Z tym, że przy zrobieniu negatywu już zbieżność obowiązkowa.
Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Hmm, myśląc o negatywie to podoba mi się tak 3-4 stopnie 
Dla tak małej różnicy nie chce mi się rzeźbić i jeździć na geometrię
Dla tak małej różnicy nie chce mi się rzeźbić i jeździć na geometrię
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Do tego potrzebowałbym konkretnego gwintu, szerokich felg, opon ze srogim naciągiem, modyfikowanych elementów zawieszenia dla negatywu a najważniejsze konkretnej racingowej fury.
Wtedy mogę startować na raceism, bo mówcie co chcecie, ale użytkowe "pomniki" mi się podobają
Tu jednak będzie daily z mniejszymi aspiracjami.
Wtedy mogę startować na raceism, bo mówcie co chcecie, ale użytkowe "pomniki" mi się podobają
Tu jednak będzie daily z mniejszymi aspiracjami.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli źle rozumuję.
Z Waszych wypowiedzi wnioskuję, że w X6 nie można zrobić negatywu z tyłu bez gwintu. Tak
Pytam bo mam założone JAMEXy i przód po tej operacji stoi w lekkim negatywie. A tył, Mega prosto co bardzo mi się nie podoba.
Z Waszych wypowiedzi wnioskuję, że w X6 nie można zrobić negatywu z tyłu bez gwintu. Tak
Pytam bo mam założone JAMEXy i przód po tej operacji stoi w lekkim negatywie. A tył, Mega prosto co bardzo mi się nie podoba.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Gwint ani sprężyny obniżające w ogóle nie są potrzebne do uzyskania negatywu,
tylko że wtedy auto głupio wygląda jeśli nie jest obniżone.
Negatyw otrzymujesz modyfikacjami jak już wcześniej wspomnieli koledzy,
bądź montażem regulowanych elementów zawieszenia jak wahacze, podkładki itp.
tylko że wtedy auto głupio wygląda jeśli nie jest obniżone.
Negatyw otrzymujesz modyfikacjami jak już wcześniej wspomnieli koledzy,
bądź montażem regulowanych elementów zawieszenia jak wahacze, podkładki itp.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
A czy ktoś podpowie mi jak to zrobić w mojej X6 ? Jakiś link do potrzebnych mi części... Nie musi być dużo, max 3%
Przepraszam za OT i czekam na PW aby więcej nie zaśmiecać.
Przepraszam za OT i czekam na PW aby więcej nie zaśmiecać.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Piotr_ napisał(a):rafał88 napisał(a):na mimośrodzie "wypchalem" maks i jest dosc spory negatyw
Na którym mimośrodzie i gdzie
rafał88 napisał(a):No i kiera bedzie skoszona przy jeździe na wprost jak sie to źle zrobi
Ja mówiłem o tylnym zawiasie
No jest regulacja na srodku , na srodkowych tylejach.
Ja tez mowie o tylnym zawiasie, ja mialem ustawiana zbieznsoc tylko na przednich kołach to kiera była skoszona przy jeździe na wprost. Po ustawieniu tyły kiera sie wyprostowała.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jest wielowahacz to i regulacja musi byc. Widzialem zawiesznie w x6 i jest niemal identyczne jak w BA oprocz przednich wahaczy w tylnym zawiasie
No i stab troche inaczeh rozwiazany.
Sory za brak PL znakow ale z tela klepie
Zresztą wytlumacz to
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5896482699
Sory za brak PL znakow ale z tela klepie
Zresztą wytlumacz to

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Panie dzięki, ile ja się tej śruby kiedyś naszukałem w katalogach 
Służy ona do regulacji zbieżności tyłu, ale negatywu raczej nią nie uzyskamy.
Dopisano 02 mar 2016 21:28:
Mała aktualizacja – po modyfikacji piast, dystanse z tyłu są już założone.
Co do podwójnego wydechu to zastanawiałem się nad końcówkami i doszedłem do wniosku,
że w poprzednim Xedzie był one za duże, wybrałem więc inny model.
W końcu na stół trafiły końcówki Ultera N1-57L i P wymiary 95szer. × 65wys – montaż jutro.
Zostały zabezpieczone powłoką kwarcową Nanolex
Służy ona do regulacji zbieżności tyłu, ale negatywu raczej nią nie uzyskamy.
Dopisano 02 mar 2016 21:28:
Mała aktualizacja – po modyfikacji piast, dystanse z tyłu są już założone.
Co do podwójnego wydechu to zastanawiałem się nad końcówkami i doszedłem do wniosku,
że w poprzednim Xedzie był one za duże, wybrałem więc inny model.
W końcu na stół trafiły końcówki Ultera N1-57L i P wymiary 95szer. × 65wys – montaż jutro.
Zostały zabezpieczone powłoką kwarcową Nanolex
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Takie dystanse to i ja bym chciał do zimówek
Może hurtowe zamówienie?
PS kupię czarnego xedosa na dawcę karoserii...
Może hurtowe zamówienie?
PS kupię czarnego xedosa na dawcę karoserii...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
co nie wejdę to coś nowego


- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
A propos nowości
(czarny siatex kamei jeszcze czeka na montaż)
A tu tzw. "pozytywy"
(jeszcze jest japa na tych Vogtlandach – może siądą)
A tu tzw. "pozytywy"
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
No ładnie to wyszło. Pokaż jak wygląda wydech od dołu
W zderzaku tylko wycinałeś trochę miejsce na drugą rurę czy coś jeszcze tam więcej modziłeś?
W zderzaku tylko wycinałeś trochę miejsce na drugą rurę czy coś jeszcze tam więcej modziłeś?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kurza twarz. Ale połysk, zazdroszczę
Rzeczywiście trochę wysoko stoi.
Rzeczywiście trochę wysoko stoi.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Zrób czerwone
jak u mnie
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości