Dopisano Pn, 6 cze 2016, 16:57:
[quote="Andrzej414"]Wystarczy żeby się tylko domykał. Powiem tak. Ja jak wkładałem ten zawór z powrotem do przepustnicy to zawór mi wisiał ponad korpus przepustnicy około 3mm no może 4. Więc około tyle ustaw śrubę by wisiał w takiej odległości a następnie palcem przyciśnij do przepustnicy i przykręć śrubami. I to na tyle. Czy to jest mocno słabo? Moim zdaniem umiarkowanie.[/quot
Chyba nie udało mi się dokładnie ustawić tego zaworu bo po odpaleniu miałem obroty na 2100 i nie spadały w dol. Nie bardzo rozumiem opis ile wisiał Ci ten zawór, chodzi Ci o grzybka ze luzu do domknięcia miał 3-4mm?
Dopisano Pn, 6 cze 2016, 17:39:
I dodam że w trybie serwisowym też faluja obroty..
Dopisano Pn, 6 cze 2016, 19:06:
I jeszcze jedno jak wypialem silniczek krokowy to auto prawie zgasło i falowaly obroty na takich bardzo niskich prawie od zera do tak około 300-400.