Czateria...cd
Chyba w każdym z samochodów łańcuch i nagrzewnica to słaby temat. Lancuch ślizgi i rolki to dość drogi temat do tego robocizna. Nagrzewnica deska out. Szwagier ma toledo 1.9 tdi. Posiada kilka lat i w sumie pierdoly się psują.
A ja polecam wymieniać co rok alternator w oplu V6. Felgi nie lorinsera tylko carlssona, specjalna wersja 3.0 V6 235 KM od nich wyszła
Wnętrze obszyte skórą/alcantarą miażdży
https://www.youtube.com/watch?v=6024U3eEa4A
https://www.youtube.com/watch?v=6024U3eEa4A
Ostatnio edytowano 6 sie 2016, 22:38 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Przez chwile myślałem by sprzedać i poszukać czegoś innego, ale w budżecie do 15k nie widzę nic dla siebie. Dlatego zapadła decyzja, że zostaje u mnie tak długo aż nie uzbieram na renault talisman, a to jeszcze trochę może potrwać. I skoro już zostaje to mógłby bardziej cieszyć oko.
rafik89 napisał(a):jak już w temacie motoryzacyjnym jesteśmy, jest sens kupować felgi z oponami za 10% wartości auta?
Ja w styczniu kupiłem felgi z oponami za 50% wartości auta
Ja kupiłem Revolutiony używane za 2,5k, opony za 1,5k i uważam, że było warto 

rafik89 napisał(a):renault talisman
Właśnie mi przypomniałeś, że miałem iść do salonu się umówić na jazdę testową. Podobno wnętrze nie zachwyca jakością materiałów, chciałbym to zmacać mając porównanie do Laguny. Mnie się to auto wizualnie podoba. Tylko te silniki... diesle 1.5 i 1.6... benzyny tylko 1.6 :/
Co jakiś czas patrze na stronę wrocławskiego dealera, bo też bym się tym przejechał, ale nie ma... Inne modele są, może trzeba iść osobiście się zapisać. Co do wnętrza, to nie razi mnie aż tak, takie czasy, że dzisiaj jest wszechobecny plastik. Ale silniki już mocno rażą, na papierze fajne moce, ale ja jestem zwolennikiem silników, które moc czerpią z pojemności, a nie z pierdyliarda turbosprężarek. Ciekawe jak będzie z trwałością. A to co zrobiło volvo to już w ogóle nie mieści mi się w głowie, w poprzednim XC90 można było mieć 4.4 V8, teraz tylko 2.0. No nie zdzierżę tego.
Skrzynia nie za szybka, ale ponoć bardzo wytrzymała. Mam L3 już ponad dwa lata i co sobie przypomnę, to pluje w twarz, że nie wybrałem A/T
Imho w L3 tylko 2.0 M9R (dCI) lub 2.0 F4RT. Na inne szkoda zwracać uwagę
Imho w L3 tylko 2.0 M9R (dCI) lub 2.0 F4RT. Na inne szkoda zwracać uwagę
Dominator napisał(a):Chciałbym lagunę 3 w At, nawet 2.0 dci;) jakieś opinie?
Jak znajdziesz to bierz. Ja swoją miałem 1,5 roku i stuknęło mi na niej jakieś 80 tyś bez awarii.
..::Born To Rise Hell::..
Mnie zastanawia Laguna 3 2.0 dci z AT. Ktoś miał okazję ujeżdżać? Martwi mnie to, że Renault nie przewiduje wymian oleju w tej skrzyni, gdzie producent skrzyni i inne marki, które to montują do swoich pojazdów już tak. Np. Nissan w X-Trail podobno mówi, że olej trza zmieniać co 60k km. Zastanawiam się czy ta skrzynia nie zabiera zbyt wiele jeżeli chodzi o osiągi...
Moja ma juz 8 lat... trochę dużo. Tak się przez chwilę zastanawiałem czy by nie sprzedać, dołożyć z 20-25k, kupić coś z ostatnich roczników L3 i cieszyć się 2-3 letnim autem.
Dopisano 07 sie 2016 1:37:
wg wiki dci 150km robi setkę w 9,5 w manualu, a w A/T w 9.8... Niestety nie miałem okazji jeździć.
Dopisano 07 sie 2016 1:37:
sq2jul napisał(a):Zastanawiam się czy ta skrzynia nie zabiera zbyt wiele jeżeli chodzi o osiągi...
wg wiki dci 150km robi setkę w 9,5 w manualu, a w A/T w 9.8... Niestety nie miałem okazji jeździć.
Siusiak z czasem do 100km/h. W tej kwestii, żaden cywilny diesel nie będzie robił roboty – nie ważne czy MT czy AT. Pytanie jak wyglądają redukcje przy wyprzedzaniu na trasie, ilość przełożeń (szczerze to nie pamiętam ile ich tam jest). Czytając forum Laguny można dojść do wniosku, że skrzynie są raczej bezawaryjne. Tłumaczyłaby też to cena używek na alledrogo. Za 1000-1200zł można wybierać i przebierać.
Dokładnie. skrzynie kosztują grosze, więc nie powinna być mocno obsługowa. Nie wiem kto to produkuje, ale jeśli producent skrzyni mówi 60 to wymieniasz. Volvo też kiedyś twierdziło że w ich skrzyniach się nie wymienia......teraz chyba nawet sugerują wymianę wcześniej niż producent.
Jedno co doskiwiera dCi – wszystkim to odma, która jest cześcią pkrywy zaworów. Trzeba zerkać do dolotu. Ja wrzuciłem sobie zbiorniczek miedzy odme a dolot, a wcześniej wycześciłem wszytsko łacznie z IC.
Jedno co doskiwiera dCi – wszystkim to odma, która jest cześcią pkrywy zaworów. Trzeba zerkać do dolotu. Ja wrzuciłem sobie zbiorniczek miedzy odme a dolot, a wcześniej wycześciłem wszytsko łacznie z IC.
..::Born To Rise Hell::..
Tylko problem zaczyna się w momencie, gdy auta zaczynają się starzeć. Mają na garbie 150-200kkm. Ludzie kupują takie auta i zaczynają się drapać w głowę czy wymienić czy nie wymieniać skoro chodzi. Czytając jakieś tam posty na forum Laguny, zdarzały się przypadki, że ludzie decydowali się na zmianę oleju przy właśnie takich przebiegach (w momencie, gdy od nowości nie był wymieniany) i zdarzało się, że skrzynie zaczynały szarpać, traciły na płynności. Pewnie jakby dostać egzemplarz ze znikomym przebiegiem to nie ma się nad czym zastanawiać...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości