Mazda3 BM 15' SkyPassion HB 165KM Snowflake + Sebring by Zagłoba

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Yoki » 31 sty 2016, 21:08

Skoro tak to będę kibicował
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Zagłoba » 5 lut 2016, 13:32

Nowe mody:

Są: dystanse osi 44mm / na stronę
(tutaj jeszcze "na wysoko") wrzucę nowe fotki, gdy już wstawie glebe

Zamówione: Sprężyny obniżające Eibach Pro Kit ( OEM ) – 30mm
Załączniki
20151213_140725.jpg
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Zagłoba » 17 lut 2016, 11:36

Auto już po zglebieniu.

Podsumowując:

-Auto w dół o 30mm ( Eibach Pro Kit ), po obniżeniu czuć wyraźną poprawę w prowadzeniu, na nokianach WR D4 225/40/R18 i poszerzeniu o 44mm na oś auto dosłownie jeździ jak przyklejone do ziemi.
Załączniki
gleba.jpg
Ostatnio edytowano 20 mar 2016, 21:37 przez Zagłoba, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez em_dzej » 17 lut 2016, 11:44

AloHa

Siadła pięknie , wzorcowo rzec by można <serduszka>

Dopisano 17 lut 2016, 11:48:

Było tu jakies zdjecie czy ja juz mam wizyty <co?>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Entrails » 17 lut 2016, 14:49

Chyba @darrecki, jak sie nie myle, opisywał kwestie zmiany spreżyn na Eibach i po zmianie wrócił do fabrycznych bo drgania i sztywność auta była nazbyt niekomfortowe ( lekko mówiąc ). Wiem ze osobiste oczekiwania są zawsze osobiste :) , ale czy według Ciebie @Zagłoba idzie żyć z tymi Eibachami, czy rzeczywiście jest tak, ze plomby z zebów wypadają ? Pytam, bo sam o takiej zmianie myśle.
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2015, 16:37
Posty: 96 (6/8)
Auto: Mazda 3 SkyEnergy HB Soul Red 120 KM, Navi, Ksenon, Sebring, Akai Pakiet.

Postprzez Zagłoba » 17 lut 2016, 15:37

Entrails – w mojej opinii Eibachy sa bardzo komfortowe jak na sprezyny sportowe, powiedzialbym ze sa miekkie jak cycyszki staruszki. Moim zdaniem roznica twardosci miedzy seria a eibachami jest ledwie wyczuwalna, mysle ze ok 20% wiec wkladaj śmiało.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Biniu » 17 lut 2016, 15:54

No jeszcze pare cm i byłby ładny spasik. Obniżenie auta za wsze przynosi dobre efekty jak ktoś lubi dynamiczną jazdę. Teraz tylko czujność x5 przy dojeżdżaniu do krawężników.

Jak byś jeszcze jakieś sportowe amorki sztywniejsze powrzucał to dopiero będzie frajda z pokonywania zakrętów.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez darrecki » 17 lut 2016, 16:12

Entrails napisał(a):Chyba @darrecki, jak sie nie myle

Mylisz się, mam i sobie chwalę
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3112 (47/158)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez Danmazda » 17 lut 2016, 16:19

Entrails napisał(a):po zmianie wrócił do fabrycznych bo drgania i sztywność auta była nazbyt niekomfortowe ( lekko mówiąc ).
Nigdy takiej opinii nie słyszałem na temat eibachów, mam je zamontowane już w drugim aucie i chwalę sobie :) Jeśli nawet ktoś tak twierdzi to chyba musiał mieć gwoździe w kręgosłupie.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Entrails » 17 lut 2016, 17:16

I wszystko jasne !!!
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2015, 16:37
Posty: 96 (6/8)
Auto: Mazda 3 SkyEnergy HB Soul Red 120 KM, Navi, Ksenon, Sebring, Akai Pakiet.

Postprzez Zagłoba » 18 lut 2016, 11:22

Panowie – mam pytanie do rzeszy osób, które wstawiły już eibachy pro kit – czy zmienialiście coś w tylnym zawieszeniu ? Mam na myśli to, że z na tylnych wahaczach widać cztery otwory montażowe ( dwie pary w różnych pozycjach ) i zastanawiam się czy trzeba coś przekładać ( np. w inny otwór ) przy okazji zmiany sprężyn ?
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez francesco_franco » 18 lut 2016, 13:36

– 30 to mniej jakbyś jechał załadowanym autem. Nikt tego nie zmienia, nie zmieniaj i Ty <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez sordyl18 » 18 lut 2016, 23:38

Zagłoba – poszerzyłeś o 44mm na oś (22mm na koło) czy 44mm na jedno koło w bok ?? Nic nie ociera o nadkola przy jakiejś hopce lub dociążeniu ??
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2014, 21:29
Posty: 156 (2/7)
Auto: Mazda 3 BM 2014 HB 120km

Postprzez Zagłoba » 19 lut 2016, 23:09

Nic a nic nie ociera.

Dopisano 19 lut 2016, 23:25:

Przy okazji chciałem się pochwalić nową osłoną ( heat shield ) do stożka SRI James Barone Racing – udało mi się bardzo obniżyć temperaturę w dolocie, dzięki czemu nawet przy dłuższej jeździe stożek nie puchnie przez zaciąganie ciepła z bloku silnika. Czuć wyraźną poprawę w szybkości wkręcania się auta na obroty. Dodałem też owijkę z profi termoizolacyjnej taśmy bazaltowej. Moim zdaniem to jak na takie trochę DYI wyszło całkiem nieźle ( osłonę pospawali mi z amelinium w profesjonalnym zakładzie ). Pzdr
Załączniki
dolot1.jpg
dolot2.jpg
dolot3.jpg
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez marcin255 » 19 lut 2016, 23:59

Dobrze wygląda i najważniejsze ,że czujesz różnicę .
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez zelka » 20 lut 2016, 09:52

Bardzo ciekawie zrobione <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez zemoj » 23 lut 2016, 11:43

Na glebie i z poszerzeniem wygląda dużo agresywniej.
Dobrze ogarnięty dolot.
Teraz, to chyba ssie lepiej niż Ukrainki!? ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Zagłoba » 23 lut 2016, 11:59

Ssie niczym przydrożna Ukrainka zarażona wścieklizną ;)
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez artur1313 » 23 lut 2016, 16:59

Panowie, to są już chamskie porównania <nie>. Gdzie jest moderator!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2014, 22:58
Posty: 168 (1/7)
Auto: Mazda 3 HB 165KM, SkyPassion, JetBlack

Postprzez Zagłoba » 23 lut 2016, 20:09

arturze – nie przesadzaj, nikt poza Tobą nie bierze tego na poważnie :P

Swoją drogą – czy Ty masz 13 lat żeby od razu się tak oburzać ?
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 09:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy