Szarpanie po rozgrzaniu na niskich obrotach

Postprzez Mefju91 » 8 mar 2016, 10:44

Cześć wszystkim! Mam problem i zarazem pytanie do Was...
Tydzień temu nabyłem mazdę 323f 02r 1.6. Auto na pozor wydawało sie jak najbardziej sprawne, do czasu aż sie rozgrzało... Na zimnym silniku wszystko działa jak należy lecz gdy tylko osiągnie swoją temperaturę zaczyna mi szarpać na niskich obrotach.. Powyżej 2,5-3 tys już wszytsko gra... Czy ktoś zna może przyczynę lub miał coś podobnego?

Z góry dziękuje!
Mefju91
 

Postprzez xedos1972 » 8 mar 2016, 17:21

Najprościej to sprawdź układ zapłonowy ,świece,kable WN, cewki .
Z tego co piszesz zjawisko pojawia się po rozgrzaniu więc duże prawdopodobieństwo że to cewka ,a która to tylko na podmianę musisz mieć ,bo pomiary oporności nie wiele dadzą . Możesz się posiłkować wykręcając świece i po jej stanie ocenić spalanie na danym cylindrze .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez Mefju91 » 8 mar 2016, 17:57

Dodam ze czasami na jałowym (po rozgrzaniu) czuć delikatne falowania obrotów... Wskazówka od obrotów rusza sie dosłownie milimetr, dwa...
Mefju91
 

Postprzez benq323 » 8 mar 2016, 20:59

Ostatnio u mnie tymi objawami okazała się cewka. Na szczęście wywalilo błąd wypadania zapłonu i po podmianie cewke miejscami błąd wywalilo na cylindrze z trafna cewka.
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Mefju91 » 8 mar 2016, 21:03

Czyli uderzać na komputer? Czy samemu jakoś walczyć?
Mefju91
 

Postprzez benq323 » 8 mar 2016, 21:41

Kup elma i sam sprawdzisz. Puki checka ci nie wywalilo to nie masz czego na kompie szukać.
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez wlodimus » 29 mar 2016, 18:18

Zobacz ewentualnie pompę paliwa ;–) u mnie było podobnie choć nie zawsze. Winna okazała się pompa ;–)
wlodimus
 

Postprzez Damian68 » 21 cze 2016, 16:21

Miałem podobny problem w BJ-tce pomogła wymiana cewek i rury dolotowej od filtra powietrza
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1443 (6/37)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323