Po długim oczekiwaniu mam przyjemność przedstawić wam moją m6, ale po kolei
Po trzech wyjazdach na roboty za granice udało się uzbierać wystarczającą sumę aby zakupic wymarzoną szóstkę (zaintrygował mnie wujek, który kupił m6 2.3 AT. USA) no i tutaj zaczęły się schody, był rok 2012 no i szóstki trzymały jeszcze dobrą cenę, niestety mój budżet nie był zbyt duzy. Proponowano mi passata b5 fl z kultowym TDI pod maską z wystarczającą ilością kuni


oto co zrobiłem w aucie:
-wymiana podkładek pod wtryskami
-wymiana pompy hamulcowej na nową (poprzednia skończyła sie na zakręcie przy 120)

-wymiana wszystkich tulei, sworzni, łączników stabilizatorów itp
-w październiku 2015 wymiana dwumasy na zestaw sztywnego sprzęgła
-podstawowe wymiany oleju-elf 5W30, klocki hamulcowe TRW, nowe tarcze hamulcowe
-wymiana progów i wspawanie nowych nadkoli-tył
-blacharka zrobiona na tip-top (zero rudej)
mody:
-pomalowanie wkładów lamp przednich na czarno
-ściemnienie tylnych lamp folią termokurczliwą 30% ściemnienia
-lampy A-spec
-załozenie zestawu ksenonu HID 6000K
-zmiana tylnego zderzaka na polift
-zmiana przedniego zderzaka na zderzak z AT. USA
-założenie 17stek ori z dystansem 15mm, tydzień temu wjechały rexy z oponami 205/40

-założenie zestawu eibachów -30mm
Silnik to diesel katalogowo 121 kuni
w planach mam założenie dystansu ale musze do tego przetoczyć felgi no i zakup gwintu o ile budżet pozwoli, póżniej może jakieś ciekawe 19 z palety JR'a, dobry spas i auto na glebe aby dobrze to wyglądało

Jeśli coś z robiłem źle to prosze mnie poprawiać i wybaczyć błąd
oto foty
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)