Mazda6 GG LF-DE '03 SPORT by Kris
1, 2
Madzia cudna .Fajnie ,że ją tak dopieszczasz i dbasz o porządne umiejętności kierowcy . Mam nadzieję ,ze będę miał okazję obejrzeć na żywo . Powodzonka i bezawaryjnej eksploatacji
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJCIK29 napisał(a):dbasz o porządne umiejętności kierowcy
Mianowicie ? Rozwin temat bo nie skumalem
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy , masz ta książkę na zdjęciu obok K2 do czyszczenia gaźników, więc myślę że ją czytasz lub już przeczytałeś
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJCIK29 napisał(a):jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy , masz ta książkę na zdjęciu obok K2 do czyszczenia gaźników, więc myślę że ją czytasz lub już przeczytałeś
Aaa o to chodzi przyznam ze dosc ciekawa ksiazka. Szczegolnie watki o wyprawach Gran Turismo z klubem Holka.. marzenie
Jak ktos slyszal o tym to wie o czy mowie
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
Dwa lata tu nie zaglądałem
Informacyjnie (odpukać) Mazda od zakupu w 2013 roku nie była na warsztacie – nie liczę przeglądów i wymiany oleju, opon. W porównaniu do poprzedniego auta jest to dla mnie nieprawdopodobne! Uwielbiam to auto
Informacyjnie (odpukać) Mazda od zakupu w 2013 roku nie była na warsztacie – nie liczę przeglądów i wymiany oleju, opon. W porównaniu do poprzedniego auta jest to dla mnie nieprawdopodobne! Uwielbiam to auto
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
No to podziel się swoimi tajniki jak tego dokonałeś Pewnie więcej użytkowników chciałoby poznać tajne sposoby użytkowania auta omijając szerokim łukiem warsztaty
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Najpewniej trafiłem na bardzo zadbany egzemplarz. A po za tym:
– Dużo hamuję silnikiem
– Na dziurach powoli
– Nie hamuję na dziurach, tylko zawsze odpuszczam pedał w momencie najazdu na dziurę
– Do pracy na szczęście droga prosta jak stół
– Nie szaleję w zakrętach
– Codziennie przejeżdżam min. 40 km
– Pilnuję olejów, filtrów
– Zawsze przy zmianie wyważam koła
Generalnie byłoby na tyle – nic nadzwyczajnego
– Dużo hamuję silnikiem
– Na dziurach powoli
– Nie hamuję na dziurach, tylko zawsze odpuszczam pedał w momencie najazdu na dziurę
– Do pracy na szczęście droga prosta jak stół
– Nie szaleję w zakrętach
– Codziennie przejeżdżam min. 40 km
– Pilnuję olejów, filtrów
– Zawsze przy zmianie wyważam koła
Generalnie byłoby na tyle – nic nadzwyczajnego
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
kris_zabrze napisał(a): Mazda od zakupu w 2013 roku nie była na warsztacie
I tak ma być po wsze czasy
Życzę zadowolenia z jazdy bezawaryjnej.
Dzień dobry
Pozdrawiam Was po kolejnych 4 latach od ostatniego wpisu. Z moją Mazdą już jestem w sumie 7 lat.
Piszę ponieważ osiągnąłem kolejny krok milowy – 100 000 km przejechanych przeze mnie tym samochodem!
Do 92 000 samochód był całkowicie bezawaryjny – zero! kompletnie nic się nie zepsuło! Ukłony w stronę Japończyków i ich doskonałego montażu.
Od 92 000 musiałem wykonać następujące naprawy:
– Wymiana łożyska z przodu od strony kierowcy
– Wymiana Sondy Lambda
no i następne w kolejce są wtryskiwacze do gazu
Przez cały ten okres od 2013 roku Mazda przeszła ze mną naprawdę wiele – zakończenie jednych studiów, rozpoczęcie i zakończenie kolejnych, awanse w pracy, budowę i przeprowadzkę do domu. Przez te wszystkie ważne wydarzenia ona zawsze ze mną była i nigdy mnie nie zawiodła
Mechanicznie auto dalej jest w bardzo dobrej kondycji. Niestety jeżeli chodzi o karoserię to tutaj jest znacznie gorzej. Nadkola z tyłu zostały wręcz zjedzone – dużo też w tym mojej winy, że zaniedbałem zamiast ratować. Czasami są w życiu inne priorytety. Zepsuł się również wyświetlacz z radia/klimy. A tak poza tym to nic.
To były najlepiej zainwestowane pieniądze w życiu!
Co pewien okres przychodzi w życiu taki czas, że trzeba coś zmienić i powoli czas Mazdy w moich rękach dobiega końca – niemniej jednak auto zostaje przed domem i będzie nim jeździła moja narzeczona.
Ja planuję zmianę i tutaj mam dwa typy na następcę (oczywiście zostaję w klimatach azjatyckich):
– Mazda 6 po 2015 r. z silnikiem benzynowym 2,5 l
– Kia Stinger z silnikiem benzynowym 2,0
Zobaczymy co przyniesie czas
Pozdrawiam Was po kolejnych 4 latach od ostatniego wpisu. Z moją Mazdą już jestem w sumie 7 lat.
Piszę ponieważ osiągnąłem kolejny krok milowy – 100 000 km przejechanych przeze mnie tym samochodem!
Do 92 000 samochód był całkowicie bezawaryjny – zero! kompletnie nic się nie zepsuło! Ukłony w stronę Japończyków i ich doskonałego montażu.
Od 92 000 musiałem wykonać następujące naprawy:
– Wymiana łożyska z przodu od strony kierowcy
– Wymiana Sondy Lambda
no i następne w kolejce są wtryskiwacze do gazu
Przez cały ten okres od 2013 roku Mazda przeszła ze mną naprawdę wiele – zakończenie jednych studiów, rozpoczęcie i zakończenie kolejnych, awanse w pracy, budowę i przeprowadzkę do domu. Przez te wszystkie ważne wydarzenia ona zawsze ze mną była i nigdy mnie nie zawiodła
Mechanicznie auto dalej jest w bardzo dobrej kondycji. Niestety jeżeli chodzi o karoserię to tutaj jest znacznie gorzej. Nadkola z tyłu zostały wręcz zjedzone – dużo też w tym mojej winy, że zaniedbałem zamiast ratować. Czasami są w życiu inne priorytety. Zepsuł się również wyświetlacz z radia/klimy. A tak poza tym to nic.
To były najlepiej zainwestowane pieniądze w życiu!
Co pewien okres przychodzi w życiu taki czas, że trzeba coś zmienić i powoli czas Mazdy w moich rękach dobiega końca – niemniej jednak auto zostaje przed domem i będzie nim jeździła moja narzeczona.
Ja planuję zmianę i tutaj mam dwa typy na następcę (oczywiście zostaję w klimatach azjatyckich):
– Mazda 6 po 2015 r. z silnikiem benzynowym 2,5 l
– Kia Stinger z silnikiem benzynowym 2,0
Zobaczymy co przyniesie czas
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości