Witam
Z góry przepraszam jeśli napiszę nie w tym miejscu co trzeba – to mój pierwszy post. Otóż 3 dni temu zapaliły się jednocześnie kontrolki trakcji oraz silnika. Mechanik stwierdził, że to czujnik kontroli trakcji, coś tam pogrzebał odpiął akumulator, włączył i było ok. Zasugerował też dodanie płynu AMSOiL Diesel Injector Clean ADF co miało wykluczyć dymienie na czarno podczas wciskania pedału gazu. Tak też zrobiłem i....po przejechaniu 20 km auto prawie całkowicie "padło" ledwie odpala, słabo wchodzi na obroty i zaraz potem gaśnie. Ów mechanik stwierdził, że do wymiany jest tylko filtr paliwa, ale już nie miał czasu się tym zająć. Obawiam się, że mnie wkręcił. Czy macie może jakieś rady – bardzo proszę o rady.
Pozdrawiam
diesel – brak mocy, gaśnie, kontrolki trakcji i silnika
Strona 1 z 1
dziękuję, auto wróciło od mechanika bez usunięcia problemu, zainkasował tylko 300 za wymianę filtra paliwa i....wysłał do "pompiarza". Zdobyłem namiary , ale na razie auto czeka bo nie wiem ile muszę wyłożyć a z pieniądzem słabo.
Jak sprawdzić czy wersja jest przed czy po – litowa ? I gdzie szukać właściwych oznaczeń wtryskiwaczy oraz pompy RF 5C czy RF 7J
??? Przepraszam za moją niewiedzę
ale to mój 1-szy "Japończyk" ))))
Dopisano 25 lip 2016, 14:26:
dodam tylko że 1-sz rej auta w DE to 28 kwiecień 2005, VIN JMZGY19R201207961
Jak sprawdzić czy wersja jest przed czy po – litowa ? I gdzie szukać właściwych oznaczeń wtryskiwaczy oraz pompy RF 5C czy RF 7J

Dopisano 25 lip 2016, 14:26:
dodam tylko że 1-sz rej auta w DE to 28 kwiecień 2005, VIN JMZGY19R201207961
- Od: 6 lip 2016, 16:26
- Posty: 4
- Auto: mazda 6 2005 r diesel kombi GY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6