Poszukuje schematu elektrycznego aparatu zapłonowego.

Postprzez voodoo-doll » 2 cze 2006, 18:49

Witam.
Czy jest może ktoś w posiadaniu schematu elektrycznego lub opisu wyprowadzeń kostek aparatu zapłonowego (głównie modułu) dla silnika FS (albo jeszcze lepiej zrzutu z jakiejś serwisówki dotyczącego całego zapłonu).
Tylko jest jeden haczyk, a mianowicie dla konkretnego aparatu z oznaczeniem S9 z rocznika '95. Ten się troszkę różni od standardowego S1, dla którego oczywiście mam opis. :(
Byłbym wdzięczny za jakieś info.
1. Renault 5 1.1 '91r
2. Mazda MX-3 1.8 V6 24v '93r
3. Ford Probe 2.0 16v '94r (engine FS made by Mazda ;))
4. Mazda 6 2.0 16v '02r Automat
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2004, 17:30
Posty: 30
Skąd: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Auto: Mazda 6 2.0 Automat, Bose, Webasto, Skóra...

Postprzez Grzyby » 3 cze 2006, 00:12

S1 się skończył i chcesz zrobić podmianę na S9?
Ja mam zamiast S1 założony S5 ale schematu nie posiadam żadnego :(
Podpytaj forumowicza tadziol – z tego co wiem to jest nieźle "oblatany" w tych rzeczach :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez voodoo-doll » 3 cze 2006, 12:47

Właśnie coś w tym stylu mam zamiar wydumać.
Wszystko niby jest jasne, jeśli chodzi o piny dotyczące cewki, ale coś nie zgadza się z tymi od modułu i dlatego potrzebny mi jest schemat lub opis jak on jest zbudowany i które piny to czujniki Halla, a które impulsatora.
Niestety wszystkie moje dostępne serwisówki nie mają na uwadze akurat tego konkretnego aparatu zapłonowego :(
1. Renault 5 1.1 '91r
2. Mazda MX-3 1.8 V6 24v '93r
3. Ford Probe 2.0 16v '94r (engine FS made by Mazda ;))
4. Mazda 6 2.0 16v '02r Automat
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2004, 17:30
Posty: 30
Skąd: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Auto: Mazda 6 2.0 Automat, Bose, Webasto, Skóra...

Postprzez Grzyby » 3 cze 2006, 13:23

Tak myślałem.
Musisz uzbroić się w cierpliwość (myślę, że szybko ktoś ci pomoże) :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tadziol » 4 cze 2006, 18:16

Grzyby napisał(a):Musisz uzbroić się w cierpliwość (myślę, że szybko ktoś ci pomoże)


i że niby to o mnie chodzi?? <lol>

dobravoodoo-doll,jedziemy z koksem:S1 na S9-piny cewki są takie same,natomiast piny czujników i modułu w S9 są obrócone "do góry nogami",tj. idą nie od lewej do prawej konektora,tylko od prawej do lewej.musisz wyjąć piny z konektora i przełożyć 1 na 6,2 na 4,3 na 5,powodzenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez voodoo-doll » 5 cze 2006, 10:19

Wielkie dzięki za pomoc :)
Ta informacja przyda się napewno.
1. Renault 5 1.1 '91r
2. Mazda MX-3 1.8 V6 24v '93r
3. Ford Probe 2.0 16v '94r (engine FS made by Mazda ;))
4. Mazda 6 2.0 16v '02r Automat
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2004, 17:30
Posty: 30
Skąd: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Auto: Mazda 6 2.0 Automat, Bose, Webasto, Skóra...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6