Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
No niestety na oku mamy skrzynie z 3SGTE celica gt4 ale jest mocno duża dupka do napędu na tył do BP siada po cięciu miski do FE3 mamy obawy, tak widziałem plates do VW zastanawiamy sie nad skrzynią 4motion z 1,8T jest mniejsza większa dostępność 5 lub 6 biegowe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mx3 4x4 to w pozku już latał 4 lata temu na napędach z gtxa z klze ale skrzynia siadała. Nawet po grubych modach to i tak najsłabsze ogniwo napędowe tej konstrukcji. Dlatego zmodyfikował napęd i wrzucił właśnie to co masz na oku. Skrzynie Toyoty są pancerne napędy też ale mają swój gabaryt. Może się uda na tor Poznań tym wyjechać ale wątpię bo kj się powoli turbi turbawka też z celici i jeszcze pewnie będzie chciał bude odmalować bo stoi ze 2 lata pod chmurką
sry za mały off top
sry za mały off top
Nie za małe turbo z celicy ? szybko sie skończy, przy 2.3KJ prosi sie kompresor górą
Tu sie zgodzie skrzynie z celicy pancerne ale i strasznie wielkie, nie było problemów z powieszeniem tylnych sanek i zmieszczeniem wału i wydechu ?
Tu sie zgodzie skrzynie z celicy pancerne ale i strasznie wielkie, nie było problemów z powieszeniem tylnych sanek i zmieszczeniem wału i wydechu ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Niestety niema szans wepchać skrzyni z celicy 4x4 jeszcze będzie proba probienia przekładni kątowej do napędu tylnego, jedyna szansa to skrzynia z EVO ale jest za droga, narazie wleci silnik jako FWD zobaczymy jak to będzie jeździć, a tym czasem zagoszczą nowe koła i mniejsza muszla do hx35 12cm
Fele ROH Australia 17x7,5J ET nie napisali ale około 30 , opony w planie 225x45x17 moze sie trakcja poprawi
Fele ROH Australia 17x7,5J ET nie napisali ale około 30 , opony w planie 225x45x17 moze sie trakcja poprawi
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a skrzynia z Nissana X-trail podejdzie?
Skrzynie z przekładką z celicy siądzie ale FWD, AWD jak jest przekładnia do napędu na tył jest tak duża że uderza o blok fe3, zeby spasować za dużo zabawy szlifowania obracania skrzyni wzgledem silnika i tak nie wiadomo czy bedzie to działać, zostaje skrzynie z EVO ale skrzynia z przekładnią i dyfrem do z 7 tyś
Sztuka dla sztuki wkładam FWD jak bedzie fajnie wleci skrzynia z MR2 i ogień jak nie to pośmigam i zmiana auta na RWD+fe3T
Sztuka dla sztuki wkładam FWD jak bedzie fajnie wleci skrzynia z MR2 i ogień jak nie to pośmigam i zmiana auta na RWD+fe3T
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Próbuję zrozumieć dlaczego zmieniasz v-kę turbo na r4 turbo skoro i tu i tu jest/będzie problem z trakcją
Nie lepiej byłoby zakuć kl-a i dmuchnąć więcej Koszty pewnie podobne, ale roboty i rzeźby zdecydowanie mniej.
Nie lepiej byłoby zakuć kl-a i dmuchnąć więcej Koszty pewnie podobne, ale roboty i rzeźby zdecydowanie mniej.
Ja w tym wątku wielu pomysłów nie rozumiem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
czy to 300-400 koni RWD czy FWD wszędzie są problemy z trakcją, są Hondy po 500 i więcej i śmigaja
czy to Tekefan ma 400 i jeździ ?
1.Zakucie KLa wyjdzie dużo drożej
2.Zdrowy KL z nie przejechaną panewka to jak 6 w totka
3.Fe3 Seria przyjmuje 400na klate natrysk na denko tłoka
4.Kute tłoki do Fe3 = 500+
5.Fe3 wkładam jak złoto do RWD
6. Bo najważniejszy jest FUN
czy to Tekefan ma 400 i jeździ ?
1.Zakucie KLa wyjdzie dużo drożej
2.Zdrowy KL z nie przejechaną panewka to jak 6 w totka
3.Fe3 Seria przyjmuje 400na klate natrysk na denko tłoka
4.Kute tłoki do Fe3 = 500+
5.Fe3 wkładam jak złoto do RWD
6. Bo najważniejszy jest FUN
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jeździ w weekend KL Turbo non stop na chodzie pomyka w niedziele sobote jak sie prace zaczyna od 9 a kończy czasem i o 24 to niema czasu śmigac chyba ze czasem do pracy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):RWD czy FWD wszędzie są problemy z trakcją
Ale w RWD jest przynajmniej fan.
Nie rozumiem po prostu jaki sens robić wszystko na okrętkę coś co już jest prawie gotowe i nie wymaga jakichś wielkich modyfikacji aby dołożyć sporo koni... wywalić i budować kolejny motor, rzeźbić żeby go wsadzić a następnie wyciągać aby wsadzić gdzie indziej i rzeźbić dalej To twój projekt, kasa i czas, także się nie wtrącam...po prostu pytam z czystej ciekawości
KL sadze ze jego bezpieczna moc to 350km, nie jezdzilem r4 turbo mocnym zobacze jak to bedzie jezdzic jak dobrze to bede koksowal go dalej albo ale to RWD mnie kusi moze by czlowiek zaznal tego fun-u
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
FE3N jest mocny, i nie jest wielki. wejdzie prawie wszędzie, czy to w poprzek czy wzdłuż. Dodatkowo w usa robią różne cuda z tego więc niejako szlaki są już przetarte
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Dokładnie jak piszesz, można i stockera zrobić na 2,3L jak chce sie już mocno bawić, zabawki sa tylko muszę troche czasu wyszukać
Niewiem czym sie kierowali włożyć fe3 do BMW ale jeździ może dlatego że krótki a mocny i wepchany mocno pod grodź
https://www.youtube.com/watch?v=cXcJDrZr8tM
Niewiem czym sie kierowali włożyć fe3 do BMW ale jeździ może dlatego że krótki a mocny i wepchany mocno pod grodź
https://www.youtube.com/watch?v=cXcJDrZr8tM
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości