Zakup używanego auta – Mazda3 BK (2003 – 2008)
Witam.
Zastanawiam się nad zakupem Mazdy do 20 tys zł, głównie jazda po mieście ale również dalsze wyjazdy.
O Mazdzie 6 dowiedziałem się, że po lifcie po 2006 roku nie bierze tak rdza oraz że tylko silnik benzynowy jednak 1.8 ma za słabą moc więc szukać raczej 2.0 .
O Mazdzie 3 nic nie wiem więc prosiłbym o jakieś wskazówki, plusy i minusy obydwóch modeli.
Zastanawiam się nad zakupem Mazdy do 20 tys zł, głównie jazda po mieście ale również dalsze wyjazdy.
O Mazdzie 6 dowiedziałem się, że po lifcie po 2006 roku nie bierze tak rdza oraz że tylko silnik benzynowy jednak 1.8 ma za słabą moc więc szukać raczej 2.0 .
O Mazdzie 3 nic nie wiem więc prosiłbym o jakieś wskazówki, plusy i minusy obydwóch modeli.
-
michalzielony
Juz cos bys znalazl na ten temat w obrebie forum, ale co mi tam.
Obydwa samochody gnija, poliftowe szostki rzeczywiscie troche mniej, ale wszystko zalezy tez od konkretnego egzemplarza.
M6 jest wygodniejsza i obszerniejsza. M3 bardziej dynamiczna przy tej samej pojemnosci silnika. 1.8 w szostce, nadaje sie tylko do miasta, poza nim bedzie slabo.
Co do prowadzenia, jezdzilem 6, jest spoko. Osobiscie wybral bym M6, zalezy jakie masz priorytety i jakiej budy potrzebujesz.
Obydwa samochody gnija, poliftowe szostki rzeczywiscie troche mniej, ale wszystko zalezy tez od konkretnego egzemplarza.
M6 jest wygodniejsza i obszerniejsza. M3 bardziej dynamiczna przy tej samej pojemnosci silnika. 1.8 w szostce, nadaje sie tylko do miasta, poza nim bedzie slabo.
Co do prowadzenia, jezdzilem 6, jest spoko. Osobiscie wybral bym M6, zalezy jakie masz priorytety i jakiej budy potrzebujesz.
Witam.
Potrzebuję fachowej opinii.
Jestem na etapie poszukiwania mazdy 3, które będzie sprowadzana ze Szwajcarii (raczej na pewno).
Dziś osoba, która to sprowadza przedstawiła mi :
Mazda 3, silnik 1.6 z automatyczną skrzynią biegów. Rok modelu jak mówił 2008 na 2009 (ponoć tylko jeden rok był produkowany ).
Patrząc na wszelkie opinie odnośnie tego automatu naprawdę jest tak źle?
Madzia będzie używana głównie do jazdy w mieście / na uczelnie.
Po próbnej jeździe nie widziałem problemów ze skokami etc...
W sumie chodzi mi głównie o opinię odnośnie tego automatu.
Więcej niestety nie wiem
Pozdrawiam.
Potrzebuję fachowej opinii.
Jestem na etapie poszukiwania mazdy 3, które będzie sprowadzana ze Szwajcarii (raczej na pewno).
Dziś osoba, która to sprowadza przedstawiła mi :
Mazda 3, silnik 1.6 z automatyczną skrzynią biegów. Rok modelu jak mówił 2008 na 2009 (ponoć tylko jeden rok był produkowany ).
Patrząc na wszelkie opinie odnośnie tego automatu naprawdę jest tak źle?
Madzia będzie używana głównie do jazdy w mieście / na uczelnie.
Po próbnej jeździe nie widziałem problemów ze skokami etc...
W sumie chodzi mi głównie o opinię odnośnie tego automatu.
Więcej niestety nie wiem
Pozdrawiam.
Szwajcar za tyle? To jakiego dzwona ma na koncie? Pamiętaj to nie UE i obowiązuje cło i VAT.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Delikatnie przód miał. Był wymieniony błotnik przedni i tyle.
Jak patrzyłem pod maską to nie był żadnych uszczerbków czy wgnieceń od środka.
Cena mocno zaniżona ?
No i te główne pytanie czy automat przy silniku 1.6 jest dobry?
I czy ogólnie automat to dobra sprawa w tym autach.
Jak patrzyłem pod maską to nie był żadnych uszczerbków czy wgnieceń od środka.
Cena mocno zaniżona ?
No i te główne pytanie czy automat przy silniku 1.6 jest dobry?
I czy ogólnie automat to dobra sprawa w tym autach.
Tym automatem objeżdżasz 1,6 manuala. 4-stopniowa skrzynia.Fajnie się zbiera .Nie masz czego się obawiać.Klasyczna , hydrauliczna z możliwością trybu ręcznego.
Co do tego auta sprowadzonego ze Szwajcarii.Tam musiał być szkoda całkowita.Tylko takich aut nie naprawiają i no ogół trafiają na biedniejsze rynki zbytu.
Co do tego auta sprowadzonego ze Szwajcarii.Tam musiał być szkoda całkowita.Tylko takich aut nie naprawiają i no ogół trafiają na biedniejsze rynki zbytu.
Ta mazda o której pisałem ma nr VIN : JMZBK14Z581691834
Właśnie przed chwilą go dostałem.
W necie jest masa stron a wszystko prawie płatne bądź brak wyników.
Mógł by ktoś sprawdzić, udostępnić bądź nakierować na wyniki ?
Wyniki takie, które by faktycznie potwierdziły czy auto się nadaję do kupna czy też nie.
Pozdrawiam
Właśnie przed chwilą go dostałem.
W necie jest masa stron a wszystko prawie płatne bądź brak wyników.
Mógł by ktoś sprawdzić, udostępnić bądź nakierować na wyniki ?
Wyniki takie, które by faktycznie potwierdziły czy auto się nadaję do kupna czy też nie.
Pozdrawiam
AndrzejCarpasja napisał(a):Tym automatem objeżdżasz 1,6 manuala. 4-stopniowa skrzynia.Fajnie się zbiera .Nie masz czego się obawiać.Klasyczna , hydrauliczna z możliwością trybu ręcznego.
Czyli przełożenia ma tak krótkie (w dodatku jedno mniej), że spali dwa razy więcej niż manual.
Według moich danych manual jest szybszy o 8km/h lepiej przyspiesza o 1.4s i mniej pali o 0.8 l/100km
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Haze napisał(a):Ta mazda o której pisałem ma nr VIN : JMZBK14Z581691834
Właśnie przed chwilą go dostałem.
W necie jest masa stron a wszystko prawie płatne bądź brak wyników.
Mógł by ktoś sprawdzić, udostępnić bądź nakierować na wyniki ?
Wyniki takie, które by faktycznie potwierdziły czy auto się nadaję do kupna czy też nie.
Pozdrawiam
http://www.vindecoderz.com/EN/check-loo ... Z581691834
Napisz także do Marianka:
viewtopic.php?t=150511&f=92
Ale jak ktoś już wspomniał, samochodów w Szwajcarii nie rozdają za pół darmo.
Witam , jestem tu nowy i że tak powiem mało się znam ;C Niestety moje serce urzekła Mazda3 I (sedan) i cóż poradzić , nie mogę myśleć już o żadnym innym autku . Troszkę postarałem się dowiedzieć o tym modelu (propsuje to forum) bardzo wiele się ciekawych rzeczy dowiedziałem . Ale tak jak wspomniałem jestem początkującym kierowcą i chciałbym zaczerpnąć rady bardziej doświadczonych
Więc przechodząc do sedna , przeczytałem że diesle to średni wybór i znacznie lepiej sprawują się benzyny. I co doradzalibyście szukać , jakiego modelu abym mógł się nim ciut nacieszyć , w jakich cenach patrzyć żeby nie kupić kota w worku ? ;D
Z góry przepraszam jeżeli źle napisałem ten wątek ale starałem się jak najlepiej ;D
I Dziękuję za komentarze .
Z góry przepraszam jeżeli źle napisałem ten wątek ale starałem się jak najlepiej ;D
I Dziękuję za komentarze .
Na jedno pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam.
Czy Twoje trasy spełniają pewne wymogi aby kupić diesla?
Jeśli większość Twoich tras to miasto bądź krótkie odcinki to lepszym wyborem będzie silnik benzynowy.
Jeśli rozważysz zakup M3 z silnikiem benzynowym to w grę wchodzą dwie jednostki 1.6 i 2.0
Jeśli na rynku nie było rewolucji to w ofertach przeważa silnik 1.6, który sprawnie rozpędza to auto ale nie jest jakimś super sprinterem (jeśli dopiero odebrałeś prawko to ten silnik jest w sam raz na początek). Podczas wyprzedzania moim zdaniem lepiej zredukować. Na autostradach brakuje mu szóstego biegu. Spalanie ma dość wysokie w porównaniu do silnika 2.0.
Jeśli chodzi o ceny to ja kupiłem swoją w 2014 roku, rocznik 2008 z silnikiem 1.6, dobrym wyposażeniem
za 25.000 zł.
Stan powłoki lakierniczej był idealny, auto wymagało konserwacji podwozia oraz nadkoli, było pomarańczowo ale bez tragedii.
Czy Twoje trasy spełniają pewne wymogi aby kupić diesla?
Jeśli większość Twoich tras to miasto bądź krótkie odcinki to lepszym wyborem będzie silnik benzynowy.
Jeśli rozważysz zakup M3 z silnikiem benzynowym to w grę wchodzą dwie jednostki 1.6 i 2.0
Jeśli na rynku nie było rewolucji to w ofertach przeważa silnik 1.6, który sprawnie rozpędza to auto ale nie jest jakimś super sprinterem (jeśli dopiero odebrałeś prawko to ten silnik jest w sam raz na początek). Podczas wyprzedzania moim zdaniem lepiej zredukować. Na autostradach brakuje mu szóstego biegu. Spalanie ma dość wysokie w porównaniu do silnika 2.0.
Jeśli chodzi o ceny to ja kupiłem swoją w 2014 roku, rocznik 2008 z silnikiem 1.6, dobrym wyposażeniem
za 25.000 zł.
Stan powłoki lakierniczej był idealny, auto wymagało konserwacji podwozia oraz nadkoli, było pomarańczowo ale bez tragedii.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Witam, na początku zaznaczę że nie wiem czy to jest poprawny dział, zdecydowałem się tutaj założyć wątek, ponieważ wydaje mi się że to najlepsze miejsce, jeśli się mylę, z góry przepraszam za błąd.
Otóż zdałem właśnie prawo jazdy i oczywiście trzeba zakupić auto
Zdecydowałem się na mazdę 3. Zastanawiałem się dość długo pomiędzy 3 a 6 ale wkońcu wybór padł na 3. Potrzebuję teraz waszej pomocy. Jak wiadomo jako młody człowiek mam jakiś tam budżet na auto, jest to 15000 zł. Chciałbym się was doradzić w pewnej kwestii. Jak zakupię wymarzoną mazdunię <3 to oczywiście będzie coś trzeba do niej wlewać, niestety nie może być to olej rzepakowy, ani woda
Dlatego pytanie teraz brzmi. Lepiej kupić mazdę już z założoną instalacją LPG za powiedzmy te 15/16 tys zł czy kupić za 12/13 tys bez instalacji i założyć we własnym zakresie?
Otóż zdałem właśnie prawo jazdy i oczywiście trzeba zakupić auto
-
Mateo1998
Witam wszystkich Forumowiczy.
Zaczynam się rozglądać za Mazdą 3 I generacji lata 2004/2005. Wiele rzeczy na jej temat już się dowiedziałem. Na początku zastanawiałem się nad 1.4 lub 1.6 w benzynie, już wiem że 1.4 jest za słabe do tego auta.
Jedyna rzecz która mnie martwi to system VIS. Czy VIS w 1.6 jest awaryjny/problematyczny? Jak rozpoznać że coś się z nim dzieje, jakie odgłosy wydaje, kiedy.
Znalazłem tylko informacje że bywa awaryjny i objawia się to brzęczeniem i wyższym spalaniem.
Oglądając 3 będę zwracał uwagę na średnie spalanie. Według opinii w internecie nie powino być wyższe niż 9l/100.
Będę wdzięczny jak mi ktoś dokładnie wytłumaczy na co zwracać uwagę z tym VIS podczas oględzin auta.
Gdzie ucho przytknąć
Pozdrawiam
Zaczynam się rozglądać za Mazdą 3 I generacji lata 2004/2005. Wiele rzeczy na jej temat już się dowiedziałem. Na początku zastanawiałem się nad 1.4 lub 1.6 w benzynie, już wiem że 1.4 jest za słabe do tego auta.
Jedyna rzecz która mnie martwi to system VIS. Czy VIS w 1.6 jest awaryjny/problematyczny? Jak rozpoznać że coś się z nim dzieje, jakie odgłosy wydaje, kiedy.
Znalazłem tylko informacje że bywa awaryjny i objawia się to brzęczeniem i wyższym spalaniem.
Oglądając 3 będę zwracał uwagę na średnie spalanie. Według opinii w internecie nie powino być wyższe niż 9l/100.
Będę wdzięczny jak mi ktoś dokładnie wytłumaczy na co zwracać uwagę z tym VIS podczas oględzin auta.
Gdzie ucho przytknąć
Pozdrawiam
-
PitchBlack
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości