Historia już się generuje u kolegi Marianka, powiedział że powinna być dziś

Otrzymałem wyniki pomiaru miernikiem lakieru, wszystkie elementy prócz wymienionych oscylowały między 80μm a 90μm, na masce było trochę ponad 90μm. Elementy które były poprawiane, ok. 150μm.
Na nadkolu od strony pasażera, przy łączeniu ze zderzakiem wynik pokazał 240μm, ten pomiar jest trochę niepokojący z racji na to że ta naprawa wykonywana była w Niemczech. Dostałem też zdjęcia spod maski, jakość nie jest zniewalająca, ale tak czy siak lepsze to niż nic

Zdjęcia DW.
https://scr.hu/yl9YRDhttps://scr.hu/jlwZo1https://scr.hu/8jm102Posilając się poradnikiem napisanym przez kolegę akostarek i zdjęciami z aukcji, zweryfikowałem wyposażenie które powinna zawierać seryjna kintaro, nie licząc zawiasu którego nie widać wszystko się zgadza

Sprzedawca zapewnił że eibach siedzi na swoim miejscu.
Dopisano 17 cze 2016, 10:05:Z raportu wynika że ostatnia wizyta w serwisie Niemieckim przypada na styczeń 2015, stan licznika 90k+. Serwisy odbywały się bez większych napraw, oleje filtry itd.
Przebieg wydaje się wiarygodny
Więcej info nie uzyskam, chyba że coś pominąłem.
Czekam na opinie, może ktoś już oglądał ten egzemplarz ?