Czateria...cd
4 osobowe cabrio? Obudziłem się i pomyślałem, że chcę w niedalekiej przyszłości kabriolet do którego zapakuje żonę i dzieciaki. Na razie moim faworytem jest C70 (II), ale nie zagłębiałem tematu.
nemi napisał(a):w tym aucie nie ma zupełnie mocy na niskich i średnich obrotach. Trzeba dawać naprawdę ostro po garach, żeby był efekt. Cóż, zmienne fazy rozrządu.
Zmienne fazy są po to żeby taka sytuacja nie występowała... Chociaż akurat Toyota w 1.8 już pokazała, że zmienne fazy u nich dają efekt co najmniej słaby. Za to w 2.0 z bezpośrednim wtryskiem zrobili tak, silnik ma charakterystykę diesla – nie ma sensu kręcić powyżej 3krpm
Xenocyd napisał(a):Ten fakt przybliża ostateczną decyzję o kubłach przed kolejnym road tripem
Kubły to wspaniały wynalazek – też będę kupował drugi
Problem w tym, że nie są zbyt uniwersalne i trudno dobrać taki, żeby dała się przewozić różnych ludzi
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):4 osobowe cabrio? Obudziłem się i pomyślałem, że chcę w niedalekiej przyszłości kabriolet do którego zapakuje żonę i dzieciaki. Na razie moim faworytem jest C70 (II), ale nie zagłębiałem tematu.
Problemem jest to że w 4 osobowym cabrio wieje strasznie z tyłu. Albo zakladasz windshota za pierwszym rzędem i jedziesz komfortowo w 2 osoby albo huragan z tyłu i przewiew z przodu. Takie odniosłem wrażenie po jedzeniu bmw 4 i z tego co słyszalem to tak po prostu jest. Kup mx'a dzieci zostaw w domu
If you’re in control, you’re not going fast enough.
SC430 II – tam z tyłu nie wieje, odpycha się przyzwoicie a miejsca z tyłu w sam raz dla dzieci 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kolega zaakował do MXa kubły a seryjne fotele zostawił z myślą, że jak będzie jechał w trasę czy coś, to zmieni siedzonko i będzie podróżował wygodnie.
Po pierwszym wypadzie w kubełkach sprzedał seryjne skórzane fotele jako niewygodne i niepotrzebne
Póki co tematu nie ruszam, bo w tym pojeździe kubeł oznacza zmianę kierownicy na mniejszą i z QuickReleasem, bez zdejmowania kiery sie wsiąść nie da
Narazie dłubiemy zawias, bo się furgon kładzie jak Igor do głaskania w trakcie szybkich przekładek
Bilsteiny czekają aż dotrą grubsze staby i wymienimy całość, zobaczymy różnicę. Jak mnie będzie wkurzać to poli w przyszłym sezonie się upcha – przecież raz w roku człowiek chce poskręcać, więc wydatki są uzasadnione
Po pierwszym wypadzie w kubełkach sprzedał seryjne skórzane fotele jako niewygodne i niepotrzebne
Póki co tematu nie ruszam, bo w tym pojeździe kubeł oznacza zmianę kierownicy na mniejszą i z QuickReleasem, bez zdejmowania kiery sie wsiąść nie da
Narazie dłubiemy zawias, bo się furgon kładzie jak Igor do głaskania w trakcie szybkich przekładek
Bilsteiny czekają aż dotrą grubsze staby i wymienimy całość, zobaczymy różnicę. Jak mnie będzie wkurzać to poli w przyszłym sezonie się upcha – przecież raz w roku człowiek chce poskręcać, więc wydatki są uzasadnione

loockas napisał(a):4 osobowe cabrio? Obudziłem się i pomyślałem, że chcę w niedalekiej przyszłości kabriolet do którego zapakuje żonę i dzieciaki. Na razie moim faworytem jest C70 (II), ale nie zagłębiałem tematu.
Też tak się kiedyś obudziłem, ale bardziej sebring na mnie działa. Niestety jest przesadnie duży.
loockas napisał(a):4 osobowe cabrio? Obudziłem się i pomyślałem, że chcę w niedalekiej przyszłości kabriolet do którego zapakuje żonę i dzieciaki. Na razie moim faworytem jest C70 (II), ale nie zagłębiałem tematu.
Golf 3 Cabrio
Bry.....dziś z ciekawości zapytałem żony czy wie kiedy w jej Miniaku kończy się przegląd......odpowiedziała ze pierdółkami się nie zajmuje
..::Born To Rise Hell::..
Bardzo mi się jednak to Volvo spodobało
Musze się gdzies przymierzyć.
W sumie jakimś coupe też bym nie pogardził. Tutaj zdecydowanie łatwiej o tylną "pseudokanapę".
Zdecydowanie mi się zaczęło nudzić i szukam sobie na siłę wydatków
To po co mi to auto?
W sumie jakimś coupe też bym nie pogardził. Tutaj zdecydowanie łatwiej o tylną "pseudokanapę".
Zdecydowanie mi się zaczęło nudzić i szukam sobie na siłę wydatków
jacobs napisał(a):Kup mx'a dzieci zostaw w domu
To po co mi to auto?
loockas napisał(a):To po co mi to auto?
No Tobie a nie dzieciom jest potrzebne, one jeszcze trochę nie będą mogły prowadzić
Inne rozwiązanie – kup dwa, do każdego zmieści się poza kierowcą jedno dziecko w foteliku
loockas napisał(a):4 osobowe cabrio? Obudziłem się i pomyślałem, że chcę w niedalekiej przyszłości kabriolet do którego zapakuje żonę i dzieciaki. Na razie moim faworytem jest C70 (II), ale nie zagłębiałem tematu.
Przejedź się z tyłu ... tak jak napisał jacobs pewnie będzie huragan. Ponoć są od tego wyjątki jak najnowszy Rolls-Royce Dawn
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Xenocyd napisał(a):Kolega zaakował do MXa kubły a seryjne fotele zostawił z myślą, że jak będzie jechał w trasę czy coś, to zmieni siedzonko i będzie podróżował wygodnie.
Na początku też miałem taki plan, tym bardziej, że po 300km trasy w kuble uznałem, że jest bardzo niewygodny (ból dupska, nóg). Po zrobieniu tysiaka wszystko się dopasowało i jest rewelacja
Gib napisał(a):Jak rozglądałem się za Schabem, to 9-3 II było łatwiej dostać niż kombi tak do 20k, Do tego Megane II CC też tanie. Oba z 2.0t
Pani – one nie jazdą – te konstrukcje dachów i dodatkowe wzmocnienia to kupa kilogramów a i tak nie są tak sztywne jak pierwowzory... Jesteś pewien, że Megane to nie 2.0d?? Jeszcze rok temu trafić benzynę 2.0T w tej budzie to było jak wygrana w totka
JohnnyB napisał(a):Bry.....dziś z ciekawości zapytałem żony czy wie kiedy w jej Miniaku kończy się przegląd......odpowiedziała ze pierdółkami się nie zajmuje , no i muszę jechać dziś na przegląd .
Dobrze, że przypomniałeś – też muszę jechać, bo polisa już zapłacona a na badaniu jeszcze nie byłem...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja jeszcze nie widziałem Megane CC z 2.0T... Albo ich nie było, albo jest ich bardzo, bardzo mało :/
Ja potrzebuje środek transportu do pracy. Jak już mam kupić "zabawkę" to niech każdy ma z tego jakąś przyjemność
Xenocyd napisał(a):No Tobie a nie dzieciom jest potrzebne, one jeszcze trochę nie będą mogły prowadzić
Ja potrzebuje środek transportu do pracy. Jak już mam kupić "zabawkę" to niech każdy ma z tego jakąś przyjemność
loockas napisał(a):Ja potrzebuje środek transportu do pracy. Jak już mam kupić "zabawkę" to niech każdy ma z tego jakąś przyjemność
ale nikt i tak nie będzie chciał jechać z tyłu, więc twój argument jest inwalidą
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Sam nie jeździłem w tych upośledzonych autach bez dachu, ale zawsze mi żal ludzi którzy tym jeżdżą jak stoję obok w MXie, widać, że wiedzą, że kupili złe auto
Kolega paroma wynalazkami bez dachu w drugim rzędzie siedzień podróżował, zawsze marudził, że wieje i przyjemność żadna.
Kolega paroma wynalazkami bez dachu w drugim rzędzie siedzień podróżował, zawsze marudził, że wieje i przyjemność żadna.
loockas napisał(a):Kurde, ale aż mi się wierzyć nie chce, że każdy taki samochód jest upośledzony i nie da się jeździć z tyłu. Musze to sprawdzić
No tak niestety jest. W cabrio problemem nie jest tak naprawdę pęd powietrza z przodu, tylko to co zawraca i nadlatuje z tyłu
Moja konkubina była mocno wkurzona jak się przejechaliśmy ~100km/h a ona siedziała z tyłu. Szybko się robią dredy z włosów
Dopisano 12 wrz 2016, o 10:06:
Tak w ogóle to ostatnio czasami wpada mi do głowy pomysł pozbycia się mx'a i kupienia gt86 albo cayman'a. Ale rozsądnie patrząc, to chyba bez sensu. gt86 w porównaniu z nc'kiem nie wypada jakoś lepiej, są nawet ludzie którzy po takiej przesiadce znowu wrócili do NC'ka. A Cayman chyba jest za drogi w utrzymaniu jednak.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości