Opony i felgi
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
umiejętne parkowanie spoko, tylko czasem kobieta będzie przemieszczać się Magdaleną, a wiadomo jak to bywa:) rymko, no właśnie rexy mają za małe et na 225/45/ no i koło jest za duże, a 215 na 8 calowej feldze mi się nie podoba, robi się już naciąg za którym nie przepadam:) opona będzie 225/40, na feldze 7,5, et 60, rezygnuje z rexów na rzecz Mazdowskich
i wtedy -30mm , i nie ma prawa nic trzeć, nawet przy butli, pełnym baku,i komplecie pasażerów:)

Wilson napisał(a):, i nie ma prawa nic trzeć
Chyba, że z drugiej strony o amortyzator
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
jeżeli zmieniłeś felgę z mniejszą szerokością to czemu nie 215 opona to wyjdzie tylko na korzyść 
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Dla mnie 225 to bezsens w takim słabym silniku jaki ma Mazda. Może w MPSie by można założyć taki szeroki kapeć, ale nie w LFie. Mnie się najlepiej z 205 szerokością opony prowadziło autko. Niestety na 18" nie ma sensownych opon z 205 szerokością 
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
225 jest najbardziej polecana do 7,5, jest tańsza, i jakoś spokojniej będę spał gdy kobieta będzie parkować
a jak będzie o amory przycierać to 10mm dystans, i z et 60 będzie et 50
chyba lepsze to niz rolowanie rantów, chyba że znajdę gdzieś felgę 7,5j z et 55, ale to jak ze świecą szukać, to wydaje mi sie że znalazłem jakiś kompromis.

Po niemalże dwóch sezonach użytkowania opon Fulda Sportcontrol staje przed wyborem nowych. Co prawda bieżnika w starych Fuldach wystarczyłoby jeszcze na dwa, lecz zostały niestety kilkakrotnie zadarte na krawężnikach, co podkleiłem, no i ostatnio trafił się blachowkręt... W perspektywie długa trasa przede mną więc postanowiłem wymienić "atakując" tym razem klasę premium. Wstępnie wytypowałem:
Continental Sport Contact 5 215/45W17 (91)
Dunlop Sport Maxx RT 215/45Y17 (91)
Michelin Pilot Sport 4 215/45Y17 (91)
Jako że jeszcze nie miałem przyjemności z wyżej wymienionymi, chętnie zdam się na opinie doświadczonych kolegów.
Priorytetem są dla mnie odpowiednio w kolejności:
Rant ochronny;
poziom hałasu;
odporność na uszkodzenia;
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Ps.: Ta ostatnia chyba odpada, bo to nowy model i chyba niewiele jeszcze wiadomo...
Continental Sport Contact 5 215/45W17 (91)
Dunlop Sport Maxx RT 215/45Y17 (91)
Michelin Pilot Sport 4 215/45Y17 (91)
Jako że jeszcze nie miałem przyjemności z wyżej wymienionymi, chętnie zdam się na opinie doświadczonych kolegów.
Priorytetem są dla mnie odpowiednio w kolejności:
Rant ochronny;
poziom hałasu;
odporność na uszkodzenia;
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Ps.: Ta ostatnia chyba odpada, bo to nowy model i chyba niewiele jeszcze wiadomo...
- Od: 19 sie 2014, 22:11
- Posty: 35 (1/0)
- Skąd: Londonabad, North Pakistan
- Auto: Mazda6 GJ SKYACTIV-G '16 2.0 165 KM Sport Nav 4dr
Mazda 6 GG, 1.8, 2007r
Ktoś może coś zaproponować
a może jakieś inne sugestie?
- Od: 19 sie 2014, 22:11
- Posty: 35 (1/0)
- Skąd: Londonabad, North Pakistan
- Auto: Mazda6 GJ SKYACTIV-G '16 2.0 165 KM Sport Nav 4dr
Mazda 6 GG, 1.8, 2007r
Ja jeżdżę drugi sezon na Dunlop Sport Maxx RT 205/50 93Y. Te opony na pewno spełnią jedno z Twoich oczekiwań jakim jest niski poziom hałasu.
. Rant możesz sobie zobaczyć tu:
viewtopic.php?f=332&t=142399&start=240
Co do odporności na uszkodzenia to się nie wypowiem, bo po pierwsze to ciężko zdefiniować, a po drugie nie uszkodziłem żadnej jeszcze.
viewtopic.php?f=332&t=142399&start=240
Co do odporności na uszkodzenia to się nie wypowiem, bo po pierwsze to ciężko zdefiniować, a po drugie nie uszkodziłem żadnej jeszcze.
Dzięki Petro za odpowiedź. Wezmę te Dunlopy 
- Od: 19 sie 2014, 22:11
- Posty: 35 (1/0)
- Skąd: Londonabad, North Pakistan
- Auto: Mazda6 GJ SKYACTIV-G '16 2.0 165 KM Sport Nav 4dr
Mazda 6 GG, 1.8, 2007r
małe pytanie :
muszę kupić komplet opon 18, jako że po remoncie zawieszenia nie zostało kasy aż tak wiele, to waham się pomiędzy :
Hankook Ventus Prime 3 k125
Nokian Z LIne
Uniroyal Rain Sport 3
mniej więcej są w podobnej cenie:)
Czy któraś z tych opon jest lepsza od pozostałych? Poczytałem różne fora i opinie w internecie, jednak ciężko wysnuć jeden poprawny wniosek o wyższości jednej opony nad drugą. W roku robię ok10-12 tysięcy km, gdzie i tak rozkłada się to na 2 auta. Ważne dla mnie żeby opona była stabilna i nie ginęła w oczach( nie ruszam "ze zrywu" chociaż zdarzy się przydepnąć mocniej
). W chwili obecnej najbardziej skłaniam się ku Hankookom, później ur3, i nokiany na końcu, bo nie znam tej marki.
Za wszelka pomoc będę bardzo wdzięczny.
muszę kupić komplet opon 18, jako że po remoncie zawieszenia nie zostało kasy aż tak wiele, to waham się pomiędzy :
Hankook Ventus Prime 3 k125
Nokian Z LIne
Uniroyal Rain Sport 3
mniej więcej są w podobnej cenie:)
Czy któraś z tych opon jest lepsza od pozostałych? Poczytałem różne fora i opinie w internecie, jednak ciężko wysnuć jeden poprawny wniosek o wyższości jednej opony nad drugą. W roku robię ok10-12 tysięcy km, gdzie i tak rozkłada się to na 2 auta. Ważne dla mnie żeby opona była stabilna i nie ginęła w oczach( nie ruszam "ze zrywu" chociaż zdarzy się przydepnąć mocniej

Za wszelka pomoc będę bardzo wdzięczny.
Ja miałem RainType a teraz mam RainSport 3.
Dobre oponki. Polecam.
Ale tak jak Dominator napisał. Podobna półka więc różnicy dużej nie będzie.
Dobre oponki. Polecam.
Ale tak jak Dominator napisał. Podobna półka więc różnicy dużej nie będzie.
Pany, jako że świeży jestem bo Moją 6 kupiłem dopiero przedwczoraj, wybaczcie za głupie pytania 
Czy jest gdzieś na forum zbiorcze info jakie felgi (ET i szerokość) można spokojnie pakować do M?
ewentualnie wątek gdzie można daną opcję zobaczyć na aucie? :
Czy jest gdzieś na forum zbiorcze info jakie felgi (ET i szerokość) można spokojnie pakować do M?
ewentualnie wątek gdzie można daną opcję zobaczyć na aucie? :

Opcja żeby zobaczyć na aucie jest, przeklikaj się przed dział nasze Mazdy
różne auta w różnych konfiguracjach kół.
Co do wielkości to gdzieś coś było ale z telefonu to nie znajdę tak łatwo
Możesz też spróbować np na stronie oponeo sprawdzić co oferują do auta
Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
Co do wielkości to gdzieś coś było ale z telefonu to nie znajdę tak łatwo
Możesz też spróbować np na stronie oponeo sprawdzić co oferują do auta
Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
dzięki, znalazłem w 1 poście tego wątka 
Aczkolwiek tyle jest już wersji opinii, że głupieję...
Chciałbym koło 16 cali żeby ładnie siadło – równo z karoserią. Zastanawiam się nad szerokością i et przy 16 calach... no nic, poszukam
dzięki!
Aczkolwiek tyle jest już wersji opinii, że głupieję...
Chciałbym koło 16 cali żeby ładnie siadło – równo z karoserią. Zastanawiam się nad szerokością i et przy 16 calach... no nic, poszukam
dzięki!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6