Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
Czytajcie uważnie wcześniejsze posty panowie. Jak juz pisałem w planie są poszerzki. Auto będzie szersze o 60mm z przodu i 100 z tyłu. Zawieszenie ma regulację kątów i wysokości tak więc spasy beda.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
MariuS napisał(a):Pokaż na aucie koła![]()
A dlaczego właściwie te seryjne hamulce nie dają rady? Z tego co mi się wydaje (jeśli się mylę popraw) to są to niemal identyczne zaciski jak w imprezie gc8 (4tłoczki z tarczą 300mm przód i tył jednotłoczek 266mm). Auta stosunkowo letnie co powoduje, że jeśli zaciski pracują prawidłowo i jest świeży płyn daje to radęChyba, że zależy Ci na "look`u" większych tarczy
Zaciski niemal identyczne z tą różnicą, że z przodu obsługują tarcze 280x28 z tyłu natomiast 258x9 na jednotłoczku.
ravo napisał(a):A jakie klocki bo ja bym nie zmieniał na większe tarcze i zaciski to bezsensu kup lepiej dobre klocki i napraw układ by był sprawny
+1, ten zestaw z lepszymi tarczami i klockiem daję radę.
Jeżeli mamy w tym aucie ABS uszkodzony/nie działający, to niestety brak poprawnego rozkładu siły hamowania – jazda z czymś takim jest wręcz niebezpieczna. Zwłaszcza jak jest zakładana taka dysproporcja hamulców jak tu wspomniałeś:
Crenshaw napisał(a):tarcze będą z murano 350mm, do tego adaptery, żeby taka tarcza weszła na zacisk z s14, a opony do PAXARO SUMMER.
btw, chyba w murano było 320 a nie 350
Nie do końca rozumiem idee tego auta... Ma wyglądać i być do tego, jak to tam mówi młodzież, "stansu", czy do jazdy po torze? Bo generalnie, do toczenia się z takim chorym negatywem i naciągami, większy hebel nie potrzebny a poprawnie na torze w takim setupie też nie pojedzie.
Jakaś konsekwencja by się przydała, bo inaczej uzyskamy efekt head&shoulders – do wszystkiego i do niczego
jak dla mnie brakuje jednego: dobrze klejacych opon czyli krotko mowiac michelinow sport cup 2. wogole nie rozumiem jak mozna kupic tanie opony do auta w ktore wladowalo sie mnostwo kasy. nie kumam tego.
opony sa najwazniejsza czescia kazdego auta. nie ma wazniejszej rzeczy.masz kiepskie opony a takie masz masz kiepskie auto.
opony sa najwazniejsza czescia kazdego auta. nie ma wazniejszej rzeczy.masz kiepskie opony a takie masz masz kiepskie auto.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Każde auto jest po to, żeby dawać przyjemność kierowcy i to właśnie takie będzie. Nigdzie nie napisałem ,że ma być na tor, nigdzie też nie napisałem, że ma mieć potworny naciąg i chore nagatywy. Nie wiem skąd to stwierdzenie... Cały czas ma to być auto, które jedzie i wygląda. To, że po ulicy będzie jeździć przez 95% czasu a 5% po torze, to nie znaczy, że nie potrzebne mi sprawne hamulce, uwierzcie, że na ulicy też są potrzebne, wiem, że można to osiągnąć na tych hamulcach, ale mam ochotę włożyć tam większe tarcze, żeby lepiej wyglądały w dużych kołach. O oponach mogę powiedzieć to samo, 95% ulica 5% tor, dlatego kupiłem opony drogowe, a dlaczego takie, a nie inne? proste, cena, miałem do wyboru, albo nowe paxaro, albo używane markowe opony, wybór był wg mnie prosty, bo paxaro to nie jest zła opona, jeśli ktoś na niej jeździł to wie. Wracając jeszcze do chorych negatywów, będę tego auta używał i po mieście i na trackdayach w tym samym setupie więc nie zrobię z niego kaleczniaka, który nie będzie mógł skręcać. Czekajcie cierpliwie na efekt końcowy, bo to teraz, to tylko stan przejściowy.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Tyle się dzieje i nic się nie chwalisz na forum 
- Od: 23 wrz 2015, 10:04
- Posty: 51
- Skąd: Barlinek Zachodniopomorskie
- Auto: 626 GE Special 2.0 FS 1996r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości