do Golfa Kombi 1.2 bym polecił w ciemno, do MCS nie wiem, mi się jeździło dobrze, pęknięcie na rancie zabezpieczającym się nie powiększyło, opony mają już 3 lata i w lecie niczym mnie nie zaskoczyły. Natomiast na Rykach było słabo, 35* powietrza, z 50* asfaltu i strasznie płynęły i się zjechały, żałuję że pojechałem ten [tiiit] OES. Do normalnych zastosowań polecam z całego serca jak są nowe są genialne (ja miałem Falkeny 4seasons lub allseasons) do zapieprzania po winklach wiadomo lepsze są opcje, ale to nie jest tak że ta opona jest strasznie beznadziejna na łukach. W zimę na w warunkach miejskich daje radę, wykopać się z osiedla idzie, asfalt w mieście zwykle albo rozjeżdżony albo całkiem czarny więc nie ma o czym mówić, na lodzie zachowuje się jak każda opona bez kolców.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez JohnnyB » 10 paź 2016, 07:48

Dzięki,
Muszę się zastanowić, dziś będę miał wyceny zimowych Daytonów, całorocznych Fulda (nowy model), całorocznych Michelin (2,2 droższe od Daytonów listowo).
Lato w sumie na upartego jeszcze jeden sezon powinno dać radę 2013 rocznik i połowa bieżnika. Więc zima w Daytonach to wydatek rzędu 720 PLN brutto. Całoroczne, wersji optymistycznej to 1200 PLN brutto.....
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez jacobs » 10 paź 2016, 08:15

JohnnyB napisał(a):2013 rocznik i połowa bieżnika

To jeszcze chyba ponad sezon pojeżdżą? :D

Kupuj zimowe, zawsze to bezpieczniej.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez nemi » 10 paź 2016, 08:50

Ja bym kupił zimowe jeśli chcesz się rozstać z autem w przeszłym roku. Pojezdzisz do czerwca na zimowych oszczędzając letnie, potem zmienisz na letnie albo coś wymyslisz z autem...
Tak będzie najtaniej.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Gib » 10 paź 2016, 08:53

Nemi masz w golfie podpowiadacza kiedy zmienić bieg?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez JohnnyB » 10 paź 2016, 08:55

Też się skłaniam ku takiej ewentualności, tylko i wyłacznie dlatego że nie mam pewności czy auto zostanie u mnie tak długo....
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez brii » 10 paź 2016, 08:56

Beny napisał(a):Pytanie do znawców subaru ten model ma coś w sobie ze sie nie chce sprzedać od 2 miesięcy.Wygląda na taki co mozna jechać oglądnąć.Wcześniej stała na czarnych alu

Nie chce się sprzedać bo cena z kosmosu.

nemi napisał(a):W folderze pali 4,3 litra, ale niestety bardzo mnie okłamali

Jak bardzo? To co podają w katalogach to zazwyczaj spokojna jazda w okolicach 110km/h.

Xenocyd napisał(a):Chyba wszystkie 165 km mają regulację płytkami i LPG znacząco skraca interwały.

Ano, 165KM = płytki. Przy LPG wypada częściej kontrolować luz ale to nie znaczy, że trzeba go będzie korygować. Jak ktoś jest twardzielem to może latać i bez sprawdzania – jest szansa, że nic się nie stanie.

Gib napisał(a):tendencje budowania silników są raczej takie żeby max ciosu było od 1500 obr bo i szybko się zbiera i CO2 niskie idzie zrobić

Nu, nu, nu – CO2 nie ma z tym nic wspólnego i jego emisja kompletnie nie zależy do tego gdzie jest cios – zależy tylko od ilości paliwa jakie przelewają się przez wtryskiwacze. Im silnik jest bardziej eko tym więcej produkuje CO2 a mniej C, CO i NOx. Cios z niskich to ukłon w stronę klientów którzy chcą by samochód miał dobre osiągi a nie wymagal kręcenia i nie hałasował.

JohnnyB napisał(a):Panowie, ktoś to testował całoroczne ? Gib czy ty w Jokerze nie miałeś całorocznych ?
Musze coś kupić do Mini

Ogólnie do codziennego samochodu całoroczne są OK, ale jak miniak ma być zabawką do weselszej jazdy to mocno niepolecam, szczególnie jeśli to nie będą runflaty w przypadku tego samochodu.
Jak zastosujesz opcję którą poleca nemi to łatwiej będzie negocjować przy sprzedaży samochodu – dwa komplety kółek to miły dodatek :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Wojtek » 10 paź 2016, 08:57

nemi napisał(a):Tak będzie najtaniej.

Popieram, ale kolejne auto powinno mieć takie same parametry kół... by dalej używać zimówek.

Gib napisał(a):Nemi masz w golfie podpowiadacza kiedy zmienić bieg?

Powinien mieć, ale i tak nie warto tego słuchać... <glupek2>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez brii » 10 paź 2016, 09:05

Dzisiaj znowu widziałem tego Passata który wygląda jak klon nemiego fury – jednak jest detal który je różni, Passat ma atrapy wydechów w zderzaku. Śmieszne są jednak te atrapy bo nic przez nie nie wylatuje – wszystko zapiernicza dołem pod zderzakiem i tylko z jednej strony ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez nemi » 10 paź 2016, 09:08

Brii, tak wygląda sprawa:
Obrazek

Rekord przy spokojnej jeździe to 5,3 jeden przejazd po drogach lokalnych, cały czas z pasażerami.

Ogólnie jeździłem do 3000 obrotów, czyli momentami miałem 140, ale dbałem o zróżnicowaną prędkość obrotową cały czas, więc nie jechałem dłużej niż kilka km stałą prędkością.

Gib, podpowiadacz jest. Działa bez sensu – nie czuje większego obciążenia, typu jazda pod górkę i każe zmieniać. Aż tak oszczędny nie jestem, żeby zarżnąć silnik, ale mieć 0,1 litra mniej. Choć trzeba przyznać, że na 1600 obrotów spokojnie można sobie jechać.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Gib » 10 paź 2016, 09:11

Znalezione na fejsie:
Załączniki
c&G.jpg
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park