Myślę, że takie auto jest, tylko budżet nie ten...
Czateria...cd
nemi napisał(a):Myślę, że takie auto jest, tylko budżet nie ten...
To bardzo częsty problem
Pamiętam jak ja szukałem pół roku
onyx napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Toyot Corolla 1.8 192KM?
W tym budżecie dobrego nie będziePomijam już inne cechy tego silnika, które dyskwalifikują go
brii napisał(a):No fakt, jak tak na to patrzeć to 1.8T wydaje się być sensowniejszą opcją.
Radziłbym unikać silników z głowicami AMBDostępność jest marna przez co i cena jest wysoka, w dodatku awaryjna. Więc zanim Giba się zdecyduje na 1,8T to niech się dokształci na temat ich odmian
AMB to nie jest wzdłużne 1.8T? Jeszcze w żadnym samochodzie nie ruszałem głowicy i nie zamierzam
Stała pod ścianą prężąc kakao
Corolla jest też ciężka no i ta belka z tyłu, ale za to na stare lata jak ulał 

Neonixos666 napisał(a):Corolla jest też ciężka no i ta belka z tyłu
Belka nie jest żadnym problemem jak się nie jeździ po nierównym, ten samochód jest względnie ciężki i ma bardzo słaby dół obrotomierza.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Gib napisał(a):Belka nie jest zła. Aluminiowy wielowahacz to jest prawdziwe zło.
a to niby dlaczego? bo wybija się? rozwiązanie samo w sobie jest bardzo dobre jedynie nie wytrzymuje jak każde z resztą polskich dróg.
Bo jest skomplikowany i drogi a nie ma żadnych wyraźnych przewag nad belką które mają znaczenie podczas normalnej/weselszej eksploatacji.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Najbardziej wytrzymałe to są wahacze wleczone w T4 przejechałem sporo kilometrów dwoma egzemplarzami i nigdy tył nie był robiony 
W weekend być może przejadę się lekko zmodzonym Clio Sportem mk2
Znaczy przejadę się na pewno, nie wiem czy już w weekend, do zlotu chcę mieć nowy samochód. Piniondze leżą i się marnują, natomiast rację ma Nemi, GTR czy Carrerę S brałbym w ciemno tylko brakuje mi trochę $$, niech już będzie budżetowo M3 E46, Nawet nie musiałbym mieć terenówki i vana jako drugiego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):AMB to nie jest wzdłużne 1.8T? Jeszcze w żadnym samochodzie nie ruszałem głowicy i nie zamierzamCo do Corolli to jest kilka trupów na allegro po 10 tys ale ten samochód ma chyba mniej ikry niż focus ST i trzeba zmieniać biegi pod odcinką inaczej wypada ze ostrej fazy (tak wieść gminna niesie).
Owszem ale Januszy w Pl nie brakuje i spotkalem te czapke w poprzecznym
brii napisał(a):Bo jest skomplikowany i drogi a nie ma żadnych wyraźnych przewag nad belką które mają znaczenie podczas normalnej/weselszej eksploatacji.
+1
Neonixos666 napisał(a):Corolla jest też ciężka no i ta belka z tyłu, ale za to na stare lata jak ulał
Ciężka? Plizzz
brii napisał(a):Belka nie jest żadnym problemem jak się nie jeździ po nierównym, ten samochód jest względnie ciężki i ma bardzo słaby dół obrotomierza.
Co co dołu obr się zgodzę, co do belki również a co do wagi nie
Jakość wykończenia i plastików, wygłuszenie między corollą a clio dzieli przepaść
Corolla w serii d.. nie urywa co do prowadzenia. Zawias jak w słabszych modelach, hebel jak w diesel'u, jedynie motorownia zmuszająca do kręcenia wysoko. Skrzynia za to precyzyjna i krótka.
Astrę 3 2.0t i można kulturalnie jeździć. Ewentualnie cdti 1.9. albo schaba 9,3 z podobnymi silnikami. Maruda jesteś i gdybyś chciał coś kupić to nawet te 15k styknie na początek. Ale od chcenia do realizacji jest dość daleko.
Też się zastanawiam co kupić..ale zrobię na przekór i kupię Angola
Też się zastanawiam co kupić..ale zrobię na przekór i kupię Angola

Dominator napisał(a):Astrę 3 2.0t i można kulturalnie jeździć. Ewentualnie cdti 1.9. albo schaba 9,3 z podobnymi silnikami. Maruda jesteś i gdybyś chciał coś kupić to nawet te 15k styknie na początek. Ale od chcenia do realizacji jest dość daleko.
Też się zastanawiam co kupić..ale zrobię na przekór i kupię Angola
Już miał opla
Co wy macie z tymi dieslami? Chłopaki mój dzienny przebieg to zazwyczaj 7 km, 3.5 do pracy i 3.5 z pracy, muszę jechać samochodem, czasem, nawet często mogę rowerem ale samochód jest niezbędny. To bmw to był wyjątek bo było znane ogarnięte i zadbane nie żaden ulep od turka z 600tkm. Drugi wyjątek to Ar159 2.4 jtd ale to ze względu na brak dobrych benzyn w ofercie, a tak to PB/LPG i nie ma opcji. Astra może i to dobry trop ale jak znam życie to opel coś w nim udziwnił żeby tanio nie było, tylko 2.0T ale fakt że nie skręcają zbytnio, a tak poza tym:
Dopisano 04 sie 2016 23:53:
Ja chcę po prostu dobrze wydać pieniądze, koszty są zbyt wielkie w proporcji do moich zarobków żeby umoczyć więc się waham i zastanawiam czego na prawdę chcę
Dość szybkie auto z którego jestem średnio zadowolony już mam za free, chcę zmienić na lepsze.
Dopisano 04 sie 2016 23:53:
Dominator napisał(a): Ale od chcenia do realizacji jest dość daleko.
Ja chcę po prostu dobrze wydać pieniądze, koszty są zbyt wielkie w proporcji do moich zarobków żeby umoczyć więc się waham i zastanawiam czego na prawdę chcę
Dość szybkie auto z którego jestem średnio zadowolony już mam za free, chcę zmienić na lepsze.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dostałem dzisiaj bardzo optymistyczną korespondencję z ZUSu, że na dzień dzisiejszy przewidywana wysokość mojej emerytury to 0,00 zł ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Przynajmniej nie będziesz musiał dopłacać 

onyx napisał(a):Co co dołu obr się zgodzę, co do belki również a co do wagi nie
Jakość wykończenia i plastików, wygłuszenie między corollą a clio dzieli przepaść Clio to plastikowy twardy sandał w środku w tym porównaniu. O ile fotele są ok, to reszta jest straszna jak dla mnie Ale w sumie nie po to się kupuje takie auto. Ma na pewno fajny silnik, niezły hebel i świetne zawieszenie.
Corolla w serii d.. nie urywa co do prowadzenia. Zawias jak w słabszych modelach, hebel jak w diesel'u, jedynie motorownia zmuszająca do kręcenia wysoko. Skrzynia za to precyzyjna i krótka.
Jak nią jechałem to miałem wrażenie, że ten samochód jest ciężki, ale może to była kwestia zawiasu.
W Clio są wygłuszenia? To mnie zaskoczyłeś
Trudno porównywać te samochody bo nie dość, że dzieli je segment to jeszcze inne założenia mieli ludzie je konstruujący.
Ostatnio edytowano 5 sie 2016, 08:27 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):onyx napisał(a):Co co dołu obr się zgodzę, co do belki również a co do wagi nie
Jakość wykończenia i plastików, wygłuszenie między corollą a clio dzieli przepaść Clio to plastikowy twardy sandał w środku w tym porównaniu. O ile fotele są ok, to reszta jest straszna jak dla mnie Ale w sumie nie po to się kupuje takie auto. Ma na pewno fajny silnik, niezły hebel i świetne zawieszenie.
Corolla w serii d.. nie urywa co do prowadzenia. Zawias jak w słabszych modelach, hebel jak w diesel'u, jedynie motorownia zmuszająca do kręcenia wysoko. Skrzynia za to precyzyjna i krótka.
Jak nią jechałem to miałem wrażenie, że ten samochód jest ciężki, ale może to była kwestia zawiasu.
W Clio są wygłuszenia? To mnie zaskoczyłeś
Trudno porównywać te samochody bo nie dość, że dzieli je segment to jeszcze inne założenia mieli ludzie jest konstruujący.
buahahah
wsiadłem po tygodniu przerwy do mx-6 ...
strasznie wysoko się siedzi, wszystko jest z gumy i za mocno wspomagane, tylko fotele super wygodne i moment obrotowy od zera jak w V8
ja boję się otworzyć
strasznie wysoko się siedzi, wszystko jest z gumy i za mocno wspomagane, tylko fotele super wygodne i moment obrotowy od zera jak w V8
sq2jul napisał(a):Dostałem dzisiaj bardzo optymistyczną korespondencję z ZUSu, że na dzień dzisiejszy przewidywana wysokość mojej emerytury to 0,00 zł
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
ja boję się otworzyć
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
sq2jul napisał(a):Dostałem dzisiaj bardzo optymistyczną korespondencję z ZUSu, że na dzień dzisiejszy przewidywana wysokość mojej emerytury to 0,00 zł
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
To jakby nie patrzeć, to nie masz nic do stracenia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości