Problem z przyspieszaniem

Postprzez kwa_sek » 12 lip 2016, 15:21

Witam!
Ostatnio edytowano 8 sie 2016, 20:23 przez kwa_sek, łącznie edytowano 3 razy
kwa_sek
 

Postprzez sebekle » 12 lip 2016, 16:56

jak obroty idą w górę a prędkość stoi w miejscu to żadne czujniki nie pomogą. sprzęgło, wysprzęglik ewentualnie :) no chyba że to automat
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez kwa_sek » 12 lip 2016, 17:50

Ja mam manualną skrzynię biegów. W ogóle, gdy go godzinę temu go odpaliłem to przy dodaniu gazu " na maxa " obroty jednak przestały rosnąć. Trzymały się w granicy 800 -1000 przy wciśniętym pedale.. Masakra
kwa_sek
 

Postprzez Damian68 » 13 lip 2016, 07:11

Spróbuj wyczyścić przepustnicę <oczko>
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1443 (6/37)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez sebekle » 13 lip 2016, 16:16

w tym dieslu jest przepustnica? :|
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez dantes » 13 lip 2016, 18:00

Jest, na wlocie do kolektora (jako jego część), ale nie jako element używany w benzynach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez iparts » 14 lip 2016, 13:14

Jak masz możliwość podpięcia gdzieś samochodu pod komputer diagnostyczny to zrób to i będzie miał wykaz błędów. Według tego co napisałeś to pierwsze objawy mogą być spowodowane uszkodzonym sprzęgłem przez co obroty idą w górę, ale prędkość bardzo słabo się podnosi, ewentualnie dziura w dolocie i zasysa lewe powietrze przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na dolocie. Warto też sprawdzić stan turbiny czy gdzieś sterowanie jej nie spadło i przez to nie wstaje. Co do drugiego problemu czyli stałych niskich obrotów to również może być wina turbiny i np. złego jej sterowania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 13:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2016, 13:22

Odpal silnik, zaciągnij mocno ręczny i puszczaj sprzęgło bez gazu na 1 biegu. Jeśli nie czujesz ,,opadania" tyły samochodu a silnik nie gaśnie to znak że to ślizgające się sprzęgło. Sprawdził bym też czy wysprzęglik dobrze działa.

Jest jeszcze inna możliwa przy przyczyna, uszczelniacz wału puszcza olej na sprzęgło ale to po rozebraniu trzeba zdiagnozować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323