Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA
brodaM6 napisał(a):To co ją bolało, prucz Maf , czyżby nowe turbo
zasyfiona przepustnica i układ dolotowy
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Ale tym razem pójdziesz po rozum do głowy i kupisz PB...? 

Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Jaki benzyniak się odezwał
Ciekawe xD diesel wcale nie jest taki zły póki nie trafi się na słabszy egzemplarz bądź ktoś czegoś nie spartoli :/ jak było w przypadku kolegi, ciąg zdarzeń zadecydował o takim a nie innym zakończeniu. Osobiście uważam że jeżeli benzyna mazdy to tylko i wyłącznie 2.5 Sport, bardzo trudno dostać na polskim rynku z tego co widziałem 
Przemysław napisał(a):Ale tym razem pójdziesz po rozum do głowy i kupisz PB...?
to właśnie największy mój dylemat
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Szkoda, dobrze u Ciebie miała 
Diesle nie są złe, ale co by nie mówić, Mazdowskiego tak mocno nie podkręcisz jak VAG grupy
Chociażby dlatego że wtrysków nie zmienisz na inne itp.
Ja bym jednak przy zmianie celował w PB+ Dobre LPG
Diesle nie są złe, ale co by nie mówić, Mazdowskiego tak mocno nie podkręcisz jak VAG grupy
Ja bym jednak przy zmianie celował w PB+ Dobre LPG
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Po dwudniowych przemysleniach doszedłem do wniosku że jeszcze nie czas na GJ ze względu na brak możliwości modzenia
a tak poważnie prowadzę firmę budowlaną rzadko kiedy jestem czysty, popłakałbym się gdybym uwalił zaprawami nowiutką GJ. Poza tym planuję otworzyć drugą firmę więc jest w co inwestować
Decyzja podjęta szukamy GH 2,2 diesel 165 KM
oczywiście kombi 



Decyzja podjęta szukamy GH 2,2 diesel 165 KM
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
odom napisał(a):szukamy GH
jestem pod wrażeniem jak szybko się uwinąłeś


no szybko
Ale w oryginale to ona nie jest
już ze zdjęć widać, że dostała w przód (pas przedni miała wymieniany). Ta druga co zaś ma wystawioną miała wymieniany prawy błotnik – przy takich cenach jednak nic dziwnego. Historię weryfikowałeś?
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Nie nie weryfikowałem
na razie wpłaciłem zadatek bo gość nie miał gotowych papierów. Ustaliliśmy że jeśli coś będzie nie tak mogę \zrezygnować. A po czym stwierdziłeś że była bita 
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Brak naklejek z przodu na błotnikach. Na każdym błotniku są dwie – jedna z przodu, jedna z tyłu. Zrywa się je przy demontażu pasa przedniego (tylko te z przodu) albo przy demontażu błotnika. A demontaż pasa przedniego to nie jest skutek przygody parkingowej
Jak nic nie sprawdzałeś to gratuluje odwagi
taki egzemplarz w tej cenie jest nie do kupienia w DE także sprawdź ją dokładnie. Kierownicę ma wycioraną gorzej niż 6'tki z przebiegami pod 200kkm (plastiki) , fotel kierowcy też wygląda na mocno wysiedziany (choć tu może akurat kierowca miał swoje gabaryty i stąd tak a nie inaczej
)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Brak naklejek z przodu na błotnikach. Na każdym błotniku są dwie – jedna z przodu, jedna z tyłu. Zrywa się je przy demontażu pasa przedniego (tylko te z przodu) albo przy demontażu błotnika. A demontaż pasa przedniego to nie jest skutek przygody parkingowejJak nic nie sprawdzałeś to gratuluje odwagi
taki egzemplarz w tej cenie jest nie do kupienia w DE także sprawdź ją dokładnie. Kierownicę ma wycioraną gorzej niż 6'tki z przebiegami pod 200kkm (plastiki) , fotel kierowcy też wygląda na mocno wysiedziany (choć tu może akurat kierowca miał swoje gabaryty i stąd tak a nie inaczej
)
NEKLEJEK ... może i masz rację ale ... kierownica i fotel innaczej wyglądają w realu poza tym ja w swojej madzie kierownicę starłem lewą ręką w przeciągu 40 tyś ... co do przodu sam nie wiem co myśleć gdyż patrzyłem na belkę pod zderzakiem i otwory w niej są lekko pokryte rdzą ( tak powinno być w niebitych autach ) więc jeśli miała przygodę nie było to w ostatnich latach
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
SKoro jeszcze nie kupiłeś to – w realu przybyło farby na kierownicy?
plastik ten szary jest wytarty konkretnie i w rzeczywistości inaczej tego nie idzie odebrać, faktura skóry w tym miejscu też praktycznie nie istnieje
Ale żeby bez miernika chociażby i sprawdzenia historii w Marianka kupować od handlarza sprowadzonego diesla w bardzo okazyjnej cenie?
to na jakiej podstawie stwierdzisz, że fabryka jak po zdjęciach widać, że był grzebany (musiał, przy takiej cenie – zależy tylko jak bardzo)? Na oko? 
tu powinny być naklejki:

tu ich nie ma:

to samo zresztą było w GG/GY i to jest jedna z pierwszych rzeczy jaką sprawdza się na zdjęciach
Co do kierownicy – kierownica po 121kkm (plastiki, wytarta faktura skóry):

od tego samego sprzedającego, kierownica z 6'tki z przebiegiem ponad 190kkm:

Manetka świateł/migaczy:

ta sama manetka po przebiegu powyżej 190kkm:

Co innego jakbyś zweryfikował ale jak nic nie sprawdziłeś to aż się prosi o gruntowne przetrzepanie egzemplarza!

tu powinny być naklejki:

tu ich nie ma:

to samo zresztą było w GG/GY i to jest jedna z pierwszych rzeczy jaką sprawdza się na zdjęciach
Co do kierownicy – kierownica po 121kkm (plastiki, wytarta faktura skóry):

od tego samego sprzedającego, kierownica z 6'tki z przebiegiem ponad 190kkm:

Manetka świateł/migaczy:

ta sama manetka po przebiegu powyżej 190kkm:

Co innego jakbyś zweryfikował ale jak nic nie sprawdziłeś to aż się prosi o gruntowne przetrzepanie egzemplarza!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Czy to tylko wrażenie moje osobiste, czy też madziunia daje znaki ,,NIE SPRZEDAWAJ MNIE,, bo od dwóch dni wrażenia z jazdy sprawiają mi taką frajdę jakbym kupił ją tydzień temu 
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
GY ma to coś, czego nie mają już kolejne generacje 3 i 6. A wiem co mówię 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Jak się okazało mazda zostaje jeszcze na min pół roku. Tak więc pojawią się kolejne modyfikacje ( mam nadzieje
)
Co do GH niestety pojawiło za duzo przeciwności więc temat po głębszych przemyśleniach trzeba było zakończyć. Chodz straciłem zadatek nie mam żalu tak najwidoczniej miało być
Co do GH niestety pojawiło za duzo przeciwności więc temat po głębszych przemyśleniach trzeba było zakończyć. Chodz straciłem zadatek nie mam żalu tak najwidoczniej miało być
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
em_dzej napisał(a):AloHa
esz ten kolor![]()
Ale spoko co się odwlecze to nie uciecze
fakt kolorek był zacny
Z racji tego iż, strasznie mam spękane gumy przednich wahaczy postanowiłem zaaplikować madzinie zestaw nowych 4 wahaczy firmy MOOG, przy okazji poleci też wymiana oleju oczywiście PENRITE enviro + 5w40 i filtry
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
odom napisał(a):postanowiłem zaaplikować madzinie zestaw nowych 4 wahaczy firmy MOOG, przy okazji poleci też wymiana oleju oczywiście PENRITE enviro + 5w40 i filtry
Dokładnie taki zestaw jak u mnie, polecam
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości