Mi obroty leciały jak samochód był na luzie. Potrafił pod przeciążeniem ( klima) zgasnąć.
Po przeczyszczeniu zaworu wolnych obrotów – IAC valve i wymianie uszczelek kolektora ssącego i wylotowego problem zniknął. Przypuszczam, że była to uszczelka kolektora ssącego.
Spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła
1, 2
miałem podobne objawy, tzn. spadanie obrotów na sprzęgle (na zimnym potrafił zgasnąć), telepanie silnika, większe spalanie, brak mocy. Po regulacji zaworów jest OK.
-
jajco
Witam.
Ostatnio zakupiłem mazdę 626 99' 2.0 benzyna.
Jak jadę to jest ok. Jak dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło obroty 1100-1200 po całkowitym zatrzymaniu obroty spadają do 800 delikatnie falują. Puszczam sprzęgło obroty 800 delikatnie falują.
Na postoju przygazuję obroty 1200 wcisnę sprzęgło spadają do 800 delikatnie falują. Puszczę sprzęgło – 800 delikatnie falują.
Dodatkowo wciskam sprzęgło przestaje szumieć. Puszczam sprzęgło szumi.
Wskaźnik temperatury jest trochę poniżej poziomu. W mojej 323f ba jest w poziomie.
Z okolic dolotu słychać świst.
Po przeczytaniu forum myślę, że złożyło się parę rzeczy:
– Jakieś łożysko w skrzyni (lecz do końca nie jestem pewien, bo autor tego wątku po wymianie łożysk nie stwierdził poprawy)
– Zabrudzony dolot i lewe powietrze.
Miał ktoś podobne problemy?
Pozdrawiam!
Ostatnio zakupiłem mazdę 626 99' 2.0 benzyna.
Jak jadę to jest ok. Jak dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło obroty 1100-1200 po całkowitym zatrzymaniu obroty spadają do 800 delikatnie falują. Puszczam sprzęgło obroty 800 delikatnie falują.
Na postoju przygazuję obroty 1200 wcisnę sprzęgło spadają do 800 delikatnie falują. Puszczę sprzęgło – 800 delikatnie falują.
Dodatkowo wciskam sprzęgło przestaje szumieć. Puszczam sprzęgło szumi.
Wskaźnik temperatury jest trochę poniżej poziomu. W mojej 323f ba jest w poziomie.
Z okolic dolotu słychać świst.
Po przeczytaniu forum myślę, że złożyło się parę rzeczy:
– Jakieś łożysko w skrzyni (lecz do końca nie jestem pewien, bo autor tego wątku po wymianie łożysk nie stwierdził poprawy)
– Zabrudzony dolot i lewe powietrze.
Miał ktoś podobne problemy?
Pozdrawiam!
- Od: 15 paź 2011, 19:20
- Posty: 9
- Skąd: Tarnobrzeg
- Auto: Mazda 323F 95r. 280000km
Mazda 626 FS 99r. 180000km
Panowie ja mam dokładnie takie same objawy jak kolega co założył temat, identyczne, nieregularna praca silnika na jałowym i gaśnięcie przy zatrzymywaniu się gdziekolwiek i nie musi być to z dużej prędkości, oczywiście nie zawsze gaśnie, ale obroty potrafią spadać poniżej 750 a potem wracają, mam Mazdę 626 GD 1990rok 140 km. Wymieniłem rozrząd, przepustnica i krokowiec wymieniony nowe uszczelki dorobione wygląda to wszystko jak nowe, palec i kopułka wymieniona świece też. Jak stoję w miejscu i nie jadę to mogę sobie wciskać sprzęgło gazować nic się nie dzieje. Czekam teraz na filtr powietrza i paliwa, ale wątpię że to przyczynę rozwiąże, też czekam na uszczelkę od zaworku PCV. Czy udało wam się znaleźć przyczynę tego dziwnego problemu 
- Od: 8 lis 2018, 11:15
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 '90 2.0 16V 103KW 140KM Benzyna
Regulacja zaworów?
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości