nie podoba mi się ani trochę ta akcja z elektroniką w 3. 6 miałem to nic się nie działo, a tu takie kruczki

co do wymieniania żarówek w schowku, popielniczce czy klimatyzacji to też w 6 było znacznie łatwiej. Nie wiem czy to nie przez to, że tu w 3 bardziej widać rękę forda

ale póki co w miarę ogarnięte, więc nie mam powodów do narzekania

z nowości jeszcze zapomniałem dodać, że dziś byłem u pana zajmującego się wgniotkami (tu też sprawdzone na jednym z Xedosów) i koszt wyciągnięcia wgniotek z całej Madzi wycenił na 500 zł + ewentualne kolejne złotówki za wgniotki, które wyjdą przy dokładnym wpatrzeniu się, tak więc macie dowód na to, że nie przesadzałem

w piątek mam dzwonić i umawiać się na przyszły tydzień, po czym oddam Madzię na 2-3 dni

dopiero później ręcznie spróbuję ryski usunąć, rzucę na zimę jakiś porządny wosk (pewnie soft99 fusso coat w końcu zamówię) i poczekam do wiosny, kiedy to kolega
Tomas2000 wpadnie z porządną polerką lakieru i lamp

ale najpierw na dniach wizyta u kolegi
DR2K i robimy łączniki oraz zabezpieczenie antykorozyjne
