Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia
Pewnie gdyby to była zwykła felga to już by dawno była pogięta... Polecisz ten QD1 od ADBL? Bo skończył mi się morning dew od SG i musze coś zakupić, a chciałbym kupić już coś konkretnego
ktoś mi wspominał od QD o AUTOGLYMA...
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Polecisz ten QD1 od ADBL? Bo skończył mi się morning dew od SG i musze coś zakupić, a chciałbym kupić już coś konkretnego
a efekt wizualny zbliżony do Morning Dew – czyli dobry, kropelki chyba trochę lepsze

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Ponownie, auto puste (tylko z kierowcą) – ehhh
Czyli gwint schodzi na dalszy plan?
Weelkoo napisał(a):A dziś Panowie katastrofa!
Co za dziad... Wielokrotnie się z takimi spotykam jeżdżąc po dość ciasnych łukach, pół biedy, że krawężników u mnie nie ma. Szkoda felg, psia mać... Mimo to i tak mam na nie chrapkę.

Weelkoo napisał(a):impregnację uszczelek gumowych drzwi
Używasz sztyftu do impregnacji uszczelek czy coś innego?
Weelkoo napisał(a):dwa prosto z patelni (OnePlus)
Nie wiem czy wspominałem, ale tu plusujesz – mam ten sam telefon.
Co do środków a ADBL mogę polecić. Kilka posiadam i sprawdzają się wyśmienicie. Vampire Liquid nie zasycha na felgach ani karoserii jak co niektóre. Obecnie też przymierzałem się do QD właśnie od SG bądź ADBL i teraz wiem, że przetestuje tym czym obecnie Ty machasz.
Nawet zdjęcia z telefonu można zgłaszać do konkursu w Twoim wykonaniu.
Działeczka i pucowanie w Twoim cotygodniowym wydaniu jak zwykle super.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):Używasz sztyftu do impregnacji uszczelek czy coś innego?
1Z Einszett Gummi Pflege Stift i Autoland Uszczelka Nano+ – to mam i używam
zelka napisał(a):Czyli gwint schodzi na dalszy plan?
chodzi za mną cały czas ale za każdym razem wychodzi na to, że musiałby siedzieć na co dzień tak jak teraz lub minimalnie niżej tylko – a potrzebowałbym zjechać o te 2~3cm. O ile na wakacje czy zimą nie widzę problemu podnieść auto to tu przy tych 2~3 cm i np. 4~5 osobach na pokładzie (co się zdarza często) nie wjadę do Galerii, nie dojadę na działkę, ba – być może nie wyjadę nawet z garażu (choć tu pikuś, wszyscy mogą wsiąść poza garażem
Gdybym znalazł taniej (albo chociaż w takich cenach ale w EU, żeby VAT, cło i droga wysyłka odpadły) dokładki M'z Custom to by mnie tak nie męczył
zelka napisał(a):Nawet zdjęcia z telefonu można zgłaszać do konkursu w Twoim wykonani
nie przesadzajmy, toż to paździerz

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
To może trzeba pomyśleć o Air ride?
A jeżeli tylko static i problem jest z pojedynczym przejazdem to jest specjalna instalka do podnoszenia gwintu (sam zamierzam się temu przyjrzeć w przyszłości). Nas stronie http://www.mapet-tunig.com widziałem.
A jeżeli tylko static i problem jest z pojedynczym przejazdem to jest specjalna instalka do podnoszenia gwintu (sam zamierzam się temu przyjrzeć w przyszłości). Nas stronie http://www.mapet-tunig.com widziałem.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki napisał(a):To może trzeba pomyśleć o Air ride?
odpada przy moich wakacyjnych trasach. A PLS widziałem – to wykracza już poza akceptowalny budżet grubo (koszt gwintu + kolejne 4,5~5k na PLS...)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):odpada przy moich wakacyjnych trasach.
Aż tak niewygodny jest? Ludzie podróżują na tym tysiące kilometrów, chudy u Nas jeździ i (chyba) nie narzeka.
Weelkoo napisał(a):dokładki M'z Custom to by mnie tak nie męczył
A u Nas w PL magicy nic takich nie ogarną?
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):Aż tak niewygodny jest?
nie, ale nie wyobrażam sobie nawet małej awarii (a te się zdarzają, w szczególności jak auto używane cały rok) np. na Sycylii czy powiedzmy w północnej Szwecji – auto uziemione, ogarnąć nie ma kto na miejscu...
zelka napisał(a):A u Nas w PL magicy nic takich nie ogarną?
badam temat, ew. alternatywą są dokładki jak miał DanielQuattro:
ale M'z Custom z projektu Mazdaspeed bardziej do mnie przemawiają (choć z drugiej strony te masywniejsze zgubią więcej na wysokości)...
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Nie przemawia do mnie taka opcja z progami 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Weelkoo napisał(a):nie, ale nie wyobrażam sobie nawet małej awarii
Czyli problem tyczyłby się też w przypadku aut, które seryjnie mają pneumatykę (patrz np. Audi, Mercedes). No, ale to fakt, nie wszędzie są magicy, którzy ogarną to na miejscu, rozumiem Cie.
Co do dokładek – nie wiem czemu, ale kompletnie mi się jakoś nie widzą.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):Czyli problem tyczyłby się też w przypadku aut, które seryjnie mają pneumatykę
nie do końca, bo nie dość, że skala problemu jest inna niż przy zestawach DIY to jednak części ogólnie dostępne, nawet jak trzeba czekać chwilę na ściągnięcie a i magików bez porównania więcej – w przypadku poduszek i okuć na zamówienie itp. jest zdecydowanie gorzej. Tym bardziej, jak jeszcze AR ustawisz tak by kładł się całkiem. W każdym razie – nie dla mnie, nie do jedynego samochodu jaki mam i użytkuję na okrągło.
Co do dokładek, mi się podobają te boczne



Świetne dokładki (najładniejsze chyba) miał DAMD w wersji prototypowej – w wersji finalnej dokładki progów nie wyglądają już tak fajnie a cena i dostępność jeszcze gorsza niż w przypadku M'z Custom:


ale je chyba najłatwiej było by ogarnąć w wersji DIY (ba, EZ-Lip by podobnie wyglądał) i te dokładki tylnego zderzaka są fajne również – dyskretne a jednak robią różnicę
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Świetne dokładki (najładniejsze chyba) miał DAMD w wersji prototypowej
Faktycznie, te już wyglądają dla mnie o wiele ciekawiej.
Co do AR to mnie zasmuciłeś. Nie robię nic przy aucie, odkładam każdy grosz i chciałem uderzyć do Chudego (bądź jakiegoś innego magika – najbliższej mam chyba do Jakuba aka. Musk) porozmawiać "co, gdzie, jak, za ile i czemu tak drogo".
Weelkoo napisał(a):W każdym razie – nie dla mnie, nie do jedynego samochodu jaki mam i użytkuję na okrągło.
U mnie wygląda to tak samo lecz głównie to wkoło komina latam, bo codziennie ta sama droga do pracy. Jedynie mogę rzec, że nie podróżuję autem poza granice naszej kochanej Polski.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
tego typu dokładki są strasznie popularne za oceanem w MPSach.. ale do mnie też jakoś to nie przemawia... niby to taki trochę DTM... ale jakoś taki brak spójności się robi.. coś nienaturalnie sterczy 
kolejna paczka dotarła, tym razem nowe opony letnie
do samego końca były dylematy co do rozmiaru i wyboru konkretnego modelu, finalnie Continentale SportContact 6 porzuciłem i zostałem przy pierwotnym typie czyli Dunlopach Sport Maxx RT 2 w rozmiarze identycznym jak aktualne opony czyli 235/35R19









- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Jedne z cichszych opon w tych pieniążkach.
Aczkolwiek przy ubogim bieżniku są już dość hałaśliwe. U mnie właśnie się kończą (model taki sam) i jest tragedia. Testy opon to powinni przeprowadzać w testach 5-10kkm, bo te początkowe wartości mogą się różnic.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):U mnie właśnie się kończą (model taki sam)
Nie ten sam
Montaż prawdopodobnie we wtorek dopiero, bo wulkanizator nie ma czarnych odważników
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
no i Dunlopy założone
trochę bardziej "mięsiste" są niż Fuldy (które wydawały się minimalnie naciągniete) i solidny rant ochronny mają, na szybko cichsze na cichych asfaltach i wydają się bardziej komfortowe. Wpadły też czarne dekielki 





a dosłownie pół godziny później była możliwość pobieżnego sprawdzenia zachowania opon na mokrym, bo zrobiło się tak:


Krótki dystans więc bez poważniejszych wniosków ale na dynamicznym zjeździe z ronda (wiecznie brudnego a więc i bardzo śliskiego jak się robi mokro) ESP ledwie się zaświeciło gdzie na poprzednich oponach miało sporo do roboty, więc poprawa jest i to wyraźna
zresztą te Fuldy na mokrym trzymały słabiej niż np. Rainsporty (za to na suchym zdecydowanie lepiej) czy moje poprzednie Vredesteiny (te były też IMO ciut lepsze na suchym).
Była też okazja na dokładne sprawdzenie felgi, która ostatnio oberwała – bez najmniejszych szkód na kondycji/geometrii felgi





a dosłownie pół godziny później była możliwość pobieżnego sprawdzenia zachowania opon na mokrym, bo zrobiło się tak:


Krótki dystans więc bez poważniejszych wniosków ale na dynamicznym zjeździe z ronda (wiecznie brudnego a więc i bardzo śliskiego jak się robi mokro) ESP ledwie się zaświeciło gdzie na poprzednich oponach miało sporo do roboty, więc poprawa jest i to wyraźna
Była też okazja na dokładne sprawdzenie felgi, która ostatnio oberwała – bez najmniejszych szkód na kondycji/geometrii felgi

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1183 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Zastanawiam się właśnie nad kupnem takich opon, rozumiem że polecasz
lepsze od UNIROYAL rainsport? Cenowo niewiele droższe więc może się skuszę :p
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości