Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 5 cze 2016, 23:40

Pewnie gdyby to była zwykła felga to już by dawno była pogięta... Polecisz ten QD1 od ADBL? Bo skończył mi się morning dew od SG i musze coś zakupić, a chciałbym kupić już coś konkretnego :D ktoś mi wspominał od QD o AUTOGLYMA...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Weelkoo » 5 cze 2016, 23:59

xRafalx napisał(a):Polecisz ten QD1 od ADBL? Bo skończył mi się morning dew od SG i musze coś zakupić, a chciałbym kupić już coś konkretnego


a efekt wizualny zbliżony do Morning Dew – czyli dobry, kropelki chyba trochę lepsze :) Do tego IMO łatwiejszy w aplikacji i wydaje mi się, że mniej kurz ciągnie – za to SG jak dla mnie ładniej pachnie (tu trochę byduniowo jest) ;) No i butlę zasysa wraz z ubywaniem środka :P IMO można brać – cena/jakość OK. Ja mam pełną butlę SG, tego QD1 i AF Finale – każdy daje radę <spoko> AF mi się kończy i chyba następnym razem sięgnę na próbę po Zymöl Field Glaze albo Poorboy's Spray & Gloss (ten drugi cenowo wychodzi bardzo OK w dużej butli, Zymöl trochę straszy bo prawie 90 za niecałe 250ml) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez zelka » 6 cze 2016, 09:07

Weelkoo napisał(a):Ponownie, auto puste (tylko z kierowcą) – ehhh

Czyli gwint schodzi na dalszy plan?
Weelkoo napisał(a):A dziś Panowie katastrofa!

Co za dziad... Wielokrotnie się z takimi spotykam jeżdżąc po dość ciasnych łukach, pół biedy, że krawężników u mnie nie ma. Szkoda felg, psia mać... Mimo to i tak mam na nie chrapkę. <diabełek>
Weelkoo napisał(a):impregnację uszczelek gumowych drzwi

Używasz sztyftu do impregnacji uszczelek czy coś innego?
Weelkoo napisał(a):dwa prosto z patelni (OnePlus)

Nie wiem czy wspominałem, ale tu plusujesz – mam ten sam telefon. :D (ile to musiałem się starać, żeby dostać zaproszenie...). U mnie bateria powoli klęka po 2 latach, ale nie oszczędzam go.

Co do środków a ADBL mogę polecić. Kilka posiadam i sprawdzają się wyśmienicie. Vampire Liquid nie zasycha na felgach ani karoserii jak co niektóre. Obecnie też przymierzałem się do QD właśnie od SG bądź ADBL i teraz wiem, że przetestuje tym czym obecnie Ty machasz.

Nawet zdjęcia z telefonu można zgłaszać do konkursu w Twoim wykonaniu. <ok>
Działeczka i pucowanie w Twoim cotygodniowym wydaniu jak zwykle super.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Weelkoo » 6 cze 2016, 13:53

zelka napisał(a):Używasz sztyftu do impregnacji uszczelek czy coś innego?


1Z Einszett Gummi Pflege Stift i Autoland Uszczelka Nano+ – to mam i używam ;)

zelka napisał(a):Czyli gwint schodzi na dalszy plan?


chodzi za mną cały czas ale za każdym razem wychodzi na to, że musiałby siedzieć na co dzień tak jak teraz lub minimalnie niżej tylko – a potrzebowałbym zjechać o te 2~3cm. O ile na wakacje czy zimą nie widzę problemu podnieść auto to tu przy tych 2~3 cm i np. 4~5 osobach na pokładzie (co się zdarza często) nie wjadę do Galerii, nie dojadę na działkę, ba – być może nie wyjadę nawet z garażu (choć tu pikuś, wszyscy mogą wsiąść poza garażem :D ). A kręcenie w dół na jakieś zloty czy spoty – IMO bez sensu, ma być "static drop" a nie "sporadic drop" ;)

Gdybym znalazł taniej (albo chociaż w takich cenach ale w EU, żeby VAT, cło i droga wysyłka odpadły) dokładki M'z Custom to by mnie tak nie męczył :P

zelka napisał(a):Nawet zdjęcia z telefonu można zgłaszać do konkursu w Twoim wykonani


nie przesadzajmy, toż to paździerz <nie powiem> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez Yoki » 6 cze 2016, 13:59

To może trzeba pomyśleć o Air ride?
A jeżeli tylko static i problem jest z pojedynczym przejazdem to jest specjalna instalka do podnoszenia gwintu (sam zamierzam się temu przyjrzeć w przyszłości). Nas stronie http://www.mapet-tunig.com widziałem.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Weelkoo » 6 cze 2016, 14:10

Yoki napisał(a):To może trzeba pomyśleć o Air ride?


odpada przy moich wakacyjnych trasach. A PLS widziałem – to wykracza już poza akceptowalny budżet grubo (koszt gwintu + kolejne 4,5~5k na PLS...) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez zelka » 6 cze 2016, 20:05

Weelkoo napisał(a):odpada przy moich wakacyjnych trasach.

Aż tak niewygodny jest? Ludzie podróżują na tym tysiące kilometrów, chudy u Nas jeździ i (chyba) nie narzeka. :P
Weelkoo napisał(a):dokładki M'z Custom to by mnie tak nie męczył

A u Nas w PL magicy nic takich nie ogarną?
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Weelkoo » 6 cze 2016, 20:47

zelka napisał(a):Aż tak niewygodny jest?


nie, ale nie wyobrażam sobie nawet małej awarii (a te się zdarzają, w szczególności jak auto używane cały rok) np. na Sycylii czy powiedzmy w północnej Szwecji – auto uziemione, ogarnąć nie ma kto na miejscu... ;)

zelka napisał(a):A u Nas w PL magicy nic takich nie ogarną?


badam temat, ew. alternatywą są dokładki jak miał DanielQuattro:

ImageUploadedByTapatalk1435502762.356664.jpg


ale M'z Custom z projektu Mazdaspeed bardziej do mnie przemawiają (choć z drugiej strony te masywniejsze zgubią więcej na wysokości)...

04-7.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez em_dzej » 6 cze 2016, 20:55

AloHa

Dokładki sa extra o takich własnie myślę <czarodziej>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Danmazda » 6 cze 2016, 21:40

Nie przemawia do mnie taka opcja z progami <oczy>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez zelka » 6 cze 2016, 21:42

Weelkoo napisał(a):nie, ale nie wyobrażam sobie nawet małej awarii

Czyli problem tyczyłby się też w przypadku aut, które seryjnie mają pneumatykę (patrz np. Audi, Mercedes). No, ale to fakt, nie wszędzie są magicy, którzy ogarną to na miejscu, rozumiem Cie.

Co do dokładek – nie wiem czemu, ale kompletnie mi się jakoś nie widzą. :| Ani jedne, ani drugie... Tym bardziej dawałbym je po długości takie same, bez tych wycięć.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Weelkoo » 6 cze 2016, 22:40

zelka napisał(a):Czyli problem tyczyłby się też w przypadku aut, które seryjnie mają pneumatykę


nie do końca, bo nie dość, że skala problemu jest inna niż przy zestawach DIY to jednak części ogólnie dostępne, nawet jak trzeba czekać chwilę na ściągnięcie a i magików bez porównania więcej – w przypadku poduszek i okuć na zamówienie itp. jest zdecydowanie gorzej. Tym bardziej, jak jeszcze AR ustawisz tak by kładł się całkiem. W każdym razie – nie dla mnie, nie do jedynego samochodu jaki mam i użytkuję na okrągło.

Co do dokładek, mi się podobają te boczne ;) W całości wygląda to tak i o ile przód jeszcze przyzwoicie nawet to już tył mi się całkiem nie podoba – no ale nad tyłem nie myślę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Świetne dokładki (najładniejsze chyba) miał DAMD w wersji prototypowej – w wersji finalnej dokładki progów nie wyglądają już tak fajnie a cena i dostępność jeszcze gorsza niż w przypadku M'z Custom:

Obrazek
Obrazek

ale je chyba najłatwiej było by ogarnąć w wersji DIY (ba, EZ-Lip by podobnie wyglądał) i te dokładki tylnego zderzaka są fajne również – dyskretne a jednak robią różnicę ;) No i z EZ-Lip na przodzie chyba najlepiej by się zgrały także może w tym kierunku pójdę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez zelka » 7 cze 2016, 12:03

Weelkoo napisał(a):Świetne dokładki (najładniejsze chyba) miał DAMD w wersji prototypowej

Faktycznie, te już wyglądają dla mnie o wiele ciekawiej.

Co do AR to mnie zasmuciłeś. Nie robię nic przy aucie, odkładam każdy grosz i chciałem uderzyć do Chudego (bądź jakiegoś innego magika – najbliższej mam chyba do Jakuba aka. Musk) porozmawiać "co, gdzie, jak, za ile i czemu tak drogo". :P Gwintu nie chcę na pewno. Co chwilę odkręcać koła żeby zejść lub podnieść – dla mnie to udręka.
Weelkoo napisał(a):W każdym razie – nie dla mnie, nie do jedynego samochodu jaki mam i użytkuję na okrągło.

U mnie wygląda to tak samo lecz głównie to wkoło komina latam, bo codziennie ta sama droga do pracy. Jedynie mogę rzec, że nie podróżuję autem poza granice naszej kochanej Polski.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez torek » 7 cze 2016, 12:14

tego typu dokładki są strasznie popularne za oceanem w MPSach.. ale do mnie też jakoś to nie przemawia... niby to taki trochę DTM... ale jakoś taki brak spójności się robi.. coś nienaturalnie sterczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 782 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Weelkoo » 10 cze 2016, 13:44

kolejna paczka dotarła, tym razem nowe opony letnie <faja> do samego końca były dylematy co do rozmiaru i wyboru konkretnego modelu, finalnie Continentale SportContact 6 porzuciłem i zostałem przy pierwotnym typie czyli Dunlopach Sport Maxx RT 2 w rozmiarze identycznym jak aktualne opony czyli 235/35R19 <spoko>

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez zelka » 11 cze 2016, 06:37

Jedne z cichszych opon w tych pieniążkach. :) Aczkolwiek przy ubogim bieżniku są już dość hałaśliwe. U mnie właśnie się kończą (model taki sam) i jest tragedia. Testy opon to powinni przeprowadzać w testach 5-10kkm, bo te początkowe wartości mogą się różnic.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Weelkoo » 11 cze 2016, 07:12

zelka napisał(a):U mnie właśnie się kończą (model taki sam)


Nie ten sam ;) podobno 2 są zauważalnie lepsze to może i to poprawili. Szwagier też ma już na wykończeniu w Mondeo i zwiększonego hałasu nie zauważył, no ale rozmiar też inny (brat też ma w 3 zresztą ale on ma roczne więc bieżnika jeszcze sporo). Zobaczymy, nie ukrywam że hałas wraz z mniejszym zużyciem bieżnika i niby lepszym rantem ochronnym były powodem wyboru RT 2 zamiast SportContact 6, także jak będą hałasować to zadowolony nie będę ;)
Montaż prawdopodobnie we wtorek dopiero, bo wulkanizator nie ma czarnych odważników :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez zelka » 11 cze 2016, 17:31

Weelkoo napisał(a):Nie ten sam

Ah, faktycznie. Mam "jedynki". :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Weelkoo » 14 cze 2016, 17:04

no i Dunlopy założone ;) trochę bardziej "mięsiste" są niż Fuldy (które wydawały się minimalnie naciągniete) i solidny rant ochronny mają, na szybko cichsze na cichych asfaltach i wydają się bardziej komfortowe. Wpadły też czarne dekielki ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a dosłownie pół godziny później była możliwość pobieżnego sprawdzenia zachowania opon na mokrym, bo zrobiło się tak:

Obrazek
Obrazek

Krótki dystans więc bez poważniejszych wniosków ale na dynamicznym zjeździe z ronda (wiecznie brudnego a więc i bardzo śliskiego jak się robi mokro) ESP ledwie się zaświeciło gdzie na poprzednich oponach miało sporo do roboty, więc poprawa jest i to wyraźna :) zresztą te Fuldy na mokrym trzymały słabiej niż np. Rainsporty (za to na suchym zdecydowanie lepiej) czy moje poprzednie Vredesteiny (te były też IMO ciut lepsze na suchym).

Była też okazja na dokładne sprawdzenie felgi, która ostatnio oberwała – bez najmniejszych szkód na kondycji/geometrii felgi <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1183 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez LooKasH8 » 14 cze 2016, 17:07

Zastanawiam się właśnie nad kupnem takich opon, rozumiem że polecasz :) lepsze od UNIROYAL rainsport? Cenowo niewiele droższe więc może się skuszę :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy