Czateria...cd
Krótką pamięć macie – przecież nemi pisał o montażu łożyska przy pomocy tarczy hamulcowej 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Leciutko hałasowało łożysko. Wymieniłem je wręcz prewencyjnie, bo jeszcze by pojezdzilo parę miesięcy.
Sam nic nie popsulem. Mam nadzieję, że dogadam się jak z ludźmi i nie będę dochodzić swoich praw przy pomocy państwa...
Dopisano 09 sie 2016 15:21:
Dziś znów mi się licznik przekręcił i znów myślę o upływającym czasie
. Wczoraj doznałem załamania – trochę dłuższych spacerów i kolano mi się odezwało. Jechałem z babcią do Warszawy i zapomniała czegoś z domu. Wzięła i zwyczajnie POBIEGŁA do domu. Rocznik 1930 albo 1931 – nie pamiętam. Kurde, z czego ci ludzie kiedyś byli zrobieni, jak ja tyle dekad młodszy już ledwo łażę czasami?!
Sam nic nie popsulem. Mam nadzieję, że dogadam się jak z ludźmi i nie będę dochodzić swoich praw przy pomocy państwa...
Dopisano 09 sie 2016 15:21:
Dziś znów mi się licznik przekręcił i znów myślę o upływającym czasie
http://olx.pl/oferta/mini-cooper-s-1-6- ... 0e31593702
aż tyle można z tego 1.6 wycisnąć?
aż tyle można z tego 1.6 wycisnąć?
Gib napisał(a):Zauważyliście może jak bardzo trasa Białystok-Warszawa zapchana jest tirami, często tam rowerem śmigam ale to co się dzieje od wakacji to masakra, od czarnej strugi do skrętu na S8 na prawym pasie stoi sznur tirów.
Dziś jechałem w stronę Marek o 16.

Kilometry tirów jeden za drugim. Wtf?
Neonixos666 napisał(a):http://olx.pl/oferta/mini-cooper-s-1-6-gokart-196-km-CID5-IDfcaQD.html#0e31593702
aż tyle można z tego 1.6 wycisnąć?
Mój seryjnie ma 170. Wystarczy zmienić kóło i pasek i dorzucasz jakieś 20-30- zależy od srednicy kółka i samego stanu kompresora. Warto przy tym dorzucić wydajniejszy IC.
..::Born To Rise Hell::..
Panowie mam ostatnio burze mózgów w głowie, że się tak wyrażę. Miał ktoś z Was styczność z silnikami 2.0 tfsi produkcji ponizej 2010. Chodzi mi o spalanie oleju.. media ostrzegają a jak jest w rzeczywistości?
Dominator napisał(a):Chodzi mi o spalanie oleju
Napędowego czy silnikowego?
Nie miałem styczności ale dużo czytam, 2.0 TFSI na pasku lepszy niż ten na łańcuchu, ogólnie w porównaniu do 1.8T gównolit ale jak ktoś ma hajs na świeży to bardzo dobry silnik do 400 KM. Kupując mocno wyeksploatowany i licząc na długą owocną eksploatację na serii można się zawieźć. Olej biorą, kłopoty z nagarem lekkie są, ogólnie na bardzo duże przebiegi słaby silnik. B16 VTEC też biorą i M54 też, ludzie dolewają i jeżdżą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Tylko jeśli silnik ma grubo ponad 200K i przez swoje życie przeszedł nie jedno katowanie to ok ma prawo brać oliwę, ale jeśli silnik ma niski przebieg i wciąga oliwę jak stare padło bo pierścienie to szmelc to już nie jest kolorowo.
Gib nie wiem, nie drążyłem tematu, ale to mechaniczne doładowanie, więc chyba nie ma co tutaj stroić. Kręci się szybciej, masz większą moc. Oczywisćie nie zaczynałbym tego od zmiany samego kółka ale od poprawienia chłodzenia. Fabryczna chłodnica jest nie duża. JCW ma ją większą. W UK jest sporo zestawów – chłodnica plus "kierownica powietrza" montowana w maskę bądź na chłodnicy kierujaca powietrze bezposrednio na IC.
Co do TSI – biorą olej – wszystkie, bez wyjątku. Średnio 1 litr na 10 tyś jeśli auto porusza się z prędkościami autostradowymi. Piszę przede wszystkim na przykąłdzie 1.4 i 1.8 mam z nimi styczność.
Ogólnie wszystko po zmianie rozrządu z łańcucha na pasek ma się lepiej, ale trzeba się liczyć z wzmożoną konsumpcją oliwy.
Co do TSI – biorą olej – wszystkie, bez wyjątku. Średnio 1 litr na 10 tyś jeśli auto porusza się z prędkościami autostradowymi. Piszę przede wszystkim na przykąłdzie 1.4 i 1.8 mam z nimi styczność.
Ogólnie wszystko po zmianie rozrządu z łańcucha na pasek ma się lepiej, ale trzeba się liczyć z wzmożoną konsumpcją oliwy.
..::Born To Rise Hell::..
jacobs napisał(a):Johnny to moc się bierze tylko z powietrza?
Auto chyba ma sterowanie wtryskiem, jakiś komputer, skoro jest tam przepustnica i powietrza jest więcej to o ile się orientuje komputer ustawi także ilość wtryskiwanego paliwa. Czy coś takiego wymaga dodatkowego strojenia ? IMHO chyba nie.
..::Born To Rise Hell::..
Tylko że w mini sterowanie AFR jest dosyć wolne ... OBD i zwykła sonda ...
Pytanie powinno brzmieć na ile seryjny komp poradzi sobie z anomaliami po zmianie koła na większe.
Pytanie powinno brzmieć na ile seryjny komp poradzi sobie z anomaliami po zmianie koła na większe.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości