Mazda 323F BA Z5 1997r. kolor 11R
Ładnie się bawisz powiem Ci. Już masz przecież tarcze z tylu i teraz, że co tam się dzieje?
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Teraz wsadzam wiekszy zestaw na przod od 1.8. Zawsze to tarcza wieksza o ponad 2 cm srednicy i klocek wyzszy o 1cm hehe
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Ahaaa no dobra, ale po co tak? Źle hamuje?
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
źle Poza tym obecne przeowdy hamulcowe, klocki jak i tarcze są już na umarciu Zaciski tez stoją. Łożysko z lewej zaczyna pohukiwać Dlatego skoro i tak musialbym wszystko zregenerowac i wymienic to czemu by nie od razu na cos wiekszego
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Aha no to faktycznie, słuszna uwaga. Trochę pracy sobie znów narobiłeś.
PS zajrzyj panie w temat bo tam już tylko wiatr został
PS zajrzyj panie w temat bo tam już tylko wiatr został
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ostatnie fanty – oslony tarcz. Teraz tylko wymienie lozyska w piastach, troche wolnego czasu i montaz nowych hamulców
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Czekając na sobote
wymienie tez część układu wydechowego co by przestał pie.rdzieć
wymienie tez część układu wydechowego co by przestał pie.rdzieć
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
O rzesz Ty! Zajeb...ty kolor klocka, taki cukierkowy. Fajnie ze złotym zaciskiem wygląda.
Bawisz się widzę, bawisz
Bawisz się widzę, bawisz
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
akurat na kolor klocka to wplywu zbytnio nie mialem, bo to fabrycznie w takim kolorze wychodzi
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Wyszlo tak:
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Troche kilometrow natluklem wiec pare slow co do poprawy hamowania:
Gdy hamulce są zimne nie odczulem jakies poprawy skutecznosci hamowania w predkosciach miejskich (tj. do 70kmh), natomiast powyzej tej predkosci a zwlaszcza powyzej 120 skutecznosc jest o wiele lepsza i auto staje dęba. Mam wrazenie, ze im wyzsza predkosc tym roznica na plus jest rowniez wieksza Po rozgrzaniu hamulcow roznica jeszcze bardziej na plus w calym zakresie predkosci. Trzeba jednak wziac pod uwage ze to moja subiektywna ocena nie poparta zadnymi danymi naukowymi W styczniu bede miec przeglad okresowy to zobacze czy wspolczynnik skutecznosci hamowania sie jakos zmienił .
Podsumowujac, do 70kmh:
– gdy zimne to bez zmian
– gdy rozgrzane to troche na plus
– hałas taki sam jak na seryjnych, dopiero tuż przed zatrzymaniem są troszkę głośniejsze, słychać delikatne pocieranie klocka o tarcze ale jest to zupełnie akceptowalne i nie drażni ucha (bez różnicy czy ciepłe czy zimne)
powyzej 70kmh (zwlaszcza powyzej 120kmh)
– gdy zimne na plus
– gdy rozgrzane zdecydowanie na plus
– hałas trochę wyższy niż na seryjnych ale wciąż nie drażni to ucha (parę osób straszyło mnie, że mi uszy odpadną podczas hamowania )
takze do zwyklej miejskiej jazdy nie ma sensu pchac takiego zestawu hamulców, przydają sie natomiast w trasie czy na torze.
Gdy hamulce są zimne nie odczulem jakies poprawy skutecznosci hamowania w predkosciach miejskich (tj. do 70kmh), natomiast powyzej tej predkosci a zwlaszcza powyzej 120 skutecznosc jest o wiele lepsza i auto staje dęba. Mam wrazenie, ze im wyzsza predkosc tym roznica na plus jest rowniez wieksza Po rozgrzaniu hamulcow roznica jeszcze bardziej na plus w calym zakresie predkosci. Trzeba jednak wziac pod uwage ze to moja subiektywna ocena nie poparta zadnymi danymi naukowymi W styczniu bede miec przeglad okresowy to zobacze czy wspolczynnik skutecznosci hamowania sie jakos zmienił .
Podsumowujac, do 70kmh:
– gdy zimne to bez zmian
– gdy rozgrzane to troche na plus
– hałas taki sam jak na seryjnych, dopiero tuż przed zatrzymaniem są troszkę głośniejsze, słychać delikatne pocieranie klocka o tarcze ale jest to zupełnie akceptowalne i nie drażni ucha (bez różnicy czy ciepłe czy zimne)
powyzej 70kmh (zwlaszcza powyzej 120kmh)
– gdy zimne na plus
– gdy rozgrzane zdecydowanie na plus
– hałas trochę wyższy niż na seryjnych ale wciąż nie drażni to ucha (parę osób straszyło mnie, że mi uszy odpadną podczas hamowania )
takze do zwyklej miejskiej jazdy nie ma sensu pchac takiego zestawu hamulców, przydają sie natomiast w trasie czy na torze.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Hehe bo to auto strikte na tor przecież silnik zabójca Ale kupiłeś, sprawdziłeś i wiesz z czym to się je. Tak czy inaczej wygląda agresywnie
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):Hehe bo to auto strikte na tor przecież silnik zabójca
A zebys wiedzial, sarne juz jedna zabilem No silnik u mnie nie nadąża za wyglądem auta, w sumie do serii też nie nadąża po latach żałuje ze nie wziąłem od razu KF
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Reanimuję klimę, po wymianie osuszacza musiałem się szarpnąć na nową chłodnicę Mam nadzieję, że to był jedyny nieszczelny element i nie wyjdzie coś jeszcze.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Nie wiedziałem, że klimę miałes widzisz. Sprawdziłeś szczelność przewodów jakoś czy na farta liczysz? Bo z tego co widzę to na jedną kartę stawiasz :p
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Nie no, sprawdzalem szczelnosc. Chcialem uniknac wymiany chlodnicy bo to drogi interes i ciezko dostepna no ale sie nie udalo Przewody wyszly ok, na chlodnicy byly jedynie nieszczelnosci. Tylko mam nadzieje, ze nie wyjda jeszcze gdzies. Olej z barwnikiem jest wiec pojezdze teraz troche i sprawdze jeszcze raz.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Ta, od 3 stowek... za 3 stowki to mozna wyrwac chlodnice ale tą co byla montowana do sprezarek Panasonica. Ja mam tą mniejsza chlodnice z zestawu ze sprezarka Sandena i cena razy 3.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Myslalem o tym ale w koncu nie chcialem kombinować.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości