Instalacja STAG300 vs BRC SEQUENT24 – opinie
kosielski: firmę w Zebrzydowicach raczej omijaj. Tam, to możesz się dowiedzieć, że nic nie wiesz na temat LPG, silników, ... swojego auta. I nie jest ważne, że TY będziesz uważał inaczej, tam robią "fachofcy" więc TWOJE zdanie się nie liczy.
A przy ewentualnym serwisie, to pierwsze pytanie będzie czy tankujesz u nich, jeżeli nie, to większość problemów zrzucą na wadliwe paliwo.
A przy ewentualnym serwisie, to pierwsze pytanie będzie czy tankujesz u nich, jeżeli nie, to większość problemów zrzucą na wadliwe paliwo.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
Witam,
Mam pytanko, gazowiec zaproponował do M6 2,0 141KM Stag 4 i listwę REG OMLV.
Nie dopytałem w sumie o reduktor.
Cena 2400 + ewentualnie lubryfikacja 200.
Co sądzicie o takim zestawieniu, cenie i czy lubryfikacja jest konieczna? Jaki reduktor do tego?
Czy możecie polecić kogoś z Wawy?
Mam pytanko, gazowiec zaproponował do M6 2,0 141KM Stag 4 i listwę REG OMLV.
Nie dopytałem w sumie o reduktor.
Cena 2400 + ewentualnie lubryfikacja 200.
Co sądzicie o takim zestawieniu, cenie i czy lubryfikacja jest konieczna? Jaki reduktor do tego?
Czy możecie polecić kogoś z Wawy?
- Od: 21 sty 2008, 00:45
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda (GG) 6 2,0 141KM 2003r,
Chrysler LeBaron Convertible 3.0 V6 90r.
wcześniej:
Mazda 626 Cronos (GE) 2,0 16V (FS)
Jarson
pytanie co jest dobre bo polskie ?;–))
do tego dorzuć troszkę dobrych gratów (no koreańskich ), coś włoskiego i dobrego gazownika.
Lubryfikacja to jest potrzebna jak umarlemu kadzidlo lub zajacowi dzwonki na polowaniu,,,,,,,Jezeli jakis zaklad poleca ten zasrany naolejacz to od razu zawijaj sie w strone drzwi i nie sluchaj glupot
pytanie co jest dobre bo polskie ?;–))
do tego dorzuć troszkę dobrych gratów (no koreańskich ), coś włoskiego i dobrego gazownika.
Lubryfikacja to jest potrzebna jak umarlemu kadzidlo lub zajacowi dzwonki na polowaniu,,,,,,,Jezeli jakis zaklad poleca ten zasrany naolejacz to od razu zawijaj sie w strone drzwi i nie sluchaj glupot
- Od: 15 mar 2011, 15:55
- Posty: 56
- Auto: mazda 323 BJ 1.5
No w sumie już zrezygnowałem z tego gazownika 
Mam już wstępnie dograny montaż w ALLTOP na ul.Chodeckiej w Wawie. Założyli już parę instalek w M6 więc powinno być OK
Mam już wstępnie dograny montaż w ALLTOP na ul.Chodeckiej w Wawie. Założyli już parę instalek w M6 więc powinno być OK
- Od: 21 sty 2008, 00:45
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda (GG) 6 2,0 141KM 2003r,
Chrysler LeBaron Convertible 3.0 V6 90r.
wcześniej:
Mazda 626 Cronos (GE) 2,0 16V (FS)
Witam Panowie chciałbym podbić temat zamiast rozpoczynać nowy. Chciałbym założyć instalację gazową do swojej mazdy 6 z silnikiem 1.8. Zastanawiam się nad instalacją właśnie firmy brc a dokładniej sq32. Nie znam się aż tak w tym temacie dlatego prosiłbym o poradę odnośnie tej instalacji i samej firmy brc czy jest warta inwestycji ?
- Od: 13 lip 2016, 21:06
- Posty: 5
- Auto: mazda 6
Szczerze powiedziawszy to daruj sobie obie firmy, a rozejrzyj się za czymś innym. Jest oddzielny temat o tym.
-
makmarc
Ceny brc nie są wygórowane jak w przypadku innych instalacji. Podobno z tego co czytałem po forach to brc serwisuje się co 15 tys km a w innych przeważnie nie przekracza się 10 tys, dlatego wydaje mi się że to może świadczyć o lepszej żywotności skoro nie wymaga częstego serwisu 
- Od: 13 lip 2016, 21:06
- Posty: 5
- Auto: mazda 6
Ja mam BRC w już chyba z 10 z kolei aucie
Aktualnie Mazda 3 z 10 roku,
Ja jestem bardzo zadowolony i wiem że wszystko jest od jednego producenta, sieć serwisowa normalna i wszyscy ogarniają to bez najmniejszych problemów, chociaż ja nigdy problemów nie miałem.
Wiesz STAG to sterownik a reszta to wena twórcza gazownika, więc wszystko z innej parafii, ja tak nie lubię, ale ludzie mają i nie narzekają....
Aktualnie Mazda 3 z 10 roku,
Ja jestem bardzo zadowolony i wiem że wszystko jest od jednego producenta, sieć serwisowa normalna i wszyscy ogarniają to bez najmniejszych problemów, chociaż ja nigdy problemów nie miałem.
Wiesz STAG to sterownik a reszta to wena twórcza gazownika, więc wszystko z innej parafii, ja tak nie lubię, ale ludzie mają i nie narzekają....
Nie wiem, kto Tobie takich bajek naopowiadał, nie rozumiem, dlaczego tak łykasz wszystko. To czy robisz serwis po 10 czy 15 tys km zależy od Ciebie, a bardziej od sytuacji, bo przez serwis rozumie się przede wszystkim wymianę filtrów i sprawdzenie ustawień i szczelności. A to nie ma nic wspólnego z tym, co napisałeś. Jak będziesz lał przykładowo lipny gaz to i po 5tys km filtr będą zawalone.
Wychodzimy z założenia, że dobrze taki serwis jest robić np. razem z olejem w silniku. A to też zależy od tego, co ile ludzie wymieniają olej, jedni co 8, drudzy co 10, inni co 15, a pozostali jeżdżą ile się da.
BRC to przede wszystkim elektronika, a nie podzespoły, które pracują na gazie. Nie lubię takich kompletów, bo narzucają całość, która nie zawsze działa prawidłowo z każdym autem. Dlatego lepiej złożyć dobry zestaw i mieć spokój. Przykładowo, zakładając dobre wtryski, a obecnie nie ma naprawdę nic lepszego na rynku jak Barracudy, trzeba założyć odstojnikowy filtr fazy lotnej, a nie zwykłą puszkę, bo poskleja je na momencie. Serwis wtrysków powinien nastąpić dopiero po co najmniej40-50tys, tak samo jak reduktor, tyle w temacie.
Wychodzimy z założenia, że dobrze taki serwis jest robić np. razem z olejem w silniku. A to też zależy od tego, co ile ludzie wymieniają olej, jedni co 8, drudzy co 10, inni co 15, a pozostali jeżdżą ile się da.
BRC to przede wszystkim elektronika, a nie podzespoły, które pracują na gazie. Nie lubię takich kompletów, bo narzucają całość, która nie zawsze działa prawidłowo z każdym autem. Dlatego lepiej złożyć dobry zestaw i mieć spokój. Przykładowo, zakładając dobre wtryski, a obecnie nie ma naprawdę nic lepszego na rynku jak Barracudy, trzeba założyć odstojnikowy filtr fazy lotnej, a nie zwykłą puszkę, bo poskleja je na momencie. Serwis wtrysków powinien nastąpić dopiero po co najmniej40-50tys, tak samo jak reduktor, tyle w temacie.
-
makmarc
makmarc to są informacje od ludzi którzy użytkują takie instalacje. Ja sobie sam tego nie wymyślam. Ceny podaje każdy warsztat który oferuje usługi więc tu nic nie łykam tylko po porównaniu uważam, że nie są to najwyższe stawki. Co do kilometrów to przeglądałem już parę for internetowych i takie informacje podają użytkownicy ale dzięki za sprostowanie tej informacji i wyjaśnienie.
- Od: 13 lip 2016, 21:06
- Posty: 5
- Auto: mazda 6
W porządku, rozumiem, tylko moi przyjaciele z moimi rodzicami prowadzą montaż instalacji LPG od 1997r, mam to na co dzień i wiem, co z czym się je
Uwierz mi, że nie dziwi mnie już nawet od dawna LPG w Porsche, Man-ie czy traktorze.
-
makmarc
Miałem STAG300 w hondzie civic 1,4 z 2000 r. Cała instalacja kosztowała w 2013 r ok 2150pln, ale gaziarze nie potrafili wyregulować, wyraźnie szarpało przy zimnym silniku i niezależnie od temperatury silnika po szybkim ściągnięciu nogi z gazu czuć było szarpnięcie. Po ok 45 kkm na lpg przyczyniło sie to do zużycia przegubów i poduszek silnika, nie mówiąc o konforcie podróżowania, poza tym dosć mocno kangurzył. Zatem lepiej wziąć gotowy zestaw BRC, albo STAG ale nie najtańszą wersję, tylko nieco droższą a mniej kłopotliwą.
- Od: 27 cze 2016, 22:33
- Posty: 23
- Skąd: KGR / LU
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 Touring, B6ZE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości