Czateria...cd

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez loockas » 5 sie 2016, 20:18

sq2jul napisał(a):Nie zmienił bo już dawno wyciął – to standardowa procedura przy remapie


diesel musi kopcić!
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Neonixos666 » 5 sie 2016, 21:17

Ja też mam wycięty i nie widzę kłębów dymu za mną :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Beny » 5 sie 2016, 21:26

Bo masz czarne szyby <lol>

Dopisano 05 sie 2016 21:43:

Gib obserwuje sprzedaż X9 i wyszukiwarka takie coś pokazała http://olx.pl/oferta/saab-9-3-99r-pakie ... fXRs5.html
Mocy jest, w budżecie się mieści i na ewentualne poprawki starczy :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Gib » 6 sie 2016, 00:33

To 9-3 to jak przesiadka do Vectry A, nie tędy droga.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez rafik89 » 6 sie 2016, 01:03

może jakiś leon I z 1.8 T?
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2010, 23:17
Posty: 342 (0/8)
Skąd: wrocław, czasem krotoszyn
Auto: Citroen C5 1.6 HDi, 2006 rok

Postprzez sq2jul » 6 sie 2016, 01:18

Myslę, że moje przemyślenia w tej kwestii idealnie oddaje obrazek

Obrazek
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Gib » 6 sie 2016, 01:28

Jutro jadę oglądać 20VT w budzie Leona, niestety nie Top Sport tylko zwykły zwyklak ale za to z gazem ;) Golf 4 1.8T zrobiony na 240 KM za 10-12 tys jest:
Nie fast? Nie cheap? Nie good?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez sq2jul » 6 sie 2016, 01:45

Wiki mówi, że to auto skończyło się w 2003 roku (chyba, że kombi to 2006). Może się nie znam ale IMHO auto w tym wieku może zaskoczyć wszystkim i raczej ciężko mieć pretensje. To w kontekście "good". Być może jest "cheap" i "fast".
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Gib » 6 sie 2016, 01:52

Aha czyli good nie może być old? Popatrz na fajne projekty z tego forum raczej są to szybkie stare auta. Dawno nie widziałem grubego projektu na bazie M3 BK czy GG GH w zwyż, a może nawet nigdy ;). Ale jak widzę dla niektórych rocznik to podstawa ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez sq2jul » 6 sie 2016, 02:35

Gib napisał(a):Aha czyli good nie może być old?


Nigdzie tego nie powiedziałem. Odnoszę wrażenie, że chciałbyś mieć wszystko. Tak się niestety nie da. Myślisz, że czemu jeżdzę starą "trójką" w dieslu? Jasne, że mi się marzy... Czasem jednak trzeba zejść na ziemię ;)

A co do projektów na forum – tym czy innym. Nie są dla mnie żadnym wyznacznikiem. Papier i internet przyjmie wszystko. Na forum zawsze jest pięknie – ach i och. Potem, pokątnie dowiadujesz się o jednym, drugim, piątym fuckupie i w praktyce okazuje się, że nie jest tak pięknie. Nie mówię też, że wszyscy tak postępują ale taka jest niestety znakomita większość tych projektów.

Jak chcesz mieć coś fajnego (szybkiego) i niezawodnego to niestety nigdy nie będzie tanio. Taki life... Pytanie jak szybko przekonasz się o tym na własnej skórze?

Prawda jest taka, że póki nie srasz kasą to musisz iść na pewne kompromisy. Summa summarum – z gówna bata nie ukręcisz.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez nemi » 6 sie 2016, 04:04

sq2jul napisał(a):Myslę, że moje przemyślenia w tej kwestii idealnie oddaje obrazek

Obrazek

Zawsze staram się o to. I zawsze wychodzi mi auto powolne hahaha <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez onyx » 6 sie 2016, 05:12

sq2jul napisał(a):
Gib napisał(a):Aha czyli good nie może być old?


Nigdzie tego nie powiedziałem. Odnoszę wrażenie, że chciałbyś mieć wszystko. Tak się niestety nie da. Myślisz, że czemu jeżdzę starą "trójką" w dieslu? Jasne, że mi się marzy... Czasem jednak trzeba zejść na ziemię ;)

A co do projektów na forum – tym czy innym. Nie są dla mnie żadnym wyznacznikiem. Papier i internet przyjmie wszystko. Na forum zawsze jest pięknie – ach i och. Potem, pokątnie dowiadujesz się o jednym, drugim, piątym fuckupie i w praktyce okazuje się, że nie jest tak pięknie. Nie mówię też, że wszyscy tak postępują ale taka jest niestety znakomita większość tych projektów.

Jak chcesz mieć coś fajnego (szybkiego) i niezawodnego to niestety nigdy nie będzie tanio. Taki life... Pytanie jak szybko przekonasz się o tym na własnej skórze?

Prawda jest taka, że póki nie srasz kasą to musisz iść na pewne kompromisy. Summa summarum – z gówna bata nie ukręcisz.


:) i wszystko się zgadza. Sporo aut, które były opiewane jako "super projekty" widywałem później na żywo i powodowały zażenowanie. Dodatkowo okazywało się, że to nie skończone, to wymaga poprawy a a tamto to w ogóle nie działa :) Pytanie czy Giba będzie chciał w końcu przyjąć do wiadomości jak wygląda rzeczywistość.

Nie wszystkie dłubane auto to śmietniki. Jednak większość z nich jest robiona przez osoby, które nie mają do tego zaplecza (technicznego i merytorycznego) lub ich "tunerzy" uczą się na aucie – suma sumarum płaci za to klient ;)
Niestety w PL dziwi mnie podejście do tematu, bo zasadą przypomina wybór proszku do prania – w myśl: to pierze i to pierze, więc po co przepłacać. A później płacz, że to i owo się zesrało :P Tyczy się to zarówno zakupu jak i eksploatacji aut dłubanych jak i seryjnych.
Nie ma co się łudzić, auta dłubane są zdecydowanie autami specjalnej troski i w dużej mierze od ich właścicieli oraz sposobu użytkowania, zależeć będzie jak długo pożyją ;)
Moim zdaniem, jeśli chodzi o wybór auta używanego, to prawie zawsze sprawdza się taka zasada, że jeżeli wśród konkretnego modelu nie stać mnie na najdroższe egzemplarze tzn. że raczej nie mam czego szukać w tym modelu i czasami warto zejść oczko niżej. Właściciele tych zdecydowanie droższych zdają sobie sprawę z tego co mają. Zakup tańszych zazwyczaj skutkuje w szybkim czasie dołożenie znacznie większej kwoty na "usterki" po zakupie – tyle że mało kto się później do tego przyznaje, a same kwoty rozkładają się w czasie i tak mocno nie bolą. Nie jest to regułą, ale niestety taka pokazuje statystyka. W okazje po prostu nie wierzę ;)

Zgadzam się z Julkiem i podzielam kwestie zawarte na obrazku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Xenocyd » 6 sie 2016, 09:40

No to zamykamy czaterię skoro panuje zgoda. Gib i tak nic nie kupi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez JohnnyB » 6 sie 2016, 09:47

Xenocyd napisał(a):No to zamykamy czaterię skoro panuje zgoda. Gib i tak nic nie kupi ;)


Nie ma zgody na zgodę :)
Gib jest dorosły, jak chce stare, szybkie i tanie to w kupi.
Jak nie dziś to za rok :).

Ostatni dzień bez żony......eh.....a tak spokojnie było przez ten tydzień.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez Gib » 6 sie 2016, 10:04

http://allegro.pl/zx9r-ninja-900-cm3-i6 ... ml#thumb/5

to jest bad, slow czy expensive?

Generalnie trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co jest dla kogo fast/cheap/good.
Mało kto tu jeździ nowymi autami, ja nigdy nie będę raczej, a to że szukam Leona 1.8T do 15 tys, a nie za 25-30 nie oznacza że kupię złe auto. Dla mnie będzie fast jak zrobi 14 z przodu na 1/4, do dupowozu zdecydowanie wystarczy i jeszcze ma być tanio kiedy nie zapier....a że bazą jest popularne nie bardzo skomplikowane auto z silnikiem rozkminionym na wszystkie możliwe sposoby to liczę że w ostatecznym rozrachunku dobicie do tych czternastek nie będzie kosztowało krocie.
Są Leony 1M za 25 a nawet za 35k to co odpuścić sobie, bo mnie na nie nie stać, golf 3?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez JohnnyB » 6 sie 2016, 10:10

Gib napisał(a):a to że szukam Leona 1.8T do 15 tys,


Nie Leon, ale może podpasi. Mieści się w budżecie. Miałem kiedyś Ibizę w 1.9 TDi 110 w wersji Evo1 fajne to było :P.

http://allegro.pl/seat-ibiza-cupra-1-8t ... ml#thumb/5
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez loockas » 6 sie 2016, 11:32

Gib napisał(a):a to że szukam Leona


A to dzisiaj już Leon, dwa dni temu była Ibiza <lol>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez onyx » 6 sie 2016, 12:16

Gib napisał(a):http://allegro.pl/zx9r-ninja-900-cm3-i6377197466.html#thumb/5

to jest bad, slow czy expensive?

Generalnie trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co jest dla kogo fast/cheap/good.
Mało kto tu jeździ nowymi autami, ja nigdy nie będę raczej, a to że szukam Leona 1.8T do 15 tys, a nie za 25-30 nie oznacza że kupię złe auto. Dla mnie będzie fast jak zrobi 14 z przodu na 1/4, do dupowozu zdecydowanie wystarczy i jeszcze ma być tanio kiedy nie zapier....a że bazą jest popularne nie bardzo skomplikowane auto z silnikiem rozkminionym na wszystkie możliwe sposoby to liczę że w ostatecznym rozrachunku dobicie do tych czternastek nie będzie kosztowało krocie.
Są Leony 1M za 25 a nawet za 35k to co odpuścić sobie, bo mnie na nie nie stać, golf 3?


Raczej staraj sobie odpowiedzieć dlaczego one są droższe od reszty ;) Jak ma np. nowy zawias za 10tyś – to chyba wydedukowanie nie powinno nastręczać problemów :P Warto też sobie porównać ceny u naszych zachodnich sąsiadów – jakoś dziwnie bywa, że auta u nich są droższe :D
Oby samochód, który wybierzesz więcej jeździł niż stał z powodu usterek.

Najdroższy Leon 1 gen:

http://allegro.pl/seat-leon-cupra-r-1-8turbo-225km-alufelgi-18-i6395777430.html

"Jeśli przy wyborze auta sugerujesz się tylko ceną to nie jest to auto dla Ciebie- ja wiem co sprzedaje...
Jeśli natomiast szukasz auta PEWNEGO, z historią serwisową i prawdziwym przebiegiem, bezwypadkowego i
dosyć masz już jeżdżenia po Polsce i oglądania szrotów to zapraszam do mnie."

loockas napisał(a):
Gib napisał(a):a to że szukam Leona


A to dzisiaj już Leon, dwa dni temu była Ibiza <lol>


Wcześniej BMW, później Clio ;)
Gib, to nie małżeństwo na całe życie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez loockas » 6 sie 2016, 12:25

Gib napisał(a):Są Leony 1M za 25 a nawet za 35k to co odpuścić sobie, bo mnie na nie nie stać, golf 3?


onyx napisał(a):Raczej staraj sobie odpowiedzieć dlaczego one są droższe od reszty


Dla obu cytatów :) W przypadku aut nietypowych, modyfikowanych etc zawsze będzie ogromny rozrzut cenowy i to chyba jest oczywiste. Dlaczego MX-3 na allegro kosztuje 2kzł, a weed chce za swoją 16k? :) Kupując takie auto chyba ktoś wie co bierze i za jakie wpakowane części płaci. W wersjach "cywilnych" ten rozrzut jest zdecydowanie mniejszy.

30k za Leona 1M to dla mnie paranoja, jakiej mocy by nie miał i jak wyglądał. Ale ja patrzę na samochody trochę innymi, bardziej racjonalnymi kategoriami :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez onyx » 6 sie 2016, 12:31

loockas napisał(a):30k za Leona 1M to dla mnie paranoja, jakiej mocy by nie miał i jak wyglądał. Ale ja patrzę na samochody trochę innymi, bardziej racjonalnymi kategoriami :)


Ja też nie ;) Ale są fanatycy modelu, którzy są skłonni tyle za niego zapłacić i to już inna kwestia.
Nie jestem czarnowidzem, ale trzeba przemyśleć kwestię co z drogich części może oddać w najbliższym czasie i mieć taką rezerwę finansową. Wtedy nie jest się przykro zaskoczonym, że np. turbo czy dwumas to tyle kosztuje :P
Ponadto jak się porówna 3 najdroższe sztuki – mam na myśli pojechanie i dokładne ich zbadanie, to wnioski wyjdą same.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park