Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)
Witam,
Dziękuję za informację, na pewno rozważę to.
A czy montując ten zestaw http://autogaz-gorzow.pl/instalacja-zenit-pro.php mogę poprosić instalatora, że chce żeby użył wtryskiwaczy Barakuda i filtr twister Tzn, czy to nie jest tak, że np: zenit nie działa z Barakuda.
Dziękuję i pozdr.
Dziękuję za informację, na pewno rozważę to.
A czy montując ten zestaw http://autogaz-gorzow.pl/instalacja-zenit-pro.php mogę poprosić instalatora, że chce żeby użył wtryskiwaczy Barakuda i filtr twister Tzn, czy to nie jest tak, że np: zenit nie działa z Barakuda.
Dziękuję i pozdr.
- Od: 15 sie 2016, 09:35
- Posty: 15
- Auto: Mazda 2 1.5b 75KM
Jaką instalację i jaki zakład polecacie w Warszawie lub okolicy do Mazdy 6 GH 2008, zależy mi na dobrej instalacji i dobrej opinii o zakładzie
-
bady0
Jak w Warszawie to tylko oni http://www.migaz-s.com.pl/ w obecnej Mazdzie montaż był wykonany u nich , serwis także i nie mam żadnych zastrzeżeń. Poprzednie auto też u nich serwisowałem i było wszystko dobrze.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie co ten zestaw jest wart ?
Sterownik LPG-Tech 204 lub STAG Q-BOX + reduktor ACR01 150 + wtryskiwacze BARRACUDA
Samochód M6 kombi 2.0PB 2004
Pozdrawiam.
Sterownik LPG-Tech 204 lub STAG Q-BOX + reduktor ACR01 150 + wtryskiwacze BARRACUDA
Samochód M6 kombi 2.0PB 2004
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Imho za mały reduktor. Zapas mocy jakim reduktor powinien dysponować, powinien być większy o min. 10% od mocy auta. Niby są wersje poprawione tego w/w, ale zapodałbym dla spokoju, np. KME Silver pod 6mm, spokojnie wystarczy nawet z o wiele większym zapasem, a cenowo wychodzi bardzo zbliżono.
Sterownik lepszy ten, który majster ogarnia, osobiście mam Qbox+ i nie narzekam, ale strojony po AFR. Wtryskiwacze są ok, byle nie Hany, których raczej większość już nie poleca.
Sterownik lepszy ten, który majster ogarnia, osobiście mam Qbox+ i nie narzekam, ale strojony po AFR. Wtryskiwacze są ok, byle nie Hany, których raczej większość już nie poleca.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Też bym poszedł w silvera. Co do Han tez prawda. ja mam wprawdzie u siebie, ale mam dedykowany kit (bezpośredni wtrysk zenit pro direct) i to w sumie hany sprzed dłuższego czasu. Ale faktycznie mówi się, że dzisiejsze hany to nie ta jakość, jak kiedyś. baracudy czy herculesy są dziś bardziej poważane. sterownik to musi ogarniać montażysta, też się zgadzam.
Witam,
Zapisałem się wczoraj na instalacje LPG. Był zaproponowany następny zestaw (na maxa):
– Parownik AC R01 czerwony (na 250 koni)
– Wtryski Barracuda 130
– Sterownik STAG QBox Plus z OBD
– Zbiornik na 55l
Przeczytałem ze powinno wystarczyć wtrysków Barracuda 115. Jak zrozumiałem różnica jest w 5 KM na cylinder (45 vs 50). Wszyscy inne parametry są takie same...
Nie będzie gorzej z 130?
Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ? Mam sedana.
Jeszcze kto ma sterownik z OBD może powiedzieć czy można kiedy samochód na gazie podłączyć ELMa i na przykład sprawdzić korekty?
Pozdrawiam
Zapisałem się wczoraj na instalacje LPG. Był zaproponowany następny zestaw (na maxa):
– Parownik AC R01 czerwony (na 250 koni)
– Wtryski Barracuda 130
– Sterownik STAG QBox Plus z OBD
– Zbiornik na 55l
Przeczytałem ze powinno wystarczyć wtrysków Barracuda 115. Jak zrozumiałem różnica jest w 5 KM na cylinder (45 vs 50). Wszyscy inne parametry są takie same...
Nie będzie gorzej z 130?
Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ? Mam sedana.
Jeszcze kto ma sterownik z OBD może powiedzieć czy można kiedy samochód na gazie podłączyć ELMa i na przykład sprawdzić korekty?
Pozdrawiam
- Od: 28 lut 2016, 14:49
- Posty: 7
- Skąd: Kraków / Kijów
- Auto: Mazda6 GG L3 AT 2006
Citroen C2 1.4i VTR 2006
Gość napisał(a):Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w mazdzie 6 2,3 litra
Jezeli tak to jak sie sparwuje
Mam 6-tke w automacie i troche duzo pali wiec moze alternatywo na "tanią frajde" jest gaz
dzieki za każde info !
Szwagier ma i bardzo narzeka.. miał jakąs instalacje premium a auto ledw ciagnie... przy wyprzedaniu zero mocy
-
Krzysztofde
Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ? Mam sedana.
Tak, butla 55L mieści się bez problemów do sedana. Ponoć nawet 59L można upchać bez podnoszenia podłogi. W moim przypadku 55L było standardem bez dopłaty z racji popularności, a do 59 trzeba było dopłacać kilkadziesiąt do stu złotych, więc 55L i lekkie podgięcie pływaka i włazi 50.5L na pusty.
Krzysztofde napisał(a):Gość napisał(a):Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w mazdzie 6 2,3 litra
Jezeli tak to jak sie sparwuje
Mam 6-tke w automacie i troche duzo pali wiec moze alternatywo na "tanią frajde" jest gaz
dzieki za każde info !
Szwagier ma i bardzo narzeka.. miał jakąs instalacje premium a auto ledw ciagnie... przy wyprzedaniu zero mocy
Bzdura totalna. Widocznie nie była to instalka premium albo niezbyt kumaty fachura zakładał. Dobry monter oraz odpowiednie bebechy i instalacja w 2.3 sprawuje się tak samo dobrze jak w mniejszych 2.0 i 1.8, bez odczuwalnych spadków mocy.
deadzik napisał(a):Bzdura totalna.
Oczywiście, że bzdura. Pewnie prawda, ale właśnie poparta błędnym montażem najpewniej lub najtańszymi podzespołami. Jak człowiek się nie zna, to wszystko mu wcisną. Jeszcze w czasach "przed Internetem" to nawet valteki pewnie były gdzieniegdzie jako złoto sprzedawane...
Nawet MPSy jeżdżą na gazie a tam jest 260 kucy. Moc silnika można powiedzieć, że nie ma znaczenia. Do każdej mocy można spokojnie dobrać odpowiednie bebechy, które z zapasem będą obsługiwać założoną moc. Przy turbo jest trudniej ale tylko trudniej a nie jest to niemożliwe.
Problemem jest montaż i strojenie. Za długie węże, źle zamontowane elementy, strojenie "automatyczne" zamiast ręczne na sondzie szerokopasmowej AFR.
Cytując to co kiedyś sobie zapisałem o strojeniu:
I czasem jak jest większy problem z zestrojeniem, to właściciel wsiada w auto, gazownik bierze lapka i diagnozują w trasie. Nie jest to bład ani brak umiejętności. Po prostu po iluś km jak nie uda się zestroić na miejscu to jedzie się w trase. Nie każdy gazownik ma armie ludzi do pracy. Niektórzy robią solo.
Problemem jest montaż i strojenie. Za długie węże, źle zamontowane elementy, strojenie "automatyczne" zamiast ręczne na sondzie szerokopasmowej AFR.
Cytując to co kiedyś sobie zapisałem o strojeniu:
Odczyty ze sterownika lpg są srednio udane. Inne odczyty z poziomu softu a inne z poziomu ecu auta poprzez obd. Sonda AFR nie jest niezbedna aby wystroic autko jak nalezy na gazie . Ale nie majac jej nie uzyska sie najlepszych mozliwych wynikow moc/spalanie/prawidlowa mieszanka.
Po sondzie zwyklej z auta jedynie ustawisz z grubsza mieszanke niestety.
I czasem jak jest większy problem z zestrojeniem, to właściciel wsiada w auto, gazownik bierze lapka i diagnozują w trasie. Nie jest to bład ani brak umiejętności. Po prostu po iluś km jak nie uda się zestroić na miejscu to jedzie się w trase. Nie każdy gazownik ma armie ludzi do pracy. Niektórzy robią solo.
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Z uwagi, że sekcje "5" mało kto odwiedza i pewnie nie doczekam się tam na odpowiedź, zadaję pytanie tutaj.
Zastanawiam się coraz poważniej nad założeniem gazu. Z tego co poczytałem to pewnie zakładał bym STAG 300 (wersja premium czym się różni do standardowej?). Wtryskiwacze generalnie widzę po forum, że polecane to Baracuda, choć w sieci wyczytałem też, ze dobre są Keihin. Nie wiem jak to wygląda cenowo, kwestia pewnie też tego, czy warsztat zakłada tego typu wynalazki.
I oczywiście miejscówka. Podobno jeśli Warszawa to tylko http://www.migaz-s.com.pl
Czy jest może jeszcze jakiś inny bardzo dobry warsztat godny polecenia w Warszawie lub okolicach?
Zastanawiam się coraz poważniej nad założeniem gazu. Z tego co poczytałem to pewnie zakładał bym STAG 300 (wersja premium czym się różni do standardowej?). Wtryskiwacze generalnie widzę po forum, że polecane to Baracuda, choć w sieci wyczytałem też, ze dobre są Keihin. Nie wiem jak to wygląda cenowo, kwestia pewnie też tego, czy warsztat zakłada tego typu wynalazki.
I oczywiście miejscówka. Podobno jeśli Warszawa to tylko http://www.migaz-s.com.pl
Czy jest może jeszcze jakiś inny bardzo dobry warsztat godny polecenia w Warszawie lub okolicach?
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Rozumiem, że zadałem pytanie czy są jakieś inne godne polecenia i najprostsza odpowiedź jest
no ale proszę... oczywiste dla średnio inteligentnej osoby, że chodzi o poleceni tego "jednego" konkretnego z własnego lub kogoś znajomego doświadczenia. W każdym bądź razie dziękuję za chęci
Stag dlatego, że generalnie w odpowiedziach na forum sporo osób poleca, nie mam innych argumentów.
Keihin wiem, że drogi i dobre. Zdążyłem wyczytać przed napisaniem postu Tak na pałę nie piszę
Jednak to wszystko nic. Wczoraj byłem w polecanym na forum warsztacie http://www.migaz-s.com.pl. W trakcie rozmowy Pan powiedział mi, że do mojej M5 założą Stag qnext i wtryski hana. Potem poszedł coś sprawdzić w komputerze i zostałem poinformowany, że do mojej M5 z tym silnikiem nie ma niestety instalacji gazowej Lipa.
Szukałem po sieci i jednak znalazłem "jakąś" instalację, zakładaną przez Energy Gaz Polska. Jednak widząc opinie co do tego warsztatu, to podziękuję i nawet nie zadzwonię
Pytanie, czy znacie jakieś godne polecenia warsztaty (poproszę o konkretną nazwę/adres a nie tylko "Tak są") w Warszawie/okolicy.
Taco napisał(a):Jest, a ten czemu nie?
no ale proszę... oczywiste dla średnio inteligentnej osoby, że chodzi o poleceni tego "jednego" konkretnego z własnego lub kogoś znajomego doświadczenia. W każdym bądź razie dziękuję za chęci
Stag dlatego, że generalnie w odpowiedziach na forum sporo osób poleca, nie mam innych argumentów.
Keihin wiem, że drogi i dobre. Zdążyłem wyczytać przed napisaniem postu Tak na pałę nie piszę
Jednak to wszystko nic. Wczoraj byłem w polecanym na forum warsztacie http://www.migaz-s.com.pl. W trakcie rozmowy Pan powiedział mi, że do mojej M5 założą Stag qnext i wtryski hana. Potem poszedł coś sprawdzić w komputerze i zostałem poinformowany, że do mojej M5 z tym silnikiem nie ma niestety instalacji gazowej Lipa.
Szukałem po sieci i jednak znalazłem "jakąś" instalację, zakładaną przez Energy Gaz Polska. Jednak widząc opinie co do tego warsztatu, to podziękuję i nawet nie zadzwonię
Pytanie, czy znacie jakieś godne polecenia warsztaty (poproszę o konkretną nazwę/adres a nie tylko "Tak są") w Warszawie/okolicy.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Drogi, bardzo inteligentny zamiast od razu pisać, kogo się poleca, to się wstrzymuję, żeby zaraz ktoś inny nie napisał, że od razu właśnie POLECAM. Mentalności są różne. Dmucham na zimne. Proponuję sprawdzić taki zakład na Regulskiej Eco Tech. Robert prowadzi warsztat. Montuje Zenity i brc. Ale doświadczenie z różnymi instalacjami ma.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości