Marek 161BD081 napisał(a):Zmierz czy ma jakąś oporność aby wykluczyć przerwę w uzwojeniu.
Mierzyłem, i wygląda na sprawny " czujnik jest sprawny, sprawdzałem miernikiem. Kręciłem rozrusznikiem a odczyt się regularnie zmieniał. Zresztą tam wszystko jest nowe także ni chu chu żeby był zepsuty:P"
Odpiąłem wtyczki i na zresetowanym kompie puściłem gościa no i wyrzuciło ten sam błąd czyli cztery szybkie mrugnięcia, tak wiec nic to nie zmieniło. Podmieniłem aparaty, nic to nie zmieniło, przy okazji popieprzyłem sobie zapłon bo teraz nie wiem czy dobrze założyłem aparat, kąt raczej tak samo bo zaznaczyłem markerem na śrubach ale nie wiem czy palec przypadkiem nie jest o pół obrotu przestawiony bo można go w dwóch pozycjach założyć;/ No ale to nie koniec sagi, patrze do serwisówki na kody błędów i? Kodu 04 ni ma...
Ale znalazłem teraz jeszcze cos takiego
https://mazda626.net/topic/39240-djdevo ... -i4-or-v6/
i tam już jest zapisany jako "04 = Yes = 'NE1' camshaft/crankshaft position sensor"
Wydaje mi się, że ten błąd 04 to będzie połączenie obu czujników ale właśnie pod katem ustawienia (synchronizacji?) a nie sprawności czujników samych w sobie. Także jak jutro mnie nie załatwia w robocie żebym został dłużej to wezmę się za sprawdzenie rozrządu i tyle...