Dzień dobry.
Pękł mi pasek od alternatora. Zakupiłem nowy, Contitech 8PK1226, zgodnie ze specyfikacją na stronie producenta. Jednak po otrzymaniu paska okazało się, że ten który pękł jest o jakieś 4-5 cm krótszy. Dodam, że był zmieniany przez serwis Mazdy. Czy coś skopałem przy zakupie? Czy może serwis się pomylił? Pasek wytrzymał jakiś rok, nie pamiętam dokładnie ile.
Pozdrawiam
Grzegorz
Pasek wielorowkowy
Strona 1 z 1
Masz klimatyzację? Jeżeli tak to nie ma innej opcji bo za każdym razem wychodzi że ma być taki jak kupiłeś http://www.iparts.pl/auto-czesci/pasek- ... 00431.html a ten krótszy może właśnie był za krótki i dlatego wytrzymał tylko rok.
Tylko jest mały problem. Rano przy uruchamianiu silnika pasek "szumi". Nie jest to pisk tylko właśnie szum. Kiedy wszystko się nagrzeje to szum ustępuje czyli po kilku minutach. Przy każdym następnym uruchomieniu jest cisza. Musi się "uleżeć" czy coś innego?
- Od: 16 wrz 2016, 17:21
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6, diesel 2.0, 2007, 143 KM
GrzeMi napisał(a):Napinacz i rolki zmieniałem w styczniu 2015. Czyli objaw szumienia to łożysko. Szumi zimne a jak się nagrzeje to już nie, tak?
Tak dokładnie. Pasek jedynie może piszczeć lub się urwać. Zrób tak jak Ci kolega napisał sprawdź łożysko alternatora. Ewentualnie piszesz że wymieniłeś sprężarkę klimatyzacji, a czy przed jej wymiana był ten szum przy odpaleniu na zimnym?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6