Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo
Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Springi powinny się ułożyć.
Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo
Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1846 (8/20)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wrzuć 2 worki ziemniaków... 


- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
jedrzej07 napisał(a):No ładnie to wyszło. Pokaż jak wygląda wydech od dołu![]()
W zderzaku tylko wycinałeś trochę miejsce na drugą rurę czy coś jeszcze tam więcej modziłeś?
Tak, w zderzaku została wycięta symetryczna dziura jak po drugiej stronie.
Fotkę zrobię przy okazji dla potomności.
risto77 napisał(a):Kurza twarz. Ale połysk, zazdroszczę![]()
Rzeczywiście trochę wysoko stoi.
Połysku to jeszcze nie ma, światło korzystnie padło
Temat wgniotek przesunie się o tydzień to i detailing musi chwilę zaczekać.
D@m$on napisał(a):Lalka:) jeszcze lampy z białymi kierunami:p
Powiem Ci, że ciągle mam mieszane uczucia co do białych – mam wrażenie, że go postarzają.
risto77 napisał(a):Zrób czerwonejak u mnie
Ale, że jak?
chmielu_KL napisał(a):Springi powinny się ułożyć.
Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo
Długo to trwało? Na razie przejechałem 250km więc pewnie za mało
Max 30 min. A efekt
Mam takie jako jedyny. Na razie 
PS.
Jeśli naprawdę Jesteś na to gotów to Pisz PW.
PS.
Jeśli naprawdę Jesteś na to gotów to Pisz PW.
Ostatnio edytowano 8 mar 2016, 23:28 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jakoś po dobrych 300-350 km siadły zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Nadal mnie zastanawia ten tył czemu tak
owato wyszło 
owato wyszło 
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1846 (8/20)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Na 13 stronie u mnie dobrze to widać. Lakierowane sprayem do lamp za 15PLN.

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Help – potrzebuję Waszej pomocy.
Po wymianie filtra paliwa przez mechanika auto ciężko pali i nierówno pracuje.
Sprawdziłem wszystkie wtyczki i podciśnienia, ale wszystko jest na miejscu.
Nagrałem filmik z kodami błędów – pomożecie w diagnozie i interpretacji?
Wydaje mi się, że wyskoczyły błędy 12, 11 i 14 – tylko, że w dziwnej kolejności...
12 – to czujnik TPS, 14 to czujnik ciśnienia (ale jakiego) i gdzie on się znajduje?
11 – nie ma takiego czegoś podobno... czy źle je odczytuję?
Po wymianie filtra paliwa przez mechanika auto ciężko pali i nierówno pracuje.
Sprawdziłem wszystkie wtyczki i podciśnienia, ale wszystko jest na miejscu.
Nagrałem filmik z kodami błędów – pomożecie w diagnozie i interpretacji?
Wydaje mi się, że wyskoczyły błędy 12, 11 i 14 – tylko, że w dziwnej kolejności...
12 – to czujnik TPS, 14 to czujnik ciśnienia (ale jakiego) i gdzie on się znajduje?
11 – nie ma takiego czegoś podobno... czy źle je odczytuję?
Skasuj błędy pojeźdzji i jeszcze raz odczytaj a tak swoją drogą zgodnie z przepływem paliwa założył nowy filtr pytam bo i takie przypadki znam no i zobacz czy z pod opasek nie sączy się paliwo
Skasowałem, pojeździłem i to samo. Filtra nie da się założyć odwrotnie, paliwa też nie czuć. Silnikiem szarpie i faluja obroty aż przygasa na wolnych. O dziwo moc i przyspieszenie sa w normie, tylko na wolnych obrotach cos nie halo. Dziś jadę na poprawkę...macie jeszcze jakieś pomysły?
Przepustnica i krokowiec czysty?

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Tak nagle by się nie zabrudziły i w jednej chwili nie pojawiłyby się problemy, chociaż i to warto przy okazji sprawdzić. Ale popatrzyłbym jeszcze raz dokładnie na podciśnienia i wszelkie kostki, może jest nie dociśnięta kostka przepływki albo jakaś inna (też miałem taką sytuację, że kostka niby była założona ale nie dociśnięta i na wolnych obrotach się różne dziwne rzeczy działy, i na wyższych też)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002


- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki wszystkim za pomoc, po lekturze schematów i zdjęć silnika okazało się że jednak trzy podciśnienia mechanik pozamieniał – te przy filtrze powietrza i przy zaworku pod przepustnicą. Teraz śmiga aż miło
tylko muszę upewnić się i sprawdzić błędy.
tylko muszę upewnić się i sprawdzić błędy.Ja właśnie dlatego przestałem oddawać auto mechanikom i co mogę to robię sam 

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002


- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Odpioł, bo jak miał się dostać do filtra paliwa 
A że pamięć juz nie ta, to zapomniał jak było wpięte
A że pamięć juz nie ta, to zapomniał jak było wpięte


- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No i to jest podejściejedrzej07 napisał(a):Ja właśnie dlatego przestałem oddawać auto mechanikom i co mogę to robię sam
u mnie tylko lakiernik ma robotę i to tylko samo lakierowanie bez szpachlowania i przygotowania pod lakier mechanikę ogarniam sam . A jak miał się dostać w bardzo prosty sposób wyciągnąć obudowę filtra powietrza w którym idzie tylko jedne podciśnienie nie licząc elektrozaworu od regulatora ciśnienia paliwa który jest przykręcony na jedną śrubkęWłaśnie tu był pies pogrzebany, jeśli odpowiednio przewody się ułożą to można je spokojnie zamienić.
Też sam bym to zrobił, ale do wymiany miałem termostat i chciałem zmienić płyn a nie mam kanału.
Wymiana filtra była przy okazji, mam znowu nauczkę żeby jednak wszystko robić samemu
W nagrodę za zaangażowanie macie kilka fotek :
Tu z wymiany filtra paliwa
– a na serio to mała modyfikacja plecionki wydechu.
A tutaj fotki z młodszym bratem, codziennie dzielnie wozi mnie do pracy.
Jest cichy, wygodny, dobrze się prowadzi, mało pali, rdzewieje i jest nudny
Też sam bym to zrobił, ale do wymiany miałem termostat i chciałem zmienić płyn a nie mam kanału.
Wymiana filtra była przy okazji, mam znowu nauczkę żeby jednak wszystko robić samemu
W nagrodę za zaangażowanie macie kilka fotek :
Tu z wymiany filtra paliwa
A tutaj fotki z młodszym bratem, codziennie dzielnie wozi mnie do pracy.
Jest cichy, wygodny, dobrze się prowadzi, mało pali, rdzewieje i jest nudny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość