Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT Platinum Silver Metallic (22R) BIPPU

TA / HD / HC / HB

Postprzez jedrzej07 » 23 lut 2016, 13:30

Całkiem fajny efekt osiągnąłeś :D podoba mi się <spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Piotr_ » 23 lut 2016, 16:28

Bo Yoki wychodzi z założenia, że trzeba dłubać...co z tego, że to limuzyna... jak może nisko siedzieć, fajnie jeździć, wyglądać i mruczeć jak na v-kę przystało :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez deejay27 » 23 lut 2016, 16:44

Yoki szybko idą Ci te mody:) Auto coraz lepiej wygląda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Yoki » 23 lut 2016, 17:23

deejay27 napisał(a):Yoki szybko idą Ci te mody:)


Rok w "6-tkach" czegoś mnie nauczył :P albo inaczej odcisnął swoje piętno <płacze>

A tak na serio jak są pomysły na "tanie" zmiany i jest trochę czasu to aż szkoda nic nie pomodzić.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Yoki » 11 mar 2016, 00:16

Z nowości przyciemniłem szyberdach (nie ma co pokazywać) to dopiero pierwszy krok być może pod przyszły mod. Dziś na spocie nastąpiła przymiarka airboxa simoty, jeszcze trzeba to dopracować ale efekt najważniejszy został osiągnięty, KL jest zdrowy bo go słychać. :P

https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 11 mar 2016, 01:00

Yoki napisał(a):to dopiero pierwszy krok być może pod przyszły mod

czyżby solary były w planach? :>
Yoki napisał(a):KL jest zdrowy bo go słychać

ładnie oddycha <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 11 mar 2016, 07:28

Jakby miały być solary to nie musiałbym foliować.

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 07:31

Jak zmienisz tą karbowaną gumową rurę na alu , wydłużysz dolot i doprowadzisz więcej zimnego powietrza to dopiero zacznie gadać <serduszka>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Yoki » 11 mar 2016, 08:04

Karbowana rura zmieni się na silikon bo mniej się nagrzewa a karbowana rura (oczywiście inna) trafi z drugiej strony airboxa w okolice dolnych partii zderzaka. Jeszcze się zastanawiam gdzie dać czujnik temperatury, na razie patentem trafił jako zatyczka do podciśnienia <zawstydzony>
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 08:48

Yoki im więcej łączników i gumy tym gorszy dźwięk v-ki.
Co do czujnika to powinien być wpięty przed przepływką .
Jeżeli zamkniesz air boxa to stracisz bardzo dużo na dźwięku a mocy z pewnością nie przybędzie :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Yoki » 11 mar 2016, 09:07

Tak wiem, o tym. Dlatego chcę przymierzyć jeszcze alu rurę dolotu od 6 podejrzewam, że będzie pasować, utnę tylko ten fragment gdzie się dawało przepływkę.

Ogólnie dolot ma składać się z 4 elementów: rury silikonowej, przepływki, airboxa, karbowanej rury doprowadzającej zimne powietrze do airboxa. A później będą testy: temperatury doprowadzanego powietrza a w drugiej kolejności dźwięku. Będzie dobrze.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Piotr_ » 11 mar 2016, 11:48

Nie łącz airboxa z rurą ze zderzaka, odkręć tą zwężkę na wlocie do stożka i dopiero usłyszysz dzwięk v-ki <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Yoki » 17 mar 2016, 18:38

Trochę spy photo, czas płynie tak szybko jak wypływają pieniądze z portfela.
I zagadka jaka jest różnica (w zadeklarowanej wadze) pomiędzy drugim zdjęciem a trzecim.
Załączniki
20160315_203518.jpg
20160316_083019.jpg
20160317_100549.jpg
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez julek » 17 mar 2016, 19:18

Skąd tarcze i ile placiles? Bo tez jestem przed wymiana i sie zastanawiam co zamówić:p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Yoki » 18 mar 2016, 00:01

Tarcze z firmy Rotinger prosto, cena 227 zł za sztukę. Jedyne nacinane i nawiercane tarcze jakie znalazłem w Polsce od ręki w rozmiarze 296 mm.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez mardek » 18 mar 2016, 16:02

Pudełko z drugiego zdjęcia było o wiele cięższe. Przekonała się o tym moja dziewczyna jak odbierała paczkę :D Tarcze, klocki i szczęki na tył są lżejsze od samych tarcz na przód, zgadłem ?

Dawaj znać jak tam postępy przy dolocie bo też już kombinuję jak u siebie to rozwiązać. Nie wiem dlaczego ale u mnie ktoś zdemontował cały układ spod puszki filtra i jest po prostu dziura.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2014, 02:00
Posty: 42 (1/1)
Skąd: Kęty, Bielsko- Biała
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 V6 24V 167KM 1999r.

Postprzez Yoki » 18 mar 2016, 16:28

mardek napisał(a):Tarcze, klocki i szczęki na tył są lżejsze od samych tarcz na przód, zgadłem ?


Zgadłeś ale miałeś podpowiedź można się zdziwić na przód tarcze 16 kg, cały komplet na tył i klocki na przód- 15 kg.

Dolot koncepcyjnie już mam rozgryziony, brakuje mi w realu tylko jednego elementu i zastanawiam się czy czekać miesiąc na przesyłkę z Chin czy jeszcze coś pokombinować.
Dolot będzie wyglądał następująco:
Przepustnica, silikonowy łącznik 70 mm, aluminiowy łącznik 70 mm z możliwością podpięcia odmy 25 mm (tego właśnie mi brakuje), silikonowe kolanko 67 lub 90 stopni z redukcją z 70/76 mm, przepływka, silikonowy reduktor prosty 76/70 (custom z podciśnieniem i czujnikiem temperatury), airbox simoty, silikonowy reduktor prosty 70/76 mm, rura karbowana do zderzaka, łącznik silikonowy 76 mm, chwytak powietrza ze zderzaka.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Beny » 18 mar 2016, 17:26

A nie możesz na odme filterka założyć?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Yoki » 18 mar 2016, 18:32

Teoretycznie mógłbym ale jak to w internecie opinii jednoznacznych nie ma. Nawet nie chodzi o ekologię tylko o ciśnienie które jest wyrównywane (ponoć)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Beny » 18 mar 2016, 18:37

W BA z Kfe tak miałem i nie było problemów.Nawet wężyk podciśnienia z puszki filtra był odpiety bo wtedy nikt nie słyszał o łącznikach z króćcami żeby go wpiąć.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy