

Instrukcja montazu znajduje sie tutaj
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... s_box4.doc
Lista chętnych:
-Tomekrvf (zamontowany)
-Marrud (zamontowany)
-Marcini...
-Smirnoff (zamontowany)
-Marcinkosky (zamontowany)
-pawelc (zamontowany)
-Change
-Przemol (zamontowany)
-deejaybialy (zamontowany)
-fastpinio (zamontowany)
-michaulus
-LukasKK
I z klubu Forda Probe:
-Quaki (zamontowany)
-RX (zamontowany)
-Ronin (czekam na wplate)
-Indi (zamontowany)
-Ada (wyslany)
-Thax (zamontowany)
-Kędziorkowie (zamnotowany)
-Pakułek (wyslany)
-Goncia1 (zamontowany)
-Wiesiek (wysłany)
-Sin (wyslany)
-Lukask (zamontowany)
-Slkl (zamontowany)
-Kitt (zamontowany)
-Misiek (wyslany)
-Marcos (zamontowany)
-luki55 (zamontowany)
-Arturo77 (wyslany)
-Asic (brak info)
-Sebastian (brak info)
-Cienki (wyslany)
-Marek V6 (wyslany)
-Kamil 01 (brak info)
-Krycha (wyslany)
-Koszyk(wyslany)
-BOB
-Krzycho
-lempis x2 (ford probe.net)
-pablos11
-znajomy Marcosa
Witam! Jestem z forum mazdaspeed.pl i jak w większości Mazd z silnikiem KL mam problem z Vrisami. Widze, że brat Probe też ma ten problem dlatego pytam także o wasze zdanie na ten temat.
Normalnie bym tego nie ruszał ale jeden Vris jest na stałe otwarty i wywala mi błąd 46. Niektórzy twierdzą że Vrisy maja bardzo małe znaczenie ale ja mam przyjemność podmiany kostek w swoim aucie i widze jak zachowuje sie silnik po załączeniu Vris 2. Idzie jak rakieta!!! Poza tym na odłączonych Vrisach na hamowni wykres wyszedł beznadziejny
Fabryczny wykres

Moj wykres z hamowni ;–(

Punkty dzialania Vris
