Filtr cząstek stałych (DPF / FAP) – dyskusja panelowa.
A na serio to najgorszy sposób, nic nie daje, nie naprawia, nie polepsza, nie oszukuje sterownika itd etc...[/quote]
Może coś konkretniej- czemu najgorszy sposób?
czemu nic nie daje?
czemu nie polepsza?
Sterownik nie ma nic tu do gadania chodzi o te dwie sondy przednia i [jaka?] w DPF-ie które odczytuja cisnienie lub zapelnienie DPF-a. One sa ciagle przekonane ze DPF jest czysty. Myślałem o jakiś konkretach.
Ponadto otwory sa zaspawywane czyli miejsce robi sie w samym DPF-ie przez można tak powiedzieć spowodowanie powstania nowego miejsca na sadze(rozwiercenie). Musze chyba napisac do Jaksy może on coś powie o tym sposobie.
Może coś konkretniej- czemu najgorszy sposób?
czemu nic nie daje?
czemu nie polepsza?
Sterownik nie ma nic tu do gadania chodzi o te dwie sondy przednia i [jaka?] w DPF-ie które odczytuja cisnienie lub zapelnienie DPF-a. One sa ciagle przekonane ze DPF jest czysty. Myślałem o jakiś konkretach.
Ponadto otwory sa zaspawywane czyli miejsce robi sie w samym DPF-ie przez można tak powiedzieć spowodowanie powstania nowego miejsca na sadze(rozwiercenie). Musze chyba napisac do Jaksy może on coś powie o tym sposobie.
- Od: 27 cze 2010, 23:01
- Posty: 32
- Skąd: Przemyśl
- Auto: mazda 6 2.0 citd 121KM z 2006r. typ GY
DanyGoo napisał(a):czemu nic nie daje?
czemu nie polepsza?
Jak od otworów w DPFie chcesz żeby poprawiła się kondycja silnika?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mazda włącza wypalanie nie tylko w funkcji zapełnienia filtra, ale również dystansu od poprzedniego wypalania. Nie ma opcji, że proces nie będzie się załączać, a dodatkowo będziesz za sobą zostawiał w tym czasie chmurę z niespalonym paliwem i niespaloną sadzą, które powinny dopalić się w DPFie.
DanyGoo napisał(a):Podepne sie pod wątek z tematem ,,co myślicie o przewierconym filtrze DPF"
Czytalem od razu jak to napisales ale pierwsza mysl mialem ze nie bede zabieral glosu bo nie znam szczegolow technicznych. Jednak napisze Ci co wiem. U mnie w miescie jeden z szanujacych sie warsztatow wykonuje usluge nawiercania filtra w roznego rodzaju autach z filtrem czastek stalych. Rozmawialem z wlascicielem juz jakis czas temu bo ze 3 lata i mowil ze to sprawdzony i pewny sposob na zatkany filtr. Robia ta i jest to wedlug faceta najpewniejsza metoda zadnych skutkow negatywnych. Oczywiscie tlumaczyl jak sie to wykonuje ale nie pamietam. Moge poszukac Ci nr do nich to bys podpytal.
Wiedziałem że Madzia ma cykle wypalania DPF-u a jeśli się nie myle to co około 200 km. Jeśli chodzi o przewiercanie to też znam takiego magika co tym się para od 2 lat i jeszcze nie miał żadnej cofki. Widać musi działać skoro się to wykonuje. Nawet powiedział dokładnie jak to się wykonuje w mazdach. Ale skoro wszystko wiedzący forumowicze twierdzą że nie ale nie podają konkretnych powodów ich twierdzeń to pewnie wybuchnie 
- Od: 27 cze 2010, 23:01
- Posty: 32
- Skąd: Przemyśl
- Auto: mazda 6 2.0 citd 121KM z 2006r. typ GY
Ok, zróbmy tak... odpowiedz na pytania.
1. Jak sterownik zainicjuje wypalanie DPF, zacznie dawać dodatkowe porcje ropy do podgrzania i samozaplonu w DPF. Co się dzieje dzieje z ropą?
2. Podczas nasiakniecia ropą, DPF nie zacznie się wypalac bo ma dziurę, jak sterownik się zachowa gdy poziom sadzy czy poziom różnicy ciśnienia nie bedzie maleć, co zrobi wtedy strownik?
3. Jak długo sterownik będzie wtedy dodawać porcje ropy, jak sobie z tym poradzi?
3. Jakie będzie zuzycie paliwa w w nieustajacych próbach wypalenia DPFu. Bo przecież nie wypali się, wszystko jest wywiewane przez wentylację w postaci dziury...
4. I teraz sedno, w momencie kolejnej próby wypalenia (nieskutecznej) co będzie się wydobywać z wydechu? Jaką to będzie mieć barwę, zapach, jaką to będzie mieć ilość i jak długo to będzie się wydobywać, w przejechanych kilometrach mi odpowiedź.
Odpowiedz proszę, szeroko jak możesz, zaopiniuj się mechanikiem który się znani nie miał jeszcze cofki klienta po tym zabiegu.
Gwarantuje Ci ze ten klient dostał gorączki i pojechał wykastrowac DPF z Mazdy.
A mechanik jak to mechanik, nawet specjalista, buduje na tym tezę leczenia w 100%, robiąc dziurę
oczywiście interesują mnie odpowiedzi na temat silników RF7J RF5C 
1. Jak sterownik zainicjuje wypalanie DPF, zacznie dawać dodatkowe porcje ropy do podgrzania i samozaplonu w DPF. Co się dzieje dzieje z ropą?
2. Podczas nasiakniecia ropą, DPF nie zacznie się wypalac bo ma dziurę, jak sterownik się zachowa gdy poziom sadzy czy poziom różnicy ciśnienia nie bedzie maleć, co zrobi wtedy strownik?
3. Jak długo sterownik będzie wtedy dodawać porcje ropy, jak sobie z tym poradzi?
3. Jakie będzie zuzycie paliwa w w nieustajacych próbach wypalenia DPFu. Bo przecież nie wypali się, wszystko jest wywiewane przez wentylację w postaci dziury...
4. I teraz sedno, w momencie kolejnej próby wypalenia (nieskutecznej) co będzie się wydobywać z wydechu? Jaką to będzie mieć barwę, zapach, jaką to będzie mieć ilość i jak długo to będzie się wydobywać, w przejechanych kilometrach mi odpowiedź.
Odpowiedz proszę, szeroko jak możesz, zaopiniuj się mechanikiem który się znani nie miał jeszcze cofki klienta po tym zabiegu.
Gwarantuje Ci ze ten klient dostał gorączki i pojechał wykastrowac DPF z Mazdy.
A mechanik jak to mechanik, nawet specjalista, buduje na tym tezę leczenia w 100%, robiąc dziurę
Ostatnio edytowano 30 wrz 2016, 09:42 przez Janusz626, łącznie edytowano 2 razy
Znam te metodę podobnie jak kombinacje ze scięciem czolowej części filtra.
Jest to niepoprawna metoda , poniewaź naruszony monolit będzie się kruszył i moze uszkodzić wydech.
Mam pytanie do Szanownego konsylium
Czy wynik na stacji diagnostycznej na poziomie 0.04 podczas pomiaru zadymienia w Common Railowym silniku jest dobrym wynikiem ?
Taki test u kazdego diagnosty kosztuje 14 zl brutto i jest to urzedowa stawka -polecam
Jest to niepoprawna metoda , poniewaź naruszony monolit będzie się kruszył i moze uszkodzić wydech.
Mam pytanie do Szanownego konsylium
Czy wynik na stacji diagnostycznej na poziomie 0.04 podczas pomiaru zadymienia w Common Railowym silniku jest dobrym wynikiem ?
Taki test u kazdego diagnosty kosztuje 14 zl brutto i jest to urzedowa stawka -polecam
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości