Mazda 323 bj przełącznik intensywności wycieraczki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Sabina » 11 kwi 2016, 12:03

Witam, czy montaż takiego przełącznika do Mazdy 323 odbywa się na zasadzie P&P ?? zależy mi żeby mieć w samochodzie regulację intensywności prędkości wycieraczek.

http://allegro.pl/mazda-323-f-bj-626-pr ... 28615.html


czy cena nie jest przesadzona za komplet ??
Sabina
 

Postprzez dantes » 11 kwi 2016, 13:20

Cena znacznie przesadzona, bo tą samą funkcjonalność będziesz miała korzystając z manetek od Mazdy 6, które są sporo tańsze, a działają plug&play (z wyjątkiem tylnego p-mgłowego, którego nie masz w manetce 323 BJ).
http://allegro.pl/przelacznik-zespolony ... 17066.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez maestro81 » 11 kwi 2016, 21:56

weź od M6 – Montaż plug&play 10 minut roboty <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 21:08
Posty: 1303 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez woox87 » 12 kwi 2016, 09:48

A macie może jakaś fotorelacje z montażu bo też jestem zainteresowany zamianą ??
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:18
Posty: 42
Auto: Mazda 323F 2003 1.6 benzyna 98KM

Postprzez sosnowy » 12 kwi 2016, 10:58

wymieniałem ostatnio, bo moje wycieraczki zatrzymywały się od razu kiedy je wyłączyłem (a program przerywany nie działał). kupiłem sam przełącznik wycieraczek np: http://allegro.pl/przelacznik-manetka-wycieraczek-mazda-323-bj-01r-i5103620397.html, http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6079220940&reco_id=bf6d5888-008a-11e6-a507-fa163e1b0a15&ars_rule_id=201#thumb/1.

Procedura wygląda tak:
1. odkręcasz obudowę kolumny kierownicy (trzy śruby od spodu)
2. zwalniasz dźwignię regulacji wysokości kierownicy, aby mieć więcej miejsca i "rozpinasz" obudowę na część górną i dolną (jest połączona na zatrzaski)
3. ściągasz obudowę (uważaj na przewody podświetlenia stacyjki. ja ich nie zdejmowałem, są dość długie)
4. odkręcasz 2 małe śrubki (nieduży krzyżak) na przełączniku wycieraczek
5. odpinasz wiązkę przewodów
6. wyjmujesz przełącznik i zakładasz nowy
7. wykonujesz punkty od 5 do 1 w drugą stronę ;)

ja u siebie wymieniłem tylko elektronikę w przełączniku, bo ten nowo zakupiony był bardziej zniszczony od starego. wszystko jest na zatrzaski, nie ma problemu, żeby podmienić
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2016, 12:46
Posty: 6
Auto: Mazda 323f BJ 2000/1 2.0 DiTD

Postprzez maestro81 » 12 kwi 2016, 11:14

Jak wspomniałem wyżej – bez fotorelacji zrobiłem to w 10 minut. To naprawdę nie wymaga żadnej wiedzy technicznej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 21:08
Posty: 1303 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323