W związku z powyższym, czy ktoś z Was próbował w jakiś sposób naprawić gumową osłonę np zaklejeniem pęknięcia silver tapem
Gumowa osłona przegubu – naprawa?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Mam uszkodzoną gumową osłonę przegubu. Ostatnia wizyta u mechanika nie zakończyła się pomyślnie :–( Niestety mechanik nie był w stanie odkręcić śruby (na maxa zapieczona) aby dostać się i wymienić gumową osłonę przegubu. Zostałem odesłany z kwitkiem i napakowaniem na śrubę, różnych środków aby w niedalekiej przyszłości zrobić drugie podejście. Mogłem też wyrazić zgodę na odkręcanie śruby "na chama" z ostrzeżeniem ewentualnego uszkodzenia piasty lub łożyska.
W związku z powyższym, czy ktoś z Was próbował w jakiś sposób naprawić gumową osłonę np zaklejeniem pęknięcia silver tapem
 ? Chcę uniknąć w przyszłości wymiany lub uszkodzenia całego przegubu.
			
			
		W związku z powyższym, czy ktoś z Was próbował w jakiś sposób naprawić gumową osłonę np zaklejeniem pęknięcia silver tapem

- Od: 29 lis 2011, 10:38
 - Posty: 120 (0/6)
 - Skąd: B100k
 - Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
 
Domyślam się bo nie napisałeś że chodzi o nakrętke na nasadkę 32 na piaście?
Podjedź na pierwszą lepszą wulkanizacje ciężarowych, tam przystawią klucz pneumatyczny wielkości połowy silnika GF i po 1,5sekundy śrubę masz odkręconą po czym dociągasz sobie w miarę mocno i jedziesz do mechanika na wymianę gumy, koszt poluzowania 5 zł tyle mnie kosztowało parę lat temu
 żadne naprawy gumy nie zdadzą egzaminu.
			
			
		Podjedź na pierwszą lepszą wulkanizacje ciężarowych, tam przystawią klucz pneumatyczny wielkości połowy silnika GF i po 1,5sekundy śrubę masz odkręconą po czym dociągasz sobie w miarę mocno i jedziesz do mechanika na wymianę gumy, koszt poluzowania 5 zł tyle mnie kosztowało parę lat temu
Tak właśnie, o tę nakrętkę chodzi 
Dzięki za podpowiedź.
			
			
		Dzięki za podpowiedź.

- Od: 29 lis 2011, 10:38
 - Posty: 120 (0/6)
 - Skąd: B100k
 - Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS '99 + LPG KME
 
Odradzałbym naprawę osłony przegubu, szczególnie "silver tapem" 
. Osłony wykonywane są ze specjalnego stopu gumy, który jest odporny na oleje, paliwa i inne płyny jakie występują w samochodzie. W dodatku jest tak skonstruowana, że nie odkształca się przy dużych prędkościach obrotowych koła, gdzie po ingerencji w jej budowę mogło by to się bardzo zmienić. Zrób dokładnie tak jak Ci kolega wyżej napisał i załóż nową osłonę.
			
			
		Miałem podobny problem z tą srubą.
Mechanik rozwalił końcówkę do pneumata, po czym zadzwonił po znajomych i pożyczył jeszcze mocniejszy sprzęt z mocniejszymi nasadkami.
Kolega sam zrobił sobie taki klucz przyspawując nasadkę do 2m rury.
W madzi pewnie by sie wygieła.
			
			
		Mechanik rozwalił końcówkę do pneumata, po czym zadzwonił po znajomych i pożyczył jeszcze mocniejszy sprzęt z mocniejszymi nasadkami.
Kolega sam zrobił sobie taki klucz przyspawując nasadkę do 2m rury.
W madzi pewnie by sie wygieła.
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6



