Mazda6 – Jaką instalację założyć?
garet007 napisał(a):BRC – Czakram tarnów
Stag qbox plus – Busko zdrój
co do butli chyba coś złe info dostałem od Pana z Busko zdrój
ja bym zakładał u bananmina gdybym miał bliżej, ty masz tylko 100 km więc to żadna odległość, na tym forum do niego ludzie 300 km jeżdżą w jedną stronę
a butla to rzeczywiście za duża chyba
Witam Szanownych kolegów czy mógłby ktoś powiedzieć czy taki zestaw do mojej mazdy będzie Git :0
Sterownik: QBOX PLUS
Reduktor: STAG R01
Wtryski: Barracuda montowane pojedyńczo nie na listwie
Przewody: Faro
Wlew pod klapkę
Butla w koło max jaka wejdzie
Filtr odstojnikowy Czaja lub jakiś inny klika do wyboru
Nawietr w głowicy na wtryski i ściągany kolektor
Czas usługi 2 dni strojenie przy użyciu sondy AFR, dotrysk benzyny powyżej 4500 obr.
NO i moje widzi mi się "Lubryfikator" gazownik mów że NIE MA potrzeby ale jeżeli tak bardzo Mi zależy to niech będzie to na poszczególne cylindry bo normalny nawiert w kolektorze to tylko wszystko zbiera się na środku kolektora a efektów brak (efekt Placebo). Pomijając Temat Lubry powiedzcie Szanowni koledzy czy cena instalki jest adekwatna, aha widziałem już robotę tego gazownika wszystko ładnie i schludnie pochowane pod maską tak że musiałem u kolegi szukać gdzie ten gaz. Pozdrawiam
Za wszystko 2700 plus 2 pierwsze serwisy gratis.
Sterownik: QBOX PLUS
Reduktor: STAG R01
Wtryski: Barracuda montowane pojedyńczo nie na listwie
Przewody: Faro
Wlew pod klapkę
Butla w koło max jaka wejdzie
Filtr odstojnikowy Czaja lub jakiś inny klika do wyboru
Nawietr w głowicy na wtryski i ściągany kolektor
Czas usługi 2 dni strojenie przy użyciu sondy AFR, dotrysk benzyny powyżej 4500 obr.
NO i moje widzi mi się "Lubryfikator" gazownik mów że NIE MA potrzeby ale jeżeli tak bardzo Mi zależy to niech będzie to na poszczególne cylindry bo normalny nawiert w kolektorze to tylko wszystko zbiera się na środku kolektora a efektów brak (efekt Placebo). Pomijając Temat Lubry powiedzcie Szanowni koledzy czy cena instalki jest adekwatna, aha widziałem już robotę tego gazownika wszystko ładnie i schludnie pochowane pod maską tak że musiałem u kolegi szukać gdzie ten gaz. Pozdrawiam
Za wszystko 2700 plus 2 pierwsze serwisy gratis.
-
kamil2525
Witam! Panowie, rozglądam się za samochodem.Jednym z moich typów,jest Mazda 6 IIgen..Prawdopodobnie znajomy mojego kumpla będzie właśnie takiego sprzedawał. Silnik 2.0 z gazem. Nigdy nie miałem gazu,więc mam mieszane uczucia ,zwłaszcza że to nowoczesne auto.Facet zamontował instalacje zenit z ag centrum.Bardzo chwali. Zrobił ok. 80tyś. bez problemów. Możecie coś napisać na temat tego silnika i gazu? Ogólnie strasznie chwali to auto ale wiecie jak to jest kupować po znajomości 

-
Mr.RagaFull
Mr.RagaFull napisał(a):Witam! Panowie, rozglądam się za samochodem.Jednym z moich typów,jest Mazda 6 IIgen..Prawdopodobnie znajomy mojego kumpla będzie właśnie takiego sprzedawał. Silnik 2.0 z gazem. Nigdy nie miałem gazu,więc mam mieszane uczucia ,zwłaszcza że to nowoczesne auto.Facet zamontował instalacje zenit z ag centrum.Bardzo chwali. Zrobił ok. 80tyś. bez problemów. Możecie coś napisać na temat tego silnika i gazu? Ogólnie strasznie chwali to auto ale wiecie jak to jest kupować po znajomości
Kolego,jeżeli wszystko jest poprawnie zamontowane,to będziesz zadowolony. Silnik w Maździe jest standardową konstrukcją więc musi działać jak należy.Obecnie nie mam gazu ale nosze się z takim zamiarem a Zenita znam z auta mojego ojca,Galant z V6 pod maską.Nie wiem ile zrobił km. ale jeździł kilka lat i był zadowolony
-
Arkadiusz83
Dzięki za odp. Trochę się zorientowałem w temacie. Te instalacje są już wiele lat na rynku więc są sprawdzone.Mają też rozwiniętą sieć warsztatów,co uważam za duży plus! Ty jesli się już zdecydujesz na lpg. to założysz zenita?
-
Mr.RagaFull
Mr.RagaFull Prawdopodobnie tak. Sprawdziła się u ojca więc i u mnie się sprawdzi,tym bardziej że instalowałbym w tym samym warsztacie co ojciec. Dają też 5lat gwarancji więc kolejny plus 
-
Arkadiusz83
Zastanawiam się nad instalacją podtlenku lpg do swojej Madzi. W firmie v-gaz z Wrocka zaproponowali mi taki zestaw:
Sterownik LPG TECH 224
Wtryskiwacze Barracuda
Reduktor KME Tur
Koszt 3000 zł brutto.
Dobre to?
Czy lepiej wybrać się na wycieczkę do Gaz-Parts i tam zamontować taki zestaw jak ma xRafalx w podobnej cenie. tylko do nich to mam tak ponad 300km
a ten v-gaz jest polecany na forum lpg.
Sterownik LPG TECH 224
Wtryskiwacze Barracuda
Reduktor KME Tur
Koszt 3000 zł brutto.
Dobre to?
Czy lepiej wybrać się na wycieczkę do Gaz-Parts i tam zamontować taki zestaw jak ma xRafalx w podobnej cenie. tylko do nich to mam tak ponad 300km
dejneks napisał(a):Czy lepiej wybrać się na wycieczkę do Gaz-Parts i tam zamontować taki zestaw jak ma xRafalx w podobnej cenie. tylko do nich to mam tak ponad 300km![]()
Ja miałem ponad 250km i nie żałuję że się tam wybrałem a też miałem bliżej innych polecanych gazowników. Pojedziesz to się przekonasz że wybór był słuszny... ;D
Uwierz, że są warsztaty dobre, których na wspomnianym forum nie znajdziesz. Nie wiem czemu? W każdym razie słyszałem o silnej stronniczości postów i promocji wybranych instalacji. Ale nie czytam tego forum, więc tu kropka. Ja Ci polecę na Szpaczej warsztat we Wroclove. Adaś Sendek go prowadzi. Na pewno da alternatywę i wyjaśni różnicę w cenie. On się specjalizuje w instalacjach AG. Stary wyjadacz. Jakbyś się decydował to mogę Was skojarzyć. Jak coś to daj znać.
dejneks napisał(a):DeviS a jaką Tobie instalację założyli....
Został założony STAG QBOX, wtryski Barracuda a reszty nie pamiętam....
Taco napisał(a):Uwierz, że są warsztaty dobre, których na wspomnianym forum nie znajdziesz. Nie wiem czemu? W każdym razie słyszałem o silnej stronniczości postów i promocji wybranych instalacji. Ale nie czytam tego forum, więc tu kropka. Ja Ci polecę na Szpaczej warsztat we Wroclove. Adaś Sendek go prowadzi. Na pewno da alternatywę i wyjaśni różnicę w cenie. On się specjalizuje w instalacjach AG. Stary wyjadacz. Jakbyś się decydował to mogę Was skojarzyć. Jak coś to daj znać.
dokładnie , bo jak nie masz STAG-ga, wlewu pod klapką to jest drut i nie zakładałeś w warsztacie polecanym na pewnym forum to jest wtedy mega drut
Nie raz o tym pisałem, nie wiem dlaczego, ale w większości kraju zakładają Staga, który jest najtańszą w zakupie instalacją na rynku, a kasują za niego najwięcej. Jest sporo innych, dużo lepszych elektronik choćby AEB, King lub AGIS (o BRC nie piszę, bo również nie mam dobrej opinii o tym). Co do reszty, śmiem się nie zgodzić, bo założyć aby założyć to byle idiota zmontuje. Zrobić wlew w klapce to jednak trochę więcej pracy i czasami kreatywności, w zderzaku dziurę zrobi każdy. Pod maską to samo, oprócz tego, że ma być dobrze założona instalacja, to musi to być zrobione estetycznie.
I na tym zakończmy Off Topic w temacie

I na tym zakończmy Off Topic w temacie


-
makmarc
Tak czytam i czytam ten wątek i mam wątpliwości. Czy jest tu ktokolwiek kto przejechał na lpg swoją M6 minimum 100tys km? Tylko to daje realny obraz zysków w stosunku do pb. Ile kosztuje remont głowicy w 2.0 147KM? Wymiana świec, cewek zapłonowych, filtrów. Obowiązkowe przeglądy i regulacje co 10tys luzów zaworowych. To są rzeczy których przy jeździe na benzynie nie uświadczymy a przy lpg generują koszty. I tak suma sumarum i wychodzi że realnie jazda na lpg jest już tylko o okolo 30% tańsza od pb. Czekam na opinie i pozdrawiam.
Masz na forum uzytkownikow ktorzy z 50kkm na lpg przejechali i nie padla ik glowica cewki ani nie mieli za malych luzow na zaworach.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
ja moja madzia (626 GW) zrobilem 120kkm na gazie (stag4 ,hana,reduktor -nie pamietam) jazda glowne po miescie pali 11l gazu z silnikiem nic sie nie dzieje poza cieknacym uszczelniaczem na wale
wymieniam olej filtry swiece co 10kkm
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości