Stuki po rozgrzaniu silnika

Postprzez TeGiO » 7 mar 2016, 22:22

kupiłeś "nowy" motor i to był błąd. nigdy nie wiesz co kupisz, to masz niespodziankę. silniki są dobre, ale nie wiadomo jak był traktowany i ile ma przejechane używany silnik
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2013, 15:32
Posty: 86 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 1.8 2003r. LPG

Postprzez Lucks19 » 12 mar 2016, 16:10

Zastanawialem sie nad remontem ale jak mechanik powiedzial ze trzena nowy rozrzad i wariator ORYGINALY co juz dalo 3600zl to zwatpilem bo gdzie reszta?
Początkujący
 
Od: 2 mar 2016, 20:31
Posty: 11
Auto: Mazda 6 lift 2005r 2.0 147km

Postprzez tadziol » 12 mar 2016, 17:03

Sorki,ze Ci się wtrącam,ale zmień mechanika.
W tej kwocie to być może zmieściłbym CAŁĄ NAPRAWĘ tego silnika. Ostatni silnik jaki wyjechał ode mńie lekko przewyższył 4 kpln. Z panewki zostały listki. Wał do wymiany,jedna korba,jedna tuleja do bloku,komplet wszystkich panewek,pierścienie i oczywiście uszczelki,filtr,olej,głowica remont (full set).
Tylko,ze znalezienie człowieka któremu będzie zależeć na naprawie silnika,a nie na obdarciu Cię z kasy może być trudne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Greg88 » 22 mar 2016, 13:11

Lucks19 napisał(a):Zastanawialem sie nad remontem ale jak mechanik powiedzial ze trzena nowy rozrzad i wariator ORYGINALY co juz dalo 3600zl to zwatpilem bo gdzie reszta?


Też długo rozważałem remont silnika ale co prawda to prawda jak zrobisz swój to wiesz co robisz i co masz. Kupując "nowy" kupujesz kota w worku :)
Nawiasem mówiąc tadziol wie co pisze, moja Magdalena dostała nowe życie po wizycie u tadziola.

tadziol napisał(a):Sorki,ze Ci się wtrącam,ale zmień mechanika.
W tej kwocie to być może zmieściłbym CAŁĄ NAPRAWĘ tego silnika. Ostatni silnik jaki wyjechał ode mńie lekko przewyższył 4 kpln. Z panewki zostały listki. Wał do wymiany,jedna korba,jedna tuleja do bloku,komplet wszystkich panewek,pierścienie i oczywiście uszczelki,filtr,olej,głowica remont (full set).
Tylko,ze znalezienie człowieka któremu będzie zależeć na naprawie silnika,a nie na obdarciu Cię z kasy może być trudne.


Podobny zestaw był i u mnie do roboty ale to już historia. Bimber wypity czy nadal na półce zbiera kurz? <oczy> Chyba jednak beczka Żywca bardziej by przypasowała :D
Avatar użytkownika
 
Od: 25 mar 2015, 09:23
Posty: 283 (16/9)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6