Hamulce Mazda 626 GW

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez moskwa_2004 » 2 sie 2016, 18:34

Witam od razu wspomnę że jestem zielony w temacie, chciałem założyć nowe tarcze wentylowane oraz nowe klocki i tak przeszukuje strony i napotkałem się że trzeba wymieniać jarzma i zaciski do tarcz wentylowanych bo są grubsze? Mazda 626 GW 1.8
moskwa_2004
 

Postprzez alk80 » 2 sie 2016, 21:47

nie napisałeś o którą 1.8 chodzi ( rocznik, moc silnika)
przednie tarcze chyba wszystkie były wentylowane, tylne chyba żadne, więc problemu nie masz wcale,
wszystkie modele GF/GW, po za GW DITD miały te same hamulce, GW DITD miało przednie i tylne tarcze większe, takie same, jakie miała zastosowane Mazda 6 GG 1.8 benzyna

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez motylek322 » 2 sie 2016, 21:53

moskwa_2004 napisał(a):... przeszukuje strony i napotkałem się że trzeba wymieniać jarzma i zaciski do tarcz wentylowanych bo są grubsze ...

A teraz jakie tarcze masz założone, zaglądałeś ? bo przychylam się do tego co napisał alk80
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez moskwa_2004 » 2 sie 2016, 22:22

MAZDA 626 GW 1.8 16V
1840CC 66KW benzyna
Właśnie zajrzałem a raczej dosięgłem tarczy i wyczułem przerwę więc teraz są wentylowane, dzięki za info
moskwa_2004
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6