Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™
ładny zestaw masz do pielęgnacji
Lakier jest świetny jak się o niego dba niestety szybko zbiera brudy ;(
- Od: 15 lut 2015, 18:57
- Posty: 69
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 150KM 2004r. (Sprzedana)
Mazda 323P 1.5 88KM 97r.
Mazda Mx-3 2,5 164KM 94r. (KL-DE)
KubinhoCris napisał(a):ładny zestaw masz do pielęgnacjiLakier jest świetny jak się o niego dba niestety szybko zbiera brudy ;(
Chyba czarnym nie jeździłeś
Ładny asortyment uzbierałeś. Może się ustawimy w jakiś weekend na polerkę, bo u siebie też bym chciał lakier ogarnąć przez zlotem. Mój komplet do SPA już od dłuższego czasu czeka na użycie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Ładny asortyment uzbierałeś. Może się ustawimy w jakiś weekend na polerkę, bo u siebie też bym chciał lakier ogarnąć przez zlotem. Mój komplet do SPA już od dłuższego czasu czeka na użycie.
Adamie, tak jak rozmawialiśmy na spocie – jeśli zorganizujesz prąd i miejsce to po świętach zabieram do Bydgoszczy polerkę, wszystkie graty i możemy podziałać w któryś weekend

Tymczasem dzięki koledze spidi222 wpadły nowe LEDy na pozycyjne. Różnica jest zauważalna...
Drobiazg do kompletu do nowych kół. Bo diabeł tkwi w szczegółach
Dołożyłem dwustrefową klimę. Tak to chłodzi


Przełącz na strefę umiarkowaną, bo na polarnej nie pojeździsz 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
pawcio1017 napisał(a):Adamie, tak jak rozmawialiśmy na spocie – jeśli zorganizujesz prąd i miejsce to po świętach zabieram do Bydgoszczy polerkę, wszystkie graty i możemy podziałać w któryś weekend
Miejscówa z prądem jest, więc jakoś po świętach się ustawimy
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
pawcio1017 napisał(a):
Tymczasem dzięki koledze spidi222 wpadły nowe LEDy na pozycyjne. Różnica jest zauważalna...
Sam mam od jakiegos czasu takie. Ta co lezy obok to badziew totalny, po kilku dniach albo zgaśnie albo bedzie robic za stroboskop .
Noo i te aluminiowej obudowie ładniej swiecaą:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ja mam parę tych badziewnych żarówek w aucie i na razie tylko jedna padła. Zrobił się z niej stroboskop 
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


A więc nadszedł ten moment, że chyba można się już pochwalić – koła gotowe. (o ile jest czym, bo dla jednych koła będą ciekawe, a dla drugich obrzydliwe
). W telegraficznym skrócie małe fotostory:
Tuż po zakupie przymiarka – ET na granicy, ale przy minimalnym naciągu wszystko powinno się mieścić (przynajmniej według zapewnień Ven'a który jeździ na takich samych rozmiarach w swojej trójce)
Jako, że już przy zakupie byłem świadomy, że na jednej z felg schodził chrom zacząłem rozwijać kontakty z galwanizeriami.
Po jakimś tygodniu i kilkudziesięciu telefonach rozmawiałem już chyba ze wszystkimi w Polsce
W realu sprawa wygląda tak, że mało kto w naszym kraju chce się podjąć chromowania felg aluminiowych, a jeśli już (np. jedna firma pod Wrocławiem, specjalizująca się tym) to chce za to kosmiczne pieniądze. Kiedy byłem już prawie przekonany, że jedyne sensowne wyjście (choć nie wiele mniej kosztowne) to polerka wibracyjna i oddałem trefną sztukę do szkiełkowania – stwierdziłem, że całe błyszczące będą jednak trochę nudne...
Korzystając z zimowych wieczorów zabrałem się za samodzielne polerowanie...
Następnie szybki wybór lakieru (padło na perłowy grafit z palety Audi) i oklejanie...
Podklad, baza, klar... Troche z lenistwa wszystko w sprayu. Idealnie nie wyszło, bo lakiernik ze mnie żaden. Ale jak na koła chyba nie jest źle
I jedziemy na składanie. Tutaj lekka wtopa, wulkanizator dał
, ale nie będę się już o tym rozpisywał bo szkoda moich nerwów...
W między czasie dokupione dekielki. Ostatecznie wybór padł na najzwyklejsze, aluminiowe, gładkie... które również trzeba było trochę przepolerować
Na koniec felgi zabezpieczone warstwą collinite 476 (zobaczymy jak się będzie sprawdzać), opony wyszorowane APC od ADBL i zabezpieczone Nielsen'em Brillance. Wisienką na torcie zostały wspominane wcześniej w temacie nakrętki na wentyle. Ostatecznie całość spokojnie czeka gotowa na montaż i prezentuje się tak:
Są to niemieckie obręcze firmy INTRA. (To ta sama marka, ktora produkowała m.in. fabryczne koła do kultowego Paugota 205GTI czy popularne "Monoblocki" Mercedesa). Model K885i. Średnica oczywiście 17". 7,5" szerokości, ET 40.
Tuż po zakupie przymiarka – ET na granicy, ale przy minimalnym naciągu wszystko powinno się mieścić (przynajmniej według zapewnień Ven'a który jeździ na takich samych rozmiarach w swojej trójce)
Jako, że już przy zakupie byłem świadomy, że na jednej z felg schodził chrom zacząłem rozwijać kontakty z galwanizeriami.
Po jakimś tygodniu i kilkudziesięciu telefonach rozmawiałem już chyba ze wszystkimi w Polsce

Następnie szybki wybór lakieru (padło na perłowy grafit z palety Audi) i oklejanie...
Podklad, baza, klar... Troche z lenistwa wszystko w sprayu. Idealnie nie wyszło, bo lakiernik ze mnie żaden. Ale jak na koła chyba nie jest źle
I jedziemy na składanie. Tutaj lekka wtopa, wulkanizator dał

W między czasie dokupione dekielki. Ostatecznie wybór padł na najzwyklejsze, aluminiowe, gładkie... które również trzeba było trochę przepolerować
Na koniec felgi zabezpieczone warstwą collinite 476 (zobaczymy jak się będzie sprawdzać), opony wyszorowane APC od ADBL i zabezpieczone Nielsen'em Brillance. Wisienką na torcie zostały wspominane wcześniej w temacie nakrętki na wentyle. Ostatecznie całość spokojnie czeka gotowa na montaż i prezentuje się tak:
Są to niemieckie obręcze firmy INTRA. (To ta sama marka, ktora produkowała m.in. fabryczne koła do kultowego Paugota 205GTI czy popularne "Monoblocki" Mercedesa). Model K885i. Średnica oczywiście 17". 7,5" szerokości, ET 40.
Ostatnio edytowano 23 mar 2016, 02:22 przez pawcio1017, łącznie edytowano 3 razy

Zakładaj już wiosna
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kawał dobrej roboty.
Ranty nawet ładnie Ci się wkomponowały w conti.
Dekle oklejasz logo czy zostawiasz? Nakrętasy przewidujesz jakieś konkretne?
Dawaj je czym prędzej na auto.
Ranty nawet ładnie Ci się wkomponowały w conti.
Dekle oklejasz logo czy zostawiasz? Nakrętasy przewidujesz jakieś konkretne?
Dawaj je czym prędzej na auto.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
marcin255 napisał(a):Takie " amerykańskie "
Czyli efekt dokładnie taki, o jaki mi chodziło
szkodnik_byd napisał(a):Zakładaj już wiosna
A kto je potem wyszoruje przed zlotem?

macvas napisał(a):Dekle oklejasz logo czy zostawiasz? Nakrętasy przewidujesz jakieś konkretne?
Dekle zostają gładkie. Jest za to polerowane logo INTRA wewnątrz felgi – stwierdziłem, że byłoby za dużo. Co do nakrętek – zostają fabryczne, które mają chromowane nakładki. Nie jest to jakieś koło typu sport, żeby wymyślać cokolwiek innego.
Kolejne małe podsumowanie: Mazda przeszła proces kompleksowej, trzy etapowej korekty lakieru (pasty Menzerna + RoyalPads). Całe nadwozie (wraz ze wszystkimi wnękami drzwi) zabezpieczone zostało woskiem Collinite476 metodą "na grubo" – czyli tracimy trochę na ostatecznym "wet-lock" kosztem trwałości powłoki. Efekt końcowy jest zadowalający (lakier był już na prawdę zmęczony), choć na masce czy dachu można było wyciągnąć go bardziej. Po pomiarach grubości powłoki stwierdziłem jednak, że lepiej zostawić sobie zapas lakieru na przyszłość. A i czasu nie było zbyt wiele...
Przed myciem...:
Wnęki po umyciu silnie stężonym APC:
Niby auto umyte, a na lakierze jeszcze tyle brudu:
Fifti/fifti na masce...:
...i na dachu. Na masce, to jeszcze mogę mieć wytłumaczenie, ale skąd tyle rys na dachu?

Przed woskiem:
...i po zabezpieczeniu:
Łączny czas pracy – ok. 19 godzin (włącznie z myciem, glinkowaniem, usuwaniem smoły z lakieru, polerką, odtłuszczaniem, woskiem, nakładaniem na szyby NW oraz dressingiem plastików zewnętrznych). Aha, zapomniałbym – założyłem też koła
Mała, szaro-niebieska sesja:
(na jednym ze zdjęć widać pomarańcze w świetle dziennym – o które ktoś tutaj wcześniej prosił)

Gratulacje efektu
Auto świeci teraz jak powinno. 
Co do wosku to u mnie na masce po polerce wosk spokojnie trzymał się ponad 2 tygodnie i dalej efekt kropelkowania był

Co do wosku to u mnie na masce po polerce wosk spokojnie trzymał się ponad 2 tygodnie i dalej efekt kropelkowania był
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
rafał88 napisał(a):NI cholera mi sie nie podoba , kompletnie nie pasuja te fele do sylwetki tego auta![]()
Slabo to wyglada.
Ja niestety się zgodzę :/ Ogólnie samochód super, zadbany, ładnie się świeci, ale felunek masakra... Chyba trochę zbyt masywny
- Od: 29 gru 2015, 23:32
- Posty: 86 (3/1)
- Skąd: Cieszyn (Śląskie)
- Auto: Mazda 3 (BK) 2008r. Silnik: 2.0 LF 150KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości