Zakup używanego auta – Mazda3 BL (2008-2013)
2,0 w poliftach ma wtrysk bezpośredni co oznacza brak możliwości założenia gazu (może i się da, ale za jaką cenę). Przedlifty dadzą radę z LPG ale musisz liczyć się z naprawdę dobrą instalacją,doskonałą kalibracją i zwiększeniem wydatków na okresowe przeglądy (luzy zaworowe regulowane szklankami).
-
rav 75
Pytanie tylko czy taka instalacja gazowa w 2.0 się zwróci i czy jest bardziej opłacalna jak użytkowanie samego 1,6 jeśli wiecie co mam na myśli
tz czy eksploatacja 2.0 z LGP jest tańsze jak używanie samego 1,6 liczmy tu wszystkie koszta i używanie samochodu minimum z 7 lat
tz czy eksploatacja 2.0 z LGP jest tańsze jak używanie samego 1,6 liczmy tu wszystkie koszta i używanie samochodu minimum z 7 lat
Witam posiadaczy mazdy 3, w najbliższym czasie planuję zmianę auta przede wszystkim chce zamienić mojego diesla (mazda 6) na coś w benzynie i wybór padł na dość podobną do szóstki mazde 3 w sedanie i tu zaczynają się schody bo na znanych portalach jest raptem 10ogłoszeń mazdy w sedanie jest taka dobra, ze ludzie nie chcą jej sprzedawać czy po prostu ma jakieś wady o których nie wiem i dlatego tak mało ludzi ją ma w naszym kraju ?
Dziwne pytanie ale może mi odpowie bo autko bardzo mi sie podoba do 20tys nie znalazłem nic lepszego a mazdy 6 nie chce zamieniać na mazde 6 w benzynie
Dziwne pytanie ale może mi odpowie bo autko bardzo mi sie podoba do 20tys nie znalazłem nic lepszego a mazdy 6 nie chce zamieniać na mazde 6 w benzynie
Wierzyc mi sie nie chcialo ze jest 10 sedanow Mazdy 3 I generacji na cala Polske. Sprawdzilem i ja widze teraz 58 ogloszen z jednego znanego portalu. Gdyby zebral pozostale portale pewnie liczba ta wzrosla by o kolejne kilka/kilkanascie samochodow tak wiec z tymi dziesiecioma nie wiem o co chodzilo chyba ze wcielo Ci jedno zero. Nie ma sie za bardzo co rozwodzic sprawa raczej prosta. Tych samochodow sprzedalo sie duzo mniej niz hatchow. Przypuszczam ze jak ktos chcial sedana to wybieral Mazde 6. Mala ilosc egzemplarzy danego modelu skutkuje tym ze trzeba sie najezdzic za takim autem zeby znalezc jeszcze dodatkowo bez rdzy to juz w ogole wyzwanie. Zadanie do wykonania bo budzet masz ktory powinien to zapewnic ale raczej nastawialbym sie ze trzeba bedzie jezdzic po pare setek kilometrow zeby ogladac.
Dziękuję za odpowiedź, nie biorę pod uwagę aut z USA i diesli dlatego napisalem, ze widzę tylko 8sztuk godnych uwagi w takim razie będę musiał pojeździć po calej polsce żeby cos kupić do tego celuje w te po lifcie budżet max 23tyś. Szkoda, ze ludzie wybierali mazdy 6 w sedanie a nie 3 moim zdaniem ma ładniejszy zgrabny wygląd w srodku i na zewnątrz
trzymajcie kciuki żebym coś znalazł a rdzy się nie boję :p
Faktycznie szału nie ma.
Na pewno mało jest wersji po lifcie, bo były produkowane w japoni.
Ja mojej szukałem chyba pół roku za nim trafiłem na odpowiedni egzemplarz. Ale warto
Na pewno mało jest wersji po lifcie, bo były produkowane w japoni.
Ja mojej szukałem chyba pół roku za nim trafiłem na odpowiedni egzemplarz. Ale warto
Też celowałem w benzynę, ale niestety w naszym kraju ze świecą szukać uczciwego sprzedawcy. Po dwóch wycieczkach po "igły" stwierdziłem, że szkoda czasu, nerwów i kasy. Dlatego wziąłem dyszla 
W sumie nie żałuję, ale następnego już nie wezmę. Wyciszenie mazdy jest słabiutkie niestety.
W sumie nie żałuję, ale następnego już nie wezmę. Wyciszenie mazdy jest słabiutkie niestety.
Krzychuu86 napisał(a):Na pewno mało jest wersji po lifcie, bo były produkowane w japoni.
Wszystkie były, hatchbacki też. Po prostu mniej popularna bryła nadwozia w kompakcie. W dodatku przez producenta traktowana chyba trochę po macoszemu, przynajmniej w Europie.
Witam , takie szybkie pytanie – czy 2.0 PB w 3 i 6 to konstrukcyjnie te same silniki ?
- Od: 11 paź 2012, 13:18
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2007 2.0 PB
Tak
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam tak że wracając po małej przerwie odnośnie zakupu mazdy 3 BL
po moich poszukiwaniach czytaniach forum przeglądania Google w końcu wiem że instalacja w silniku
2.0 150KM DISI jest możliwa w 100 procentach o to stronka z info. http://stag.pl/aktualnosci/71
temat tutaj bardziej podchodzi pod dział "Mazda 2.0 DISI Kod: LF3F instalacja LPG" chociaż moje pytanie do was jest takie bardziej mi tu chodzi o wasze opinie czy planując przeznaczyć na samochód 32-37 tyś
lepiej kupić lepszy egzemplarz z silnikiem 1,6 czy gorszy z silnikiem 2.0 + zakładać instalacje = tańsze paliwo a dla czego gorszy mówię? ogólnie mazdy z silnikiem 2.0 w podobnym stanie jak te z 1,6 są droższe o jakieś 2-4 tyś zł
Czekam na wasze opinie i z góry dziękuje za uwagę
po moich poszukiwaniach czytaniach forum przeglądania Google w końcu wiem że instalacja w silniku
2.0 150KM DISI jest możliwa w 100 procentach o to stronka z info. http://stag.pl/aktualnosci/71
temat tutaj bardziej podchodzi pod dział "Mazda 2.0 DISI Kod: LF3F instalacja LPG" chociaż moje pytanie do was jest takie bardziej mi tu chodzi o wasze opinie czy planując przeznaczyć na samochód 32-37 tyś
lepiej kupić lepszy egzemplarz z silnikiem 1,6 czy gorszy z silnikiem 2.0 + zakładać instalacje = tańsze paliwo a dla czego gorszy mówię? ogólnie mazdy z silnikiem 2.0 w podobnym stanie jak te z 1,6 są droższe o jakieś 2-4 tyś zł
Czekam na wasze opinie i z góry dziękuje za uwagę
Witam wszystkich forumowiszów!!! W ostatnim czasie dołączyłem do fanów Mazdy 3 BL (po obejrzeniu u kolegi). Przymierzam się do zakupu takowej
Czy ktoś z kolegów importował auto ze Szwajcarii.
Moi znajomi twierdzę, że auta ze Swajcarii są bardziej zadbane niż z DE
Zastanawiam się czy koszty mogą mnie przerosnąć. Pozdrawiam, Angus
Moi znajomi twierdzę, że auta ze Swajcarii są bardziej zadbane niż z DE
Zastanawiam się czy koszty mogą mnie przerosnąć. Pozdrawiam, Angus
- Od: 22 wrz 2016, 09:40
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości