Co do 2.8TT to ja mam mieszane uczucia i na pewno bym go nie kupił w FWD. Te jego seryjne 250-280 KM są wystarczające ale nie jest to jakieś ajwaj dla podstawowego 2.0T przecież a jest DUUUUUŻO bardziej upierdliwy serwisowo, Poprzeczne V6 Biturbo i się komora robi na prawdę mała. Już się nakląłem na swoje wolnossące V6, ale nikomu nie zabraniam. Sprawdziłem sobie spalanie na drogach pozamiejskich i trochę miasta, komp pokazuje 8,7 mi wyszło coś koło 9 z dystrybutora czyli przekłamanie w normie
Czateria...cd
Tak rzuciłem orientacyjnie, mi ten kolega powiedział że dłubnął mu znajomy za pińcet, ogólnie jest parę osób co stroi Trionic, a sprzęt kosztuje ponoć 2,5k więc zwraca się przy piątym programie, ale tak generalnie to się nie dowiadywałem jeszcze. Szare wtryski szukam 
Co do 2.8TT to ja mam mieszane uczucia i na pewno bym go nie kupił w FWD. Te jego seryjne 250-280 KM są wystarczające ale nie jest to jakieś ajwaj dla podstawowego 2.0T przecież a jest DUUUUUŻO bardziej upierdliwy serwisowo, Poprzeczne V6 Biturbo i się komora robi na prawdę mała. Już się nakląłem na swoje wolnossące V6, ale nikomu nie zabraniam. Sprawdziłem sobie spalanie na drogach pozamiejskich i trochę miasta, komp pokazuje 8,7 mi wyszło coś koło 9 z dystrybutora czyli przekłamanie w normie
Co do 2.8TT to ja mam mieszane uczucia i na pewno bym go nie kupił w FWD. Te jego seryjne 250-280 KM są wystarczające ale nie jest to jakieś ajwaj dla podstawowego 2.0T przecież a jest DUUUUUŻO bardziej upierdliwy serwisowo, Poprzeczne V6 Biturbo i się komora robi na prawdę mała. Już się nakląłem na swoje wolnossące V6, ale nikomu nie zabraniam. Sprawdziłem sobie spalanie na drogach pozamiejskich i trochę miasta, komp pokazuje 8,7 mi wyszło coś koło 9 z dystrybutora czyli przekłamanie w normie
Stała pod ścianą prężąc kakao
Beny napisał(a):Wie ktoś czy strumienica łuskowa w miejsce katalizatora wyciszy metaliczny dźwięk wydechu?Kata w aucie brak jest prosta rurka z obudowa imitujące kata2,5 V6 Kl silnik.
Nie.Bedzie wręcz gorzej.Poszukaj na allegro firmy kadex z Częstochowy i zamów za jakies 50zl tlumik rozprezny uniwersalny(musisz zaznaczyc ze nie chcesz strumiennicy a tlumik) Jakość naprawde spoko a cena smieszna ,wybór kształtów i rozmiarów spory a dźwięk wróci do serii.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bimbak napisał(a):Paradoksalnie włoszka może okazać się mniej awaryjna bo wydaje mi się że trudniej o niezajechanego dużego łosia.
Czytając na forum Volvo podobno nie jest tak źle, o dziwo trudniej trafić fajne S60 z tego co piszą.
Było ostatnio złote S60 T5 tylko automat i bez gazu, super zadbane, nigdy nie bite blachy W7 BOOM
cena 20k, akurat w obecnej dobie kryzysu nie chciałem wydawać tyle na auto bez LPG ale nie jest to niemożliwe trafić ładne S60.
link do archiwum
http://allegro.pl/volvo-s60-t5-250km-na ... 19388.html
link do archiwum

Stała pod ścianą prężąc kakao
JohnnyB napisał(a):Mój szef ma 9-3 2.8t 280KM
To jest ten sam motor co w Oplu czy to inna bajka?
Gib napisał(a):ten sam kibel
Nie wiem czy kibel. Auto odpycha się mocno, jeździ to przyjemnie i nie czułem dyskomfortu. Koleś ma firmę która obraca kilkadziesiąt baniek kasy rocznie i dobrze mu się tym jeździ, na tyle aby auto miało u niego kilka lat i nie czuł potrzeby zmiany....
..::Born To Rise Hell::..
Silnik bardzo fajny bez wątpliwości odpycha się zacnie, jedynie tak jak Gib pisał serwis we własnym zakresie odpada no i dlatego koszt eksploatacji są spore. Jak widać Szefa stać na utrzymanie i bardzo dobrze 
Wycofuję ten kibel! Sam nie wiem dlaczego tak na niego napsioczyłem, a nawet się nie znamy 
Tęsknię trochę za niedźwiedzią siłą V6 na niskich obrotach, w saabie jazda na 5b 60 km/h powoduje już lekkie wibracje silnika. No i ciężko coś lewarek chodzi.
Czemu nie mam cupholdera tego nie zrozumiem nigdy chyba, czyżby to wspaniałe udogodnienie wymagało dopłaty?
Tęsknię trochę za niedźwiedzią siłą V6 na niskich obrotach, w saabie jazda na 5b 60 km/h powoduje już lekkie wibracje silnika. No i ciężko coś lewarek chodzi.
Czemu nie mam cupholdera tego nie zrozumiem nigdy chyba, czyżby to wspaniałe udogodnienie wymagało dopłaty?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ja muszę wywalić bezsensowną przystawkę na telefon i kupić w końcu schowek z miejscem na kubki bo też mnie to denerwuje jak nie mam gdzie postawić puszki 
Gib napisał(a):Czemu nie mam cupholdera tego nie zrozumiem nigdy chyba, czyżby to wspaniałe udogodnienie wymagało dopłaty?
A pokaż zdjęcie środka.
W Saabie był taki wciskany, pionowy który po wyjeździe dopiero się rozkładał, jeśli dobrze pamiętam.
Może masz tam miejsce na telefon albo coś w tym stylu.
Spoko z tym kiblem. Jak dla mnie auto odpychało się dobrze. A kolesia stać na serwis.
Cała familia jeździ Saabami. "Staremu" Saab na Modlińskiej ściągnął ostatnie 9-5 NG 2.8V6 AWD w 2013 roku ze Szwecji nówkę. Chyba ostatnie nowe NG sprzedane w Polsce.
..::Born To Rise Hell::..
Gib napisał(a):na niskich obrotach, w saabie jazda na 5b 60 km/h powoduje już lekkie wibracje silnika.
Niestety przy takich obrotach to jak byś wolnossące 1.8
nemi napisał(a):flaków

Jak to zobaczyłem to przez chwilę myślałem nawet czy by nie pocisnąć przycisku "zgoś ten post"
loockas napisał(a):wstaw uniwersalny.

Układy wydechowe są przez producentów często nieźle zoptymalizowane, bo po wrzuceniu katalizatora odzyskałem dolną część obrotomierza
Krzemol1994 napisał(a):Ja sobie życia bez niego nie wyobrażam.
Przez ostatnie dwa tygodnie nie mogłem używać i chciałem się pochlastać, wczoraj zrobiłem 600km na wyłączonym i prawie pogryzłem kierownicę
loockas napisał(a):Zawsze jak już się ładnie ustawię na prawym pasie, dobiorę prędkość to znajdzie się jakiś życzliwy jadący 3km/h wolniej
To ustaw o 3km/h wolniej albo go wyprzedź
Nigdy nie sądziłem, że się będę cieszył na widok takiego komunikatu
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
W Ducato już ponad 20K i oby jak najdłużej nic się nie zapalało. 
Pewnie po zmianie oleju nie będzie już musiał obserwować obrotmierza, co nie jest fajne jak musisz pilnować, żeby trzymać się w dolnej połowie jego skali – zawsze jak zaczyna się choć trochę fajnie trzeba zmienić bieg 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości