Witam. Posiadam Mazde 6 2.0 136Km 2003r.
Mam problem, ponieważ śruba od kolektora wydechowego przy dokręcaniu urwała się na początku gwintu i nie ma możliwości jej usunięcia. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Pozdrawiam
Urwana śruba w bloku silnika
Strona 1 z 1
To jest stary kolektor wylotowy który musiałem zmienić i to jest te miejsce zaznaczone na obrazku. Na chwile obecną mogę tylko takie zdjecie wysłać. Jezeli chodzi o wygląd szpilki to bede mogl dopiero jutro podesłać fotkę.
Odwiercenie tego z wolnej ręki będzie wyzwaniem. Zapewne będzie konieczne zastosowanie szpilki i dwóch średnicach, gdyż wkręcisz w zrobiony otwór oryginalnej.
Kiedyś mnie opowiadano historię z podobnym problemem w jakimś vanie.
Koszt zakupu kątowej wiertarki był mniejszy, niż wyciąganie silnika.
To było ze 20 lat temu.
W Twoim przypadku najwyżej głowica do demontażu i wiertarka stołowa/pionowa.
Kiedyś mnie opowiadano historię z podobnym problemem w jakimś vanie.
Koszt zakupu kątowej wiertarki był mniejszy, niż wyciąganie silnika.
To było ze 20 lat temu.
W Twoim przypadku najwyżej głowica do demontażu i wiertarka stołowa/pionowa.
To juz by było mniej ryzykowne bo uszczelka pod głowica jest montowana i dokręcana fabrycznie pewnie przez jakies maszyny a jak mi zrobi to jakis miejscowy znachor czy w jakimś poważniejszym warsztacie to nie wiadomo czy jej po prostu nie wydmucha czy cos w tym stylu.
Wykrecona szpilka samodzielnie. Wiertełko wykrętak i po sprawie
co prawda było troche strachu z uszkodzeniem głowicy ale na szczęscie udało sie bez problemów. Do nawiercenia uzyłem tulejki z wywierconą dziurką na środku dzieki czemu w miare równo udało sie wywiercic otwór.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6