Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez KoRnFUN » 7 lip 2016, 08:58

Mam nadzieję że dość szybko KL będzie pod maską bo szkoda go na palecie w garażu kisic
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 7 lip 2016, 09:16

Ja wkladalbym wszystko z dawcy sie pieprzyc z deską ,zeby przed FL była. Masz gotowca to dzialac i nie pitolic i KL bedzie szybciej w budzie;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 7 lip 2016, 09:34

Jak będzie za dużą rzeźba to tak się zrobi. Narazie zrobię wszystko żeby zachować przedlifta
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 9 lip 2016, 10:15

Okazuje sie ze roznica w wiazkach jest ogromna.
Ale nie poddajemy sie.
Ma ktos do sprzedania przedliftowa wiazke silnika od KFa z BA V6 do tego przedliftowa wiazke wnetrza z BA V6?
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez caroleck » 9 lip 2016, 11:37

Napisz do Drakuli z Wadowic. On na bank ma takie graty. Dwie vałki przedlifty ma na graty.

Wysłane z nokii 3310
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Bartg » 9 lip 2016, 18:01

Dobrze mi się wydawało, że tak jest. Bodajże Luki_92 przekładał Z5 > BP polift na przedlift i długo bujał się z wiązkami.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez KoRnFUN » 9 lip 2016, 18:03

no niestety... ale jest szansa ze sie znajdzie cała przedliftowa wiazka silnika a z wnetrzem sie uporamy z majkim
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 10 lip 2016, 22:06

W oczekiwaniu na wiązki...
DSC_10421.jpg
DSC_10431.jpg
DSC_10741.jpg
DSC_11091.jpg
DSC_11451.jpg
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 11 lip 2016, 00:17

Ale wieez ze jeszcze licznik musisz zmienic od Vki musi byc ;p Dzialacie ostro <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 11 lip 2016, 00:29

Spoko licznik juz w sumie dogadany.
KL w komorze. Pieknie tam pasuje
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 17 lip 2016, 09:40

Udalo sie!!!
SWAP ukonczony. Wczoraj ok 21:00 udalo sie wszystko poskladac do kupy, zalac wszystkie uklady i zrobic probe odpalenia. O dziwo po krotkim kreceniu KL zagadal za pierwszym razem <serduszka>
co prawda jeszcze troche trzeba go podregulowac bo nie trzyma jalowych obrotow ale najwazniejsze ze juz dziala
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez franek74 » 17 lip 2016, 09:57

KoRnFUN napisał(a):Udalo sie!!!
SWAP ukonczony. Wczoraj ok 21:00 udalo sie wszystko poskladac do kupy, zalac wszystkie uklady i zrobic probe odpalenia. O dziwo po krotkim kreceniu KL zagadal za pierwszym razem <serduszka>
co prawda jeszcze troche trzeba go podregulowac bo nie trzyma jalowych obrotow ale najwazniejsze ze juz dziala

GOOD JOB Panowie <spoko> Ach jak ja zazdraszczam VKi w Waszych furach <faja> Najważniejsze że przeszczep się udał <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 716 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez KoRnFUN » 17 lip 2016, 11:31

jeszcze długa droga do tego zeby mozna było smigac ale najwazniejsze i chyba najtrudniejsze juz za nami
A tu filmik z pierwszego odpalenia
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 17 lip 2016, 12:16

Gratulacje <spoko> No slychac ,ze na wolnych jakis problem jest , ale i tak ładnie zapalił ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 17 lip 2016, 12:21

no chyba cos z podcisnieniami. czas naglił swiatło słabe ale dzisiaj na spokojnie sie ogarnie.
sam byłem w szoku ze zapalił od pierwszego
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 17 lip 2016, 12:23

Albo jakas nieszczelnosc bo gąśne. A jak wiadomo mazda przy nieszczelnoscuach sie dławi i gaśnie ;) DO ogarniecia byle na spokojnie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 17 lip 2016, 13:06

Musialaby być bardzo duża nieszczelność tu bardziej wygląda na czujnik wolnych obrotów byl podłączony? Na jakim kompie to lata? Zagiety kolektor razem z silnikiem kupiłeś czy osobno? Z jakiego auta masz KL?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez rafał88 » 17 lip 2016, 13:08

Własnie nie musi byc duza ;) A v6 jeszcze bardziej czułe jak r4.

Przeczytaj temat to bedzie wiedział ,ze kupił całe auto jako dawce .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 17 lip 2016, 13:13

Tak ja Witek kiedyś napisał tak piszę i ja żeby nieszczelność powodowała takie wahania obrotów aby nie mógł normalnie pracować to chyba musiałaby być dziura wielkości głowy. Sam ostatnio miałem podpieta przepustnice z k8 pod kolektor zagiety i niesczelnosc miałem taką ze było zarówno słuchać jak i czuć jak zadysa lewe powietrze i to duże a mimo to silnik pracował bez kompletnie najmniejszych problemów i pewnie poza większym spalaniem żadnych skutków ubocznych nie było.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez rafał88 » 17 lip 2016, 13:19

A założ sie ,ze nie <oczko> Mialem taki przypadek i nieszczelnosc na połaczeniu przepustnica/kolektor była i silnik na poczatku gasł poznie jakos pracował ale rzucało nim jak gównem :) U siebie tez mialem węzyk pekniety i tez pracował dziwnie i chciał gaśnac. Takze przypadki są rozne a takie pierdoly to podstawa mieć na 100% pewne.
Korn ogarnie na luzie wszystko ważne ,ze odpala ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy