Mazda MX-3 EC KL-DE Turbo '94
Pierwsza dłuższa trasa zaliczona
olej docelowy po docierce wlany padlo na 10w60 valvo , 650 km zrobione z malutkim doladowaniem z racji na to ze taka trasa do najtanszych nie nalezy



- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
No to fajno że już sobie MXa hasa, to kiedy zaczynacie kręcić?
Za co te dyplomy?
aa no i oryginalny zbiorniczek wyrównawczy hehe
Za co te dyplomy?
aa no i oryginalny zbiorniczek wyrównawczy hehe

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
to byl zlot fanów mx-3
dostałem 1 miejsce za najladniejsze autko zlotu ;p
scigania nie bylo z racji na warunki ;p brak równej prostej ;p
no plany są w tym lub w przyszlym miesiącu pozegnac sie z mbc i z edisem wszystkie czesci do tego celu mam tylko szpeca do dzialania musze namówic do działania ;p
zobacze wtedy jak na ebc bedzie zachowywac sie wg , bo wydaje mi sie ze 38 mm to troszke za malo dla stabilnego doladowania ale wszystko wyjdzie w trakcie
butelka to taki spontan
skladalem kiedys autko na szybko i ten orginalny wyrównawczy nigdzie nie pasowal ;p wiec butelka wiertlo srednicy weza przewiercilem kapsla i jest;p lezy na mocowaniu ic tak ze jest zablokowana wiec sie nie przesówa i nic sie nie wylewa , jak widac perła jej smakuje 
scigania nie bylo z racji na warunki ;p brak równej prostej ;p
no plany są w tym lub w przyszlym miesiącu pozegnac sie z mbc i z edisem wszystkie czesci do tego celu mam tylko szpeca do dzialania musze namówic do działania ;p
zobacze wtedy jak na ebc bedzie zachowywac sie wg , bo wydaje mi sie ze 38 mm to troszke za malo dla stabilnego doladowania ale wszystko wyjdzie w trakcie
butelka to taki spontan
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Siema jako ze zima i caly czas cos sie dlubie to w koncu jakies konkrety, na zlocie mx zajalem pierwsze miejsce no ale jak wiadomo idealnie nie bylo, drzwi wgniecione , porysowany [jaki?] zderzak skutecznie psuły calosc...
Trzeba wiec bylo obudzic w sobie lakiernika ;D
Nastepnie strona mechaniczna ... budowa nowych kolektorów wydechowych na v-bandach , nowe większe wg ...e trakcie wiec zobaczymy co z tego wyjdzie
spawacz ze mnie nie jest ;D ale im wiekszy postep tym wychodzi lepiej
reszte trzeba robic na aucie

dodatkowo w planach jest przeróbka megasquirta tak aby sterowac cewkami a takze pozenic kompa z ebc
sa dwa rokowania na ten sezon albo bedzie stalo i sie nie wyrobie z racji wielu ruszonych tematów ;p
albo mam nadzieje uda mi sie wszystko ogarnac
pozdro
Trzeba wiec bylo obudzic w sobie lakiernika ;D




Nastepnie strona mechaniczna ... budowa nowych kolektorów wydechowych na v-bandach , nowe większe wg ...e trakcie wiec zobaczymy co z tego wyjdzie
spawacz ze mnie nie jest ;D ale im wiekszy postep tym wychodzi lepiej









reszte trzeba robic na aucie

dodatkowo w planach jest przeróbka megasquirta tak aby sterowac cewkami a takze pozenic kompa z ebc
sa dwa rokowania na ten sezon albo bedzie stalo i sie nie wyrobie z racji wielu ruszonych tematów ;p
albo mam nadzieje uda mi sie wszystko ogarnac
pozdro
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
grubo się dzieje .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
spawania kolektorów ciag dalszy.... ;D
flansza t3 z wspawanymi wyjsciami na kolektory
nowy zawór wg
v-band nr 1
v-band nr 2

flansza t3 z wspawanymi wyjsciami na kolektory

nowy zawór wg

v-band nr 1

v-band nr 2


- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Uzupelniamy temacik i dzisiejszą sesję
zostały detale do dopracowania
ale ogolnie efekt dla mnie jest w sam raz
jedynie co to pupkę bym posadzil ciut nizej
bede nad tym myslal
niebawem jakis update
jedynie co to pupkę bym posadzil ciut nizej
niebawem jakis update
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Heh i gitara gra
jeden z moich ulubionych projektów 

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Pięknie z tyłu wygląda. Fakt tył ciut niżej i ta rejstracja z przodu zasłaniająca 80 % Icka to też sio.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Był plan wyrzucić rejestrację z frontu ale niestety nie zaspawałem otworów a już był polakierowany , przy następnej okazji poleci w inne miejsce
ten sezon musi tak zostać
no właśnie na tą chwilę niżej się nie da , a szkoda bo chętnie bym posadził jedyny ratunek to gwint ale narazie budżet nie pozwala
no właśnie na tą chwilę niżej się nie da , a szkoda bo chętnie bym posadził jedyny ratunek to gwint ale narazie budżet nie pozwala
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Ale ja tam na temp w dolocie nie narzekam jak postoje to fakt jest parowa ale jak tylko rusze i przegonie to zaraz rurki robią się chłodne wiec icek spełnia swoje zadanie , holset niejest jakoś mocno dmuchany żeby grzac powietrze wiec podejrzewam ze w tym momencie wywalenie blachy niewiele zmieni jeśli chodzi o moce
A na jakieś zawody czy coś blachę można zdjąć
Jeśli miałbym zbijac temp to chyba zaczął bym od kolektora ssacego bo to on najmocniej się grzeje ale to już od strony silnika
Narazie śmiga jest fun;)
A na jakieś zawody czy coś blachę można zdjąć
Jeśli miałbym zbijac temp to chyba zaczął bym od kolektora ssacego bo to on najmocniej się grzeje ale to już od strony silnika
Narazie śmiga jest fun;)
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Bosaczek55 napisał(a):Jeśli miałbym zbijac temp to chyba zaczął bym od kolektora ssacego
uszczelka termiczna może rozwiąże problem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości