przez b8r » 10 lip 2009, 18:12
Bandzbuch napisał(a):b8r napisał(a):ale w dieslu czegoś takiego nie zrobisz...
no to mnie pocieszyłeś i wyprowadziłeś z mojej ciemnoty

Wiesz co – nie chcę zgrywać mądrego bo kiedyś grzebałem w autach jak jeszcze można było w nich majstrować przysłowionym "młotkiem i śrubokrętem", teraz gdzie diagnozę rozpoczyna się od podłączenia złącza diagnostycznego – robotę raczej zostawiam specjalistom, ale w dieslu raczej się takich rzeczy nie robi, raczej robi się triki alby nie zakręcił rozrusznik, odcina zawór gaszący, czujnik położenia nastawnika dawki, zasilanie komputera – mówię na przykładzie Golfa IV TDI na pompie, szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to wygląda np w magdzie 6.
... Nie wiem czy kiedykolwiek brakło Ci ropy w dieslu – można sobie chwilę pokręcić. Niepompująca pompa podczas kręcenia silnika to taki sam efekt...
Było: 121, 626, dwie 323, mazda 6, kilka Golfów II III i IV, Passat B5 i B5 FL, Audi 80 B4, A4 B5 i B6, A6 C5, Fiat Bravo, Alfa Romeo 156 i 166, pug 306 i 406, citroen Xsara, C5, Seat Leon, Mondeo mk3 ...
Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...