Problem z obrotami.
Strona 1 z 1
Cześć. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy. Lecz od 2 dni mam z nią problem i nie mam pojęcia jak to naprawić albo chociaż zdiagnozować . Kiedy odpalam samochód wszystko jest okej. Lecz kiedy silnik się rozgrzeje obroty nie wchodzą powyżej 1500 . Miał ktoś taki problem? Proszę o jakieś rady z góry dzięki
-
Leroo
Z padniętą sondą da się 'normalnie' jeździć i tego nie podłącza się pod kompa tylko pod diodę
viewtopic.php?f=442&t=128351
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
viewtopic.php?f=442&t=128351
witam, moga byc takze przewody kopulka czy nawet palec rozdzielacza, czy nawet swiece, lub malo plynu w chlodnicy.
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
wątpię że to sonda lambda. Nawet jeśli jest padnięta to można normalnie jeździć. A co do świec itp to idę sprawdzę ;p
-
Leroo
U mnie objawy podobne byly, wpierw dolalem plynu doi chlodnicy by czujnik nie wariowal bo troche malo bylo, ale z czasem wrocilo, potem zabralem sie za wymiane kopulki i palca, ladnie odpalil ale jeszcze nie to , wyminana swiec pomogla rowno chodzil ladnie do odcinki, ale jak sie nagrzal tracil a potem iskre zgubiona byla. Rozkrecilem aparat kopulka i palec ok, przepalona cewka zaplonowa, i ewentualnie modul, talze ja nowe zamawiam czesci skladam sam to i bedzie hulac.
kopulka i palec ok 100zł
cewka z modulem okolo 250 zł nowa
a regeneracji sie nie oplaca nawet bo tam nic nie wyminiaja a taka kwote chca ze nie wiem.
do tego przewody kupie pozadne i bedzie znow na lata.
Bo umnie jeszcze oryginalne wszytko.
kopulka i palec ok 100zł
cewka z modulem okolo 250 zł nowa
a regeneracji sie nie oplaca nawet bo tam nic nie wyminiaja a taka kwote chca ze nie wiem.
do tego przewody kupie pozadne i bedzie znow na lata.
Bo umnie jeszcze oryginalne wszytko.
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
przed świętami Bożego Narodzenia wymieniałem świece przewody kopułkę itp . jeszcze zobaczę płyn w chodnicy bo dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu 15-20km zaczynają obroty spadać i nie wzrastaja powyzej 1500
-
Leroo
tak jak mowie moze byc ze malo plynu i czujnik wariuje, w najgorszym wypadku modul albo cewka, lub poprostu masz filtr paliwa juz na wokykonczeniu
, sprawdz gumy idace do przepustnicy moze gdzies masz nieszczedlnosc, i lapie powietrze lewe.
To sprawdz plyn, dolej plynu, odpowietrz, i wlej do zbiornika wyrownawczego takze. choc ja zawsze przez korek leje odpalam i znow dolewam.
To sprawdz plyn, dolej plynu, odpowietrz, i wlej do zbiornika wyrownawczego takze. choc ja zawsze przez korek leje odpalam i znow dolewam.
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6