Czateria...cd
Gib napisał(a):buczos napisał(a): Myślisz że MPSy zrównają się cenami z mzr-cd? sportowe wersje danych modeli zawsze będą droższe od standardowych...
Złapałeś go Giba
Buczos wiesz jaka jest różnica między MZR-CD a MPS, jakies 110KM
Niestety DCI GT i PB GT to tylko 22km?
Zresztą nie obraźcie się ale L3 GT jest tak sportowa jak hulajnoga
sq2jul napisał(a):nemi napisał(a):(czyli prąd dostaną z tego samego miejsca)
Na mój chłopski rozum obciążasz x2 taki sterownik pod względem prądowym. Pytanie ile wydoli taki sterownik?
Sterownik jest na ponad 100W. Generalnie wszystko jest dobrane z zapasem na taśmę 5 m, którą chcę podzielić na dwa odcinki – 2,7 m i 0,8 m (reszta zakończy żywot na strychu). Oba kawałki mają świecić tak samo.
Na mój rozum będzie działać świetnie, ale na tych rzeczach znam się jak swinia na kompasie. Dlatego pytam, zanim zmarnuję któryś z elementów...
Gib napisał(a):a czy ceny DCI GT i PB GT nie mają szans się zrównać?
nie piszę że nie mają szans, napisałem "wątpię" bo takie mam zdanie, ponad pół roku śledziłem rynek, szukałem różnych wersji, więc chyba co nie co mogę powiedzieć
Hmmm 205 konny GT to powiedzmy "niby" flagowy model laguny GT , i obecnie popyt jest taki, że ludzie z chęcią dadzą więcej za taką właśnie wersję niż DCi, a ceny kształtuje rynek jak powiedział Johnny, tak? Może przyczyną jest to że ten najmocniejszy Dci 17kilka koni miał chyba jakieś problemy, ale jakie to nie wiem (z panewkami?), obiło mi się o uszy tylko, więc nie potwierdzam.
Może i cena się zrówna, ja bazując na obecnym popycie wersji PB wątpię
Nie wiem natomiast co ma ilość generacji do tego. W lagunie GT był w dwóch generacjach, w dwójce i trójce
Dopisano 24 maja 2016 23:26:
bieski napisał(a):Buczos wiesz jaka jest różnica między MZR-CD a MPS, jakies 110KM
Nie wiem. a co to MPS ?
OK. Przykład dałem trochę z d. – generalnie chciałem podkreślić coś innego ale ok. Chciałem usunąć to porównanie ale GIP był szybszy i zdążył zacytować
bieski napisał(a):Niestety DCI GT i PB GT to tylko 22km?
205-175-> 30km, co i tak jest różnicą nie wielką ale jest.
bieski napisał(a):Zresztą nie obraźcie się ale L3 GT jest tak sportowa jak hulajnoga
Jeżdziłeś czy słyszałeś ?
Porównując zwykłą wersję LIII (nie GT) do GT – tak jest sportowa (inne zawieszenie-dość twarde, 4control, lepsze fotele). Porównując MPS do L3 GT -jasne, wypada dość blado. Ale tego chyba tłumaczyć nie muszę
Dominator napisał(a):Ja z kolei nie wydawał bym wszystkiego siana na samochód i to używany
Podzielam zdanie kolegi:) auto to tylko blacha tracąca na wartości
Laguna III jest fajnym samochodem "za te pieniądze" bazując na bardzo xujowej opini swojej poprzedniczki ma dużo większą utratę wartości niż powinna stając się prawdziwą okazją swojej klasy wśród używanych, podobnie zresztą jak AR159 w dieslu. Natomiast świadomość społeczna w tej materii wzrasta stąd ceny najbardziej pożądanych wersji 4control są mimo wszystko dość wysokie. I to jest tyle. Czy to jest auto bardziej sportowe od paska czy a4 b6 2.0 tfsi nie wiem, nie jeździłem. Osobiście na allegro szukałem poliftowej dwójki, za około 13-14k z tym motorem, znalazłem to wrzuciłem do oceny, czy mam ogromną ochotę nie tylko wydać cały budżet na ten akurat samochód jednocześnie się zadłużając, nie wiem. Wiem że ludzie mają więcej zobowiązań niż ja i jakoś żyją więc rata kredytu 500zł miesięcznie może by mnie aż tak nie zabiła, stąd rozważam różne opcje nawet te ponad posiadany obecnie budżet.
Stała pod ścianą prężąc kakao

Ale rozumiem ... ludzie różnie rozumieją sport. Jedni myśląc sport widzą atletów na stadionie, a drudzy mówią że uprawiają sport bo w związku z postanowienie noworocznym kupili sportowe obuwie, spotowe ciuchy, zainstalowal sportowe aplikacje w swoim smartfonie i przebiegli już łącznie 7km przez te blisko pół roku.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Nie miałeś się przejechać żeby moc poczuć tylko żeby wykręcić rekordowy czas przyspieszenia do 60 mph, o ile pamiętam.
Szukam spokojnie już kilka miesięcy, kilka macałem, ścierają się różne pozornie wzajemnie się wykluczające koncepcje a nic mnie nie porwało na tyle mocno żebym wyłożył kasę i był do końca przekonany że to właśnie to
Chyba że mi się opel złamie albo pasek puści to wtedy będzie kupowanie na szypko 
Szukam spokojnie już kilka miesięcy, kilka macałem, ścierają się różne pozornie wzajemnie się wykluczające koncepcje a nic mnie nie porwało na tyle mocno żebym wyłożył kasę i był do końca przekonany że to właśnie to
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio edytowano 25 maja 2016, 08:38 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Przyspiesza dużo lepiej, jak każde auto z automatem i napędem na 4 koła które ma 300+ KM, bardzo powtarzalne wyniki robi bo zadanie kierowcy polega na nieprzywaleniu w nic i wciskaniu gazu.
Lista aut którymi się interesowałem do tej pory:
Alfa Romeo 159
Audi A4 B5/B6, A6 C5, A8 D2
BMW 3 E46 / 5 E39
Cadillac CTS
Citroneo C5
Daewoo Leganza
Fiat Croma
Ford Mondeo III/IV
Honda Accord
Jaguar X-Type
Mazda RX8
Mitsubishi Eclipse III
Opel Astra H, Vectra C, Signum
Piżok 407
Pontiac Grand Prix, Firebird
Renault Laguna II/III
Saab 9-3 II/ 9-5
Toyota Camry, Celica
VW Passat B5
Volvo V40, V50, 850, V70 I, V70 II, S60, 960
Lista aut którymi się interesowałem do tej pory:
Alfa Romeo 159
Audi A4 B5/B6, A6 C5, A8 D2
BMW 3 E46 / 5 E39
Cadillac CTS
Citroneo C5
Daewoo Leganza
Fiat Croma
Ford Mondeo III/IV
Honda Accord
Jaguar X-Type
Mazda RX8
Mitsubishi Eclipse III
Opel Astra H, Vectra C, Signum
Piżok 407
Pontiac Grand Prix, Firebird
Renault Laguna II/III
Saab 9-3 II/ 9-5
Toyota Camry, Celica
VW Passat B5
Volvo V40, V50, 850, V70 I, V70 II, S60, 960
Ostatnio edytowano 25 maja 2016, 08:57 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
buczos napisał(a):Chyba się nie dogadamy2.0T PB a DCi to dwa różne hmm.. może nie samochody ale silniki i ich charakterystyki na pewno.... Wątpię żeby ceny GT zrównały się po kilku latach z DCi
Właśnie, silniki. Auto na aukcji jest zwykłą L3 z belką z tyłu, żadnym 4C itp. Nawet nie ma pakietu stylistycznego. Stąd różnica na poziomie 4 tyś jest absurdem IMHO.
Nie pisałem że się zrówna, ale różnica która powiedzmy jest widoczna z czasem ulegnie "zatarciu" w sensei zmniejszeniu i decydować będzie stan auta a nie sam silnik.
GT czy będzie w PB czy w ON na pewno będzie droższa od wersji "cywilnej".
..::Born To Rise Hell::..
Gib napisał(a):A jaka jest twoja definicja sportowego auta, czy Hyundai Genesis Coupe już nim jest czy dopiero i20 WRC?
Odwracasz kota ogonem ... Gen Coupe choć asiruje to raczej sportowym bym nie nazwał – bardziej podchodzi pod GranTurismo. Daleko mu do zdecydowanie sportowego 370Z.
Moja definicja nie jest sztywna i wele aut zaciera jej granice, ale Lagunie daleko nawet do tego. Jeździłem L3 Coupe i nie spodobało mi się. Pod względem prowadzena przeciętny Focus 1 gen. jest bardziej "sportowy". Podejrzewam że w GT lepiej nie jest.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Z 4control jest nieporównywalnie lepiej. Mimo wszystko – jeśli w tej samej budzie jeździ 3.0D to raczej buda sportowa nie jest 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Bimbak, a ja natomiast jeździłem obniżoną trójką (na twardych springach HR) 3 lata, wcześniej protege też obniżonym i twardym, a teraz laguną i jeżeli chodzi o twardość zawieszania w lagunie to mógłbyś się zdziwić
Ludzie generalnie narzekają nawet na twardość zawiechy w wersjach GT, bo kupując lagunę myśleli o komforcie a tu ku*pa... twardo.
Kombi to kombi, długie, ciężkie... Na pewno buda nie jest sportowa ani do sportowej nie aspiruje
natomiast jeżeli chodzi o prowadzenie to wersja GT prowadzi się bardziej "sportowo" od cywilnych, ale na oczywiście na żaden KJS się nie nadaje
Kwestia podejścia do tematu, ostatnio jak byłem jako widz na krętym, parkingowo-ulicznym KJS to seicenta robiły lepsze czasy niż EVO czy Subaru
co nie oznacza że subaru jest mniej sportowym niż seicento 
a i taki filmik. Nie wiem na ile to jest marketingowa propaganda a na ile prawdziwy test, ale skoro na takim tescie 4 control dorównuje prosiakowi to chyba z prowadzeniem nie jest tak źle co nie?
Kombi to kombi, długie, ciężkie... Na pewno buda nie jest sportowa ani do sportowej nie aspiruje
Kwestia podejścia do tematu, ostatnio jak byłem jako widz na krętym, parkingowo-ulicznym KJS to seicenta robiły lepsze czasy niż EVO czy Subaru
a i taki filmik. Nie wiem na ile to jest marketingowa propaganda a na ile prawdziwy test, ale skoro na takim tescie 4 control dorównuje prosiakowi to chyba z prowadzeniem nie jest tak źle co nie?
Ostatnio edytowano 25 maja 2016, 09:12 przez buczos, łącznie edytowano 1 raz
buczos napisał(a):Na forum laguny często piszą
A na forum Mazdy chcą cię zjeść jak napiszesz że M6 1gen. z początku produkcji 2002-2004 warta jest ok. 10kzł (i za tyle spokojnie kupuje się auta w przynajmniej dobrym stanie). Bo sami zapłacili po 15-17 i wg nich wszystko tańsze to złom i w DE jest drożej

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości