Volvo S80 V8 2009
1, 2
Fajny samochód, gratulując, oby się spisywał. Silnik jedyny w swoim rodzaju i ciekawie brzmi
Z tego co kojarzę to skrzynia nowa więc nic tylko przez kilka lat się cieszyć zabawką
Dziwna sprawa, bo benzyny N/A o pojemności powyżej 3l też potrafią spełnić te normy
Przyczyna używania takich silników jest prosta – one są lepsze i wydajniejsze. Nam maniakom motoryzacji się nie podobają ale Kowalskiemu podobają się bardzo. Producenci przez pewien czas sprzedawali te same fury z silnikami starej konstrukcji i takimi, więcej sprzedawało się tych nowych. Też do końca nie podobały mi się te silniki, ale kilka objeździłem i już nie mam do nich ale
Z tego co kojarzę to skrzynia nowa więc nic tylko przez kilka lat się cieszyć zabawką
Bartg napisał(a):To się nazywa norma Euro 154, niedługo wszędzie będą silniki 1.0QuadTurbo z resursem na poziomie 100.000.
Dziwna sprawa, bo benzyny N/A o pojemności powyżej 3l też potrafią spełnić te normy
Przyczyna używania takich silników jest prosta – one są lepsze i wydajniejsze. Nam maniakom motoryzacji się nie podobają ale Kowalskiemu podobają się bardzo. Producenci przez pewien czas sprzedawali te same fury z silnikami starej konstrukcji i takimi, więcej sprzedawało się tych nowych. Też do końca nie podobały mi się te silniki, ale kilka objeździłem i już nie mam do nich ale
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Bartg napisał(a):To się nazywa norma Euro 154, niedługo wszędzie będą silniki 1.0QuadTurbo z resursem na poziomie 100.000.
Chodzi też jak zwykle o kasę. Zamiast konstruować 5-6 jednostek, robią jedną, tylko zmieniają program, osprzęt itp.
Ostatni test spalania i daje sobie spokój z kalkulatorem
Dzisiaj trasa 424 km. Lublin-Warszawa-Modlin-Warszawa-Lublin
Dziś powiedzmy normalnie. Na obwodnicach 160km/h, na normalnych ~120km/h
Wynik – 14,66 litra LPG na 100km
Dzisiaj trasa 424 km. Lublin-Warszawa-Modlin-Warszawa-Lublin
Dziś powiedzmy normalnie. Na obwodnicach 160km/h, na normalnych ~120km/h
Wynik – 14,66 litra LPG na 100km
brii napisał(a):Jak dla mnie wychodzi lepiej niż dobrze
Zgadzam się. Pali nawet mniej niż mój, a mój mniejsza pojemność, moc. Waga chyba podobna, u mnie 1860 kilo
Lukano napisał(a):Waga chyba podobna, u mnie 1860 kilo
z ciekawości poszedłem sprawdzić i w dowodzie jest napisane, że waży to "jedyne" 1717kg
Wieczorem może coś ogarnę
Fajne masz spalanie jak na taką moc/pojemność
Gaziwo do kuchenek wg niektórych, tylko zależy kto jaką ma kuchenkę
Ja nie mogę zejść w trasie poniżej 11,5-12,5 elpidżi, a pojemności dużo mniej.
Napatrzeć się nie mogę i nasłuchać tej Twojej furmany
Gaziwo do kuchenek wg niektórych, tylko zależy kto jaką ma kuchenkę
Ja nie mogę zejść w trasie poniżej 11,5-12,5 elpidżi, a pojemności dużo mniej.
Napatrzeć się nie mogę i nasłuchać tej Twojej furmany
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Sam nie wiem
Miałem robić od razu, ale tak fajnie jest cicho przy 200 i tak ładnie brzmi i tak z dworu jak odjeżdża, że na razie mi przeszło
Dopisano 20 wrz 2016 17:00:
Ps. Dopiero zobaczyłem, że auto się idealnie nadaje do upalania pod Tesco
Miałem robić od razu, ale tak fajnie jest cicho przy 200 i tak ładnie brzmi i tak z dworu jak odjeżdża, że na razie mi przeszło
Dopisano 20 wrz 2016 17:00:
Ps. Dopiero zobaczyłem, że auto się idealnie nadaje do upalania pod Tesco
Nie grzeb wydechu! V8 jest idealne tak jak jest. To jest połykacz kilometrów
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wracając z treningu przypomniało mi się, że miałem coś nagrać
Check pali się po Subaru odpalałem kablami hehe i musiało napięcie spaść, a dopiero rano skasuje albo sam się skasuje.
Myślę, że jak "junkersa", "kuchenkę gazową", "nawet dobre zapalniczki są na benzynę" nie jest tak źle
LPG POWER
Oczywiście ktoś mi wyjechał i musiałem przerwać kręcenie
No i nic na sport nie przestawiłem bo zapomniałem. Wydaję mi się, że mimo kickdowna kręci się niżej niż na sport. Muszę sprawdzić.
Dopisano 07 paź 2016 2:32:
Ps. Szkoda, że na liczniku zmienia się skala, bo najfajniejsze w tym V8 jest to, że on cały czas tak samo przyspiesza
Check pali się po Subaru odpalałem kablami hehe i musiało napięcie spaść, a dopiero rano skasuje albo sam się skasuje.
Myślę, że jak "junkersa", "kuchenkę gazową", "nawet dobre zapalniczki są na benzynę" nie jest tak źle
LPG POWER
Oczywiście ktoś mi wyjechał i musiałem przerwać kręcenie
No i nic na sport nie przestawiłem bo zapomniałem. Wydaję mi się, że mimo kickdowna kręci się niżej niż na sport. Muszę sprawdzić.
Dopisano 07 paź 2016 2:32:
Ps. Szkoda, że na liczniku zmienia się skala, bo najfajniejsze w tym V8 jest to, że on cały czas tak samo przyspiesza
Bartek1986 napisał(a):Myślę, że jak "junkersa", "kuchenkę gazową", "nawet dobre zapalniczki są na benzynę" nie jest tak źle
Naklej sobie wielkie LPG POWERED na tylną klapę
I o ekologię się dba, normalnie prawie idealne zasilanie .
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości