Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Jak Skończysz podstawiam swoje 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Ja mam bliżej i nie musze paczeć na mapę. Znam drogę doskonale

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Beny napisał(a):Drugie hobby obok fotografii
Dokładnie, które staje się kolejnym zajęciem, na które doby zaczyna brakować. Muszę sobie znaleźć mniej czasochłonne hobby
risto77 napisał(a):Ja mam bliżej i nie musze paczeć na mapę. Znam drogę doskonale![]()
Czyżbym o czymś nie wiedział?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Łał, co widzę, powrót do X6, super, gratulacje!
Zytniów coś Ci mówi

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Pewnie, że tak – tylko co Ty tam będziesz robić i kiedy? 
Dzięki
oblivion napisał(a):Łał, co widzę, powrót do X6, super, gratulacje!
Dzięki

https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
To są rodzinne strony mojego dobrego kolegi i "nadwornego" mechanika.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jaki ten świat mały
Ps. Jestem w trakcie korekty lakieru, jedna wielka masakra. Zresztą prawie każde 17-letnie auto z ori lakierem tak wygląda. Wstawię wieczorem trochę spy-fotek, niedługo synonimem zadbanego samochodu będzie "auto od Polaka" a nie od Niemca...
Ps. Jestem w trakcie korekty lakieru, jedna wielka masakra. Zresztą prawie każde 17-letnie auto z ori lakierem tak wygląda. Wstawię wieczorem trochę spy-fotek, niedługo synonimem zadbanego samochodu będzie "auto od Polaka" a nie od Niemca...
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek napisał(a):Korekta pewnie 3 etapowa, choć zobaczę jak pójdzie – wstawię małą fotorelację.
Jestem bardzo za

- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Małe info z pola bitwy, takiego zawodnika jeszcze nie miałem...
Już wiem, że nie będę kłaść powłoki, jest zbyt wiele "grubasów",
których próba usunięcia wiązałaby się z wysokim ryzykiem przebicia do bazy.
I tak robię z duszą na ramieniu, bo wszędzie poza maską miernik wskazuje po 50-70 mikronów.
Nie ma sensu kłaść długotrwałej powłoki bez korekty lakieru na 100%, dam inną tańszą alternatywę
Gdyby klient przyjechał czymś takim na korektę, powiedziałbym mu właśnie, że ryzyko jest duże i liznąłbym tylko swirle i kazał mu dbać o to co zostało z niego – tylko, że to moje auto i nigdy nie idę na łatwiznę, więc robię korektę z najwyższą precyzją
Niejeden "detailer" zrobiłby mu polerkę G3-ką, mleczko Bolla, jakiś wosk i wio
W ogóle większość ludzi myśli, że korekta lakieru to cudowne panaceum na salonowy wygląd auta...
Korekta i detailing są dla kogoś kto dba o auto i są tą wisienką na torcie
Mój Xed oczywiście jest zaprzeczeniem powyższego twierdzenia,
ale zrobię wszystko co będzie w mojej mocy, aby poprawić to co zepsuli poprzedni właściciele.
Zdjęcia nie oddają jak to na żywo wygląda – ostatnia fotka to 50/50 z maski (która była lakierowana kiedyś i to nawet nieźle), ale po pierwszym etapie po dwóch przejazdach futrem i jednym twardym padem,
Kolejne etapy dopiero przede mną, bo nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa
PS. 99% aut na parkingu tak wygląda, tylko większość nie oczyszcza lakieru tak dokładnie
a potem nie świeci na niego z bliska halogenem

Już wiem, że nie będę kłaść powłoki, jest zbyt wiele "grubasów",
których próba usunięcia wiązałaby się z wysokim ryzykiem przebicia do bazy.
I tak robię z duszą na ramieniu, bo wszędzie poza maską miernik wskazuje po 50-70 mikronów.
Nie ma sensu kłaść długotrwałej powłoki bez korekty lakieru na 100%, dam inną tańszą alternatywę
Gdyby klient przyjechał czymś takim na korektę, powiedziałbym mu właśnie, że ryzyko jest duże i liznąłbym tylko swirle i kazał mu dbać o to co zostało z niego – tylko, że to moje auto i nigdy nie idę na łatwiznę, więc robię korektę z najwyższą precyzją
Niejeden "detailer" zrobiłby mu polerkę G3-ką, mleczko Bolla, jakiś wosk i wio

W ogóle większość ludzi myśli, że korekta lakieru to cudowne panaceum na salonowy wygląd auta...
Korekta i detailing są dla kogoś kto dba o auto i są tą wisienką na torcie

Mój Xed oczywiście jest zaprzeczeniem powyższego twierdzenia,
ale zrobię wszystko co będzie w mojej mocy, aby poprawić to co zepsuli poprzedni właściciele.
Zdjęcia nie oddają jak to na żywo wygląda – ostatnia fotka to 50/50 z maski (która była lakierowana kiedyś i to nawet nieźle), ale po pierwszym etapie po dwóch przejazdach futrem i jednym twardym padem,
Kolejne etapy dopiero przede mną, bo nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa
PS. 99% aut na parkingu tak wygląda, tylko większość nie oczyszcza lakieru tak dokładnie
a potem nie świeci na niego z bliska halogenem
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Widać różnicę nawet na telefonie. Szacun 

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Widać różnicę nawet na telefonie. Szacun
rafał88 napisał(a):Roznica widczona nawet na telefonieCalosc bedzie jak bedzie tak odświezona to Panie
Dziś kolejny dzień nierównej walki, leciały wszystkie niemieckie przekleństwa na poprzedniego właściciela

D@m$on napisał(a):Kurde chciałbym się nauczyć takiego dealingu.
Widać widać różnice zmiany na plus:)
Dajesz, sam zaczynałem od najtańszej polerki z podstawowym zestawem trzech past i padów.
Uczyłem się na własnych samochodach, wcielając na nich w życie porady z http://kosmetykaaut.pl/ , różnych blogów detailingowych i filmów na YT. Życie i praktyka wszystko później weryfikują a wprawa sama przyjdzie
Poniżej fotka po rozbiciu większości zarysowań trzema przejazdami futrem,
jeszcze "tylko" 3 etapy eliminujące ryski i hologramy po futrze.
Niby mikronów mało, ale lakier twardy i łatwo się nie poddaje.
Dziś stuknęło 20 godzin korekty a jeszcze z 10 przede mną uff
Także jak ktoś mówi, że jest zmęczony bo nakładał wosk przez godzinę albo dwie to...

Całe auto jest polerowane w sumie 6 razy przy takiej korekcie, jeśli ktoś robi mniej to albo nie widzi różnicy albo nie wymywa past zmywaczem i IPA po każdym przejeździe albo ma bardzo zadbany lakier.
Po korekcie auta zawsze jestem wypruty na maksa, tak jak teraz kiedy siedzę przed kompem i ledwo w klawiaturę stukam tego posta

PS. Patrzcie jak słodko, już w Niemczech ktoś podpisał auto moimi inicjałami...
No byliśmy po prostu sobie pisani (po lakierze) – dosłownie

Ostatnio edytowano 9 kwi 2016, 23:30 przez Barthek, łącznie edytowano 5 razy
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości